Szczotkowanie ciała - wyzwanie 30 dni

in #pl-zdrowie6 years ago (edited)

szczotkowanie.jpg

Od surowej diety znacznie zmniejszyl mi cellulit jednak idealnie nie jest (jeszcze) - całkiem niedawno oglądajac jakiś program na BBC - natknełam sie na wyniki testów najlepszych sposobów na skórke pomaranczowa :) Wygrało szczotkowanie na sucho - Pani uzyskala w 14dni - 30 procentowe zmniejszenie ceulitu :P Zaczełam czytać - okazuje sie,ze szczotkowanie ciala na sucho niesie ze soba o wiele wiecej korzysci <3 Podjęłam więc wyzwanie 30 dni - co nie oznacza,że tylko przez taki czas zamierzam stosować szczotkę - ale chce sprawdzić czy w takim czasie da się pokonać celulit dokładając do szczotki ćwiczenia siłowe na uda i pupe.

szczotkowanie1.jpg

Korzyści płynące ze szczotkowania ciała na sucho

  • Pomaga w odprowadzeniu limfy z węzłów chłonnych ( o limfie już pisałam tu )

  • Pomaga zmniejszać obrzęki

  • Działa lepiej od peelingu i eliminuje martwą skórę

  • Skutecznie zwalcza cellulit

  • Zapobiega powstawaniu rostępów

  • Zapewnia napięcie i gładkość skóry ( co przeciwdziała obwisłej skorze)

  • Pobudza krążenie krwi ( taki mazaż z rana jest lepszy od kawy )

Jak prawidłowo szczotkować ciało na sucho

szczotkowanie metoda.png

Szczotkowanie ciała musi być przeprowadzone według pewnych reguł żeby to miało sens. Masaż najlepiej wykowywać rano przed prysznicem - zajmuje to ok 10 minut. Zaczynamy od stóp i kierujemy się w stronę serca. Ruchy mogą być krótkie i szybkie lub długie i wolne. Jeżeli chodzi o brzuch to można masować go dokladnie tak jak na zdjeciu lub wykonywać koliste ruchy zgodnie ze wskazówkami zegara co pobudzi dodatkowo nasze trawienie. jak widać na powyższym zdjęciu masaż poniżej serca wykonujemy w górę a powyżej w dół. Najlepiej zacząć od 5 min dziennie i powoli przywyczajać ciało do szczotki. Uważałabym też na okolice dekoldu gdzie skóra jest cieńsza i delikatniejsza. JA specjalnie do tej partki kupiłam rekawiczki, które są delikatniejsze od szczotki.

Gdzie kupie szczotkę?

szczotkowanie 2.jpg

To już chyba sprawa idywidulana czy wolisz zamówić ją online czy kupić w sklepie stacjonarnym (szczotek jest masa). Ja osobiście radziłabym wybrać się do sklepu i samemu dotknąć szczotkę oraz dobrać twardość (Znajdziecie je również w popularnych drogeriach: Hebe, Rossmann i innych) Radzę zainwestować w szczotkę o naturalnym włosiu np moja kosztowała 40zł. Kupiłam ja w UK (boots).

Przeciwskazania:

  • otwarte rany
  • żylaki
  • świeże blizny

pingiwny.jpg

A o efektach pogadamy za miesiąc

Wchodzisz w to ???

Sort:  

Hej jasne, że wchodzę. Muszę się przyznać, że czasami szczotkuję panie;-) w mojej pracy. Dobrze to opisałaś, wszytko się zgadza. u nas czasowo to wygląda tak, że całe ciało szczotkuje się w przedziale czasowym 20-25min. I trzeba przyznać rację, że krążenie jest bardzo dobrze pobudzone. W każdym razie klientki są zadowolone i można dość szybko zauważyć efekty. Więc dobry temat wybrałaś, naprawdę nie wielkim kosztem można zadbać o ciało i mało tego dostarczając dużo pozytywnych bodźców.

o tego jeszcze nie widzialam,ze mozna isc sie wymasowac to wiedzialam ale wyszczorkowac - genialne!!! 20-25 min dlugo :) ale pewnie jak sie nie robi samemu to o wiele przyjemniej :P Pozdrawiam

Zawsze można coś nowego się nauczyć a szczotkowanie należy czytać przymrużeniem oka ;-). Oczywiście jest to rodzaj masażu;-), ale chyba w większości profesji znajdziesz przeistoczenie prawdziwej nazwy ;-). W moim miejscu wykonywania pracy, każdy mój kolega czy koleżanka słysząc "teraz mam szczotkowanie" wie o jakim zabiegu mówimy. Co do czasu tak się wykonuje u nas i na kursach także taki był zalecony. Wszytko także zależy od osoby dla której wykonuje się zabieg, więc terapeuta także indywidualnie ocenia jaki będzie ostateczny czas. Z mojego doświadczenia 20 min na całe ciało sprawdza się świetnie.

Mało, że przyjemne to jeszcze pożyteczne :) Kiedyś obiło mi się to o uszy, ale tak konkretnie się tym nie interesowalam. Chyba też się wyszczotkuję ;)

ja wlasnie tez kiedys slyszlam i zapomnialam - ale lepiej pozno niz wcale :)

O, będę śledził postępy ;)
@tipu upvote this post for 2 sbd

Dziekuje pieknie :) a na postepy tez licze :)

This post is supported by 2.82 SBD @tipU upvote funded by @cardboard :)
@tipU voting service guide | STEEM Monsters Lottery | For investors.

Ja też szczotkuję. Nie robię tego jednak regularnie nad czym ubolewam. Powinnam sobie notkę w łazience powiesić;)
Moim celem nie jest zlikwidowanie pomaranczowej skórki a usuwanie martwego naskórka i poprawa krażenia.

dolacz do wyzwania :)

Czyli, codziennie miałabym się szczotkować a później zdać relację? 10 minut przed prysznicem?

Nie dotyczy mnie, ale jestem ciekaw jak takie porady z internetu czy wieści TV się sprawdzają.
No to czekamy na efekty. Pozdrawiam.

Dzieki :) napewno sie podziele :P

Jestem ciekawa jakie będą efekty :)

Trzymam kciuki za pozytywne wyniki!
Jak tylko wrócę z wakacji, to dołączę do 30-dniowego wyzwania :D

zapraszam :P

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66772.03
ETH 3237.54
USDT 1.00
SBD 4.25