Perpetuum Mobile na tagu #pl-emocjonalnie OSTATNI RAPORT :D

Sort:  

garów nie umyłeś czy co :)

I nawet mieszkania nie odkurzył :)

Przykro mi... :(

Posted using Partiko Android

Następnym razem :)

Nie będzie następnego xD

Posted using Partiko Android

Czemu ostatni raport, odchodzisz? Nie odchodź :(

Nie wiem co tu się ostatnio działo, ale chyba odfollowało mi Twój profil. Dałbym głowę, że go obserwowałem gdy wrzucałaś to zdjęcie wschodu Słońca i notkę z Waszego ślubu z Baro 🤔, bo składałem Wam życzenia.

Szanuję choć takiej reakcji po kimś innym bym oczekiwał.

Proszę bardzo... ja się nie będę denerwował. Sami sobie głosujcie. #pl-kosmos jest Wasze.

a.jpg

Rozmowa jak z moimi paroletnimi dziećmi. One nie są winne, że zrobiły coś złego, a ja, że zwróciłem im uwagę.

Zresztą masz odpowiedź mk, że dla niego to nie uchybienie. Dla ciebie też nic takiego się nie stało, więc o co chodzi. Ja się zawiodłem i dla mnie temat się kończy.

Dla MK jest wszystko ok.

Tylko problem widzę jeden.
Kiedy na pl-emocjonalnie nie było postów to robiłam konkursy, przeglądałam polish w poszukiwaniu "emocjonalnych" postów i zachęcałam do używania tego tagu, załatwiam wsparcie np. Od gtg. Tylko po to, aby na tagu było więcej postów.
Jak na pl-kuchnia jest mało postów to Ewa robi konkursy, zagadki, dwoi się i troi. Tylko po to, aby tag był bardziej aktywny.
Po co to robiłyśmy? Skoro wystarczyło tak jak Hallmann czy Astromaniak olać tag i podbijać tylko swoje posty.
Po co robiliśmy rzetelne raporty skoro można było pościemniać, żeby zarobić?

@mmmmkkkk311 bardzo nie ładnie się dziś zachował i szkoda mi osób, które są opiekunami tagów.

A dla @astromaniak'a jak widać był to tylko czysty zarobek, jak sam napisał "odchodzę i już nie będę musiał tego przeglądać".

MK sam ustalił zasady PM, a dziś jakoś o nich zapomniał. Zapomniał też po co jest PM... :)

Posted using Partiko Android

Congratulations @nieidealna.mama! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 80 posts. Your next target is to reach 90 posts.
You made more than 800 comments. Your next target is to reach 900 comments.
You got more than 1000 replies. Your next target is to reach 1250 replies.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

3 years on Steem - The distribution of commemorative badges has begun!
Happy Birthday! The Steem blockchain is running for 3 years.
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86