Kaczka z rożna z grilla gazowego

in #polish6 years ago (edited)

image

Był kurczak, to teraz czas na kaczkę z rożna! Bałam się że kaczka wyjdzie twarda dlatego kilka dni przed grillowaniem przyprawiłam ją oliwą, solą, pieprzem, majerankiem i dużą ilością świeżego wyciśniętego czosnku. Przygotowaną kaczkę zawinęłam folią spożywczą i włożyłam do zamrażarki. Rozmrożoną kaczkę a nawet kaczki - bo zrobiłam dwie :) nadziałam z mężem na ruszt. Pod kaczkę postawiliśmy blachę z piwem i sokiem jabłkowym. Pod koniec grillowania wrzuciliśmy jeszcze przekrojone na pół jabłka. Kaczki wyszły rewelacyjnie! Soczyste w środku a na wierzchu chrupiąca skórka :) polecam! :)

image

image

image

image

image

image

image

Sort:  

Wszystko przepysznie wyglada.! Ta złocista, chrupiąca skórka, piękne różowiutkie mięsko w śroku, ziołowe ziemniaczki, aż ślinka cieknie.!
Kaczkę, łatwo przesuszyć ale Wasza jest idealna.
P.S. Mój teść, kiedyś tak piekł kaczkę, że nawet kości spalił :D.

hahaha to nieźle :) no z kaczką nie jest łatwo, ale wyszła idealnie :) następne wyzwanie - indyk :)

This post is supported by $0.47 @tipU upvote funded by @cardboard :)
@tipU voting service guide | STEEM Monsters Lottery | For investors.

mmm wygląda smakowicie. ostatnio coś mnie ciągnie do takich 'dzikich' rzeczy.

mogę spytać, czy kaczkę zdobyłaś po prostu w mięsnym, czy może skądinąd? :)

No niestety w mięsnym , nie mam dojścia do lepszych kaczek ;))

Na prawdę jestem od wrażeniem :)
Zrobić soczystą kaczkę, zwłaszcza z grilla to nie lada wyzwanie.

też byłam pełna obaw, ale się udało:) Następny będzie indyk :) Grill gazowy ma ta przewagę, że ustawiasz temperaturę i nie musisz tego pilnować :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63310.58
ETH 2680.23
USDT 1.00
SBD 2.58