Witam wszystkichsteemCreated with Sketch.

in #pl7 years ago

Witam wszystkich

Jestem statystycznym Polakiem i postanowiłem dołączyć do steemit.
Jak każdy z Was mam swoje marzenia, pragnienia ale również problemy i porażki. Dołączyłem tutaj ponieważ zawsze ciągnęło mnie do pisania i jak dowiedziałem się o takiej społeczności postanowiłem spróbować moich sił i dać upust moim grafomańskim zapędom.

O czym będę pisał?

O marzeniach i mam nadzieję o sposobie na ich spełnienie..
O problemach z którymi się borykam..
O przemyśleniach które czasami mi się zdarzają..
O fascynacjach które mnie pochłaniają..

A więc po kolei... 

Marzenia - te większe 

Chciałbym wychować moje dzieci na dobrych ludzi i być dla nich zawsze ojcem bo nie zawsze mi się to udawało.
Marzą mi się dwie dalekie podróże - Tybet z racji fascynacji kulturą oraz Nowy Jork.
Chcę przeżyć moje życie godnie, jak się uda to też wygodnie :)

Problemy - i jak sobie z nimi radzę

Mam jeden dosyć istotny problem - jestem hazardzistą. Takim zdiagnozowanym i świadomym swojego uzależnienia, któremu od jakiegoś czasu udaje się nie grać. Mam nadzieję że moje doświadczenia komuś pomogą.

Przemyślenia

Jak każdy mam je czasami ;) gdyż nasza rzeczywistość dostarcza nam wile materiału. Sytuacja polityczna, spostrzeżenia trzeźwiejącego umysłu, naprawianie wyrządzonych krzywd, rodzicielstwo w niepełnej rodzinie..

Fascynacje 

Uwielbiam czytać, więc co jakiś czas pewnie jakaś książka.
Kocham kino wiec i o filmach coś pewnie napiszę.
Ostatnio raspberry i projekty na nim oparte.



To chyba na tyle słowem wstępu :)
Zapraszam do lektury i mam nadzieję że Wam się spodoba.

Jeszcze raz serdecznie Wszystkich witam


PS - jak na razie chciałbym zachować anonimowość, mam nadzieję że Wam to nie przeszkadza.
Sort:  

Cześć :) Witamy na pokładzie. Nie mogę się doczekać tekstów o uzależnieniu od hazardu. Serio. Jest to dla mnie interesujący temat, bo miewam w głowie podobne ciągoty, ale na szczęście rozsądek wygrywa. Gorzej jest z moją smykałką kolekcjonerską, ale to już osobny temat :)

Czesc :) balem sie troche ze to ciezki temat wiec tym bardziej cieszy mnie Twoje zainteresowanie. Postaram sie wrotce cos napisac.
Dziekuje za przywitanie :)

Jestem statystycznym Polakiem

To uczucie, gdy możesz powiedzieć, że statystyczny Polak ma już konto na Steemit :)


A tak bardziej na poważnie, witamy serdecznie w naszej społeczności :)

Dziekuje za mile powitanie :)

Witam z Nowego Jorku! Welcome to Steemit and the blockchain network, I'm sure your time here will adapt and change like the technology.

Jak tam moje wymarzone miasto ? ;) Dzieki za pozdrowienia i mile przywitanie.

Welcome to Steem @statystyczny I have upvoted and sent you a tip

Welcome to Steemit Statystyczny! Nice post, i will follow your account, please follow me at @khunpoom

Hello @statystyczny. Welcome to Steemit. I am David. I wish you have a happy journey here.

Witaj :) Pozdrawiam z Grecji :)

Nice, a new Steemian, more or less ^^ Welcome @Statystyczny I hope you have fun on Steemit. feel free to contact or follow me at any time :-) Greetings @chrisx

nice introuction. Followed. Follow me back 😘

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64349.87
ETH 2775.11
USDT 1.00
SBD 2.65