Perpetuum Mobile na tagu #pl-emocjonalnie #2

Od 24.11.2018 dzięki uprzejmości @mmmmkkkk311, za pomocą jego projektu Perpetuum Mobile, mam możliwość głosowania na Wasze posty na tagu #pl-emocjonalnie.

smiley-2979107_960_720.jpg

Polska społeczność jest bardzo emocjonalna :)


Wszystkie podbite posty:

1.0 SBD Anioły z Berlina
1.0 SBD Dziś rocznica stranu wojennego
1.0 SBD Święta Bożego Narodzenia - komercja bez Bożego Narodzenia
1.0 SBD Mój sen
0.5 SBD Nieidealne felietony #2 Życzę Ci zdrowia
1.0 SBD Słów kilka o bezpiecznym dotarciu na Święta
0.5 SBD Wigilia na drzewie

1.0 SBD Tak! Polacy mordowali Żydów! - COFNIĘTE

Łącznie 7.0 SBD

qjrE4yyfw5pEPvDbJDzhdNXM7mjt1tbr2kM3X28F6SraZfrEZgiFgW3hPGziBS37EoasXxytVrQZw4QCLzdGqAtbD9cZLCkKv1HTvgUMHHoX7mTsHgc2mnxE.png

Sort:  

Jak mawiają wszystkie grabie grabią do siebie. 43% głosów trafiło do Was :) Ładny wynik. Gratuluję doboru kryteriów wyboru postów do podbicia :)

Napisz chociaż raz jakiś porządny post.
Chociaż raz się postaraj. Zataguj odpowiednio to napewno Ci podbije, albo głosem MK, albo Diosbota, albo Noisiego, albo wszystkim.
A jak uznam, że post jest wartościowy to zgłoszę do plantera.

Pozdrawiam

Ja mam pisać porządny post, postarać się a w twoim wypadu wystarczy kilka frazesów o tym że ważne jest zdrowie. Razem 205 znaków bo tyle wymagane jest aby dać tag pl-artykuły. Kilka razy powtórzyć to samo i można sobie przyznać nagrodę a inni niech się starają :)

Screenshot_20190101_130242.jpg

Widzisz.... Ty nawet swoich postanowień nie potrafisz dotrzymać. Mamy pierwszy dzień nowego roku, a Ty już szukasz afery...

Masz pretensje do mnie, że postem z życzeniami zrobiłam więcej niż Ty na swoim? Bardzo mi przykro w takim razie, że Ci się nie wiedzie. Chociaż zupełnie tego nie rozumiem, bo przecież Sp-group miało zarabiać tak dobrze.

W każdym razie życzę Ci drogi Kapitanie dużo spokoju i bezkonfliktowego nowego roku oraz tego, abyś mimo wszystko dotrzymywał swoich postanowień i trzymał się kurczowo wyznaczonych sobie celów.

Mam nadzieję, że Twoja kariera na Weku będzie się prężnie rozwijać, a Ty odniesiesz ogromny sukces i będziesz mógł się chwalić swoimi zarobkami.

Szczęśliwego Nowego Roku! 🥂

Trzeba napisać dobry post xD

Ale pochwal się, że na Weku zarobiłeś za ten artykuł 71 dolarów, powinieneś być szczęśliwy, bo i tak jesteś do przodu i to znacznie

@kapitanpolak nie ma sprawy, panie "Moderatorze" ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63747.71
ETH 2543.33
USDT 1.00
SBD 2.66