You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czy chcemy zorganizować konkurs na publikacje zewnętrzne, promujące Steemita i BBSM? (pl-publikacje)

in #polish6 years ago (edited)

Andrzeju, to naprawdę Ty? Jeden z moich najtrudniejszych i najcenniejszych partnerów do rozmów naukowo-teologiczno-filozoficznych na Steemicie?!

Witam jak najserdeczniej! Nie wiem, czy się już na tyle zorientowałeś, ale opiekuję się tutaj tagiem #pl-religia, który służy do debat światopoglądowych i ma własny konkurs na te tematy (doskonała okazja, aby dać się poznać i zacząć gromadzić środki na koncie - gdy się jest nowym). Powiedz mi, co mogę zrobić, aby Cię zachęcić do zaangażowania się w pisanie u nas i w czym mogę Ci pomóc, co wyjaśnić? Widzę, że nic na razie nie publikowałeś. Najlepiej zacząć u nas od specjalnego postu z tagami polish i introduceyourself, gdzie przedstawiasz swoje zainteresowania, siebie (na ile chcesz) i o czym będziesz pisał. (Wspomnij o naszych wspólnych debatach na Kleofasie, bo ja mam trochę obserwujących, to niech Cię za mną skojarzą. Dodaj też tag pl-religia, jeśli chcesz kontynuować tutaj pisanie i rozmowy w stylu Kleofasa).

Opowiadaj co u Ciebie, jak trafiłeś na Steemita, pytaj o cokolwiek chcesz - tutaj albo na moim czacie https://steemit.chat/direct/assayer. (zakładając konto czata użyj nicka ze Steemita)

Sort:  

Tak, to naprawdę ja.

Jak się tu znalazłem? Poszukiwałem Ciebie i po wpisaniu w wyszukiwarkę "Dariusz Kot ateista" wyskoczył mi Steemit. Ale nie mogłem dać komentarza bez zalogowania - stąd moje konto.

Co u mnie? Mogę już chyba powiedzieć, że choroba jest już za mną.

Ja chciałem Ciebie przeprosić za zerwany kontakt, ale przyczyna tego zerwania jest na tyle złożona, że nie będę - w tym momencie - precyzyjnie o niej opowiadał (zwłaszcza publicznie). W każdym bądź razie, gdybyśmy właśnie wtedy opublikowali ten potrójny apel-artykuł, na dwa lata przed wybuchem antysemityzmu, bylibyśmy przez wszystkich odbierani nie tylko jako wizjonerzy, lecz przede wszystkim jako ludzi o prawdziwie szerokich horyzontach tego, co nazywamy tolerancją dla inaczej myślących.

Oczywiście mogę coś opublikować w Steemit, jeżeli jest tu miejsce dla katolika - a gdybyś jeszcze Ty mógł coś podpowiedzieć, to byłoby naprawdę extra.

Spróbuję zalogować się jutro na chata.

Pozdrawiam serdecznie. Wszyscy powinni być Tobie wdzięczni, że mają możliwość dialogować z jednym z najlepszych popularyzatorów "Jesus Quest" w Polsce. Aż dziw bierze, że pytań do Ciebie jest tak mało...

Oczywiście, że jest tutaj miejsce dla katolika, zwłaszcza z Twoją wiedzą o nauce, filozofii i teologii! Tag pl-religia zaplanowałemtak naprawdę jako miejsce bardzo podobne do naszego niedoszłego 'Sanktuarium" na Kleofasie. Otwarte dla każdego, niezależnie od światopoglądu. Tu są założenia:

https://steemit.com/polish/@assayer/moje-marzenie-o-tagu-pl-religia

Bardzo się cieszę, że jesteś już zdrowy i że trafiłeś do nas.

Ale, ale! Skoro trafiłeś tu szukając mnie, to Ty pewnie nawet nie wiesz, czym jest Steemit, czym są blogi na blockchainie i jakie idee temu przyświecają, i jaka to nowatorska technologia? Jeśli nie wiesz, zacznij od tego:

https://steemit.com/polish/@assayer/dlaczego-warto-pisac-na-steemicie

Jak zobaczysz, ja tutaj - jak większość aktywnych uczestników - działam dwutorowo. Piszę nadal o moich pasjach, o historii Kościoła, religii i technologii, a jednocześnie buduję jakby nowy system komunikacji w internecie, związany z "decentralizacją". Robimy tu media społeczne nowej generacji, z własną gospodarką - gdzie tym razem nie Zuckerberg i wielkie korporacje, ale autorzy postów dobrze zarabiają. (Na przykład przy obecnych cenach naszej kryptowaluty STEEM ten post, pod którym rozmawiamy, zarobił dla mnie jak na razie ok. 100 PLN, a Twój komentarz, który podbiłem - zarobił ok. 1 PLN).

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59876.72
ETH 3191.77
USDT 1.00
SBD 2.43