Moje szydełko i druty

in #pl-artykuly6 years ago (edited)

Moje szydełko i druty - taką nazwę ostatecznie wybrałam na Fanpage :) Zaczynałam od "Crochet on the road", jednak stwierdziłam, że nazwa po polsku będzie bardziej "moja".

No, a dziś chciałabym podzielić się z Wami - tak jak wcześniej obiecałam jedną z moich pasji - dziergadełkowymi pracami, których większość znajdziecie na https://www.facebook.com/mojeszydelkoidruty/

Dziś podzielę się zdjęciami bucików jakie zdążyłam zrobić dla maluszków <3 W sumie od tego zaczynałam. Pierwsze powstały sandałki dla chrześnicy. Chciałam podarować jej coś wyjątkowego i myślę, że to był trafiony pomysł :)
Zawsze lepszy własnoręcznie zrobiony prezent niż chiński gotowiec.

Jeśli podobają Wam się takie dziergadełka, z miłą chęcią udostępnię więcej wpisów :)
Dajcie znać tylko czy chcecie :D

Kozaczki dla 6 miesięcznej dziewczynki zapinane na drewniane guziczki z grubą podeszwą.
_DSC6736.JPG

Różowe trampeczki również dla dziewczynki, robię takie w różnych rozmiarach w zależności od wieku maluszka, a kolory dobieram według upodobań - nie tylko moich ;)

_DSC7526.JPG

Próbowałam nawet swoich sił przy robieniu kapciuszków zwierzaczków, ciekawe modele i wzory - choć w 100% trzeba sporo poćwiczyć nad nimi. Koniecznie trzeba mieć w tym wprawę, bo pierwszych modeli za nic bym nie udostępniła, heh
Najważniejsze, że po kilku razach wychodzą mi już duuużo lepiej takie zwierzaczki.

_DSC7435.JPG

Oczywiście nie robię bucików i innych dziergadełek tylko dla dziewczynek, dla chłopców też coś znajdzie się w mojej kolekcji. Póki co robiłam dla chłopczyków czapeczki, buciki, trampeczki i zabaweczki (o takich cudach opublikuję post już niedługo :)
To wiecie co - szczerze wolę robić opaseczki, balerinki i sukieneczki dla dziewczynek :)
hiking (2).png

Sort:  

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Dziękuję za info :D

Cool, thanks for sharing.

Congratulations @s6mar! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Do not miss the last post from @steemitboard:

Carnival Challenge - Collect badge and win 5 STEEM
Vote for @Steemitboard as a witness and get one more award and increased upvotes!

Congratulations @s6mar! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Use your witness votes and get the Community Badge
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58394.86
ETH 2618.86
USDT 1.00
SBD 2.39