Nieidealne felietony #2 Życzę Ci zdrowia

in #polish6 years ago (edited)

Podczas Świąt, urodzin, imienin czy innych okazji zawsze życzymy sobie przede wszystkim zdrowia. Stało się to już tak naturalne, że mało kto zwraca na to uwagę.

medications-257349_1280.jpg

Zdrowie, doceniamy je, w momencie, gdy je tracimy. Na co dzień zajęci normalnym życiem nie zwracamy uwagi na to, co jest najważniejsze. Dzięki temu, że jesteśmy zdrowi możemy się cieszyć każdą chwilą, spędzać czas z rodziną, przyjaciółmi, robić mnóstwo rzeczy, które lubimy.

Dopiero, gdy zaczyna dziać się coś złego z naszym zdrowiem, zauważamy jak wiele możemy stracić.
Często bagatelizujemy poważne sygnały ostrzegawcze wysyłane przez nasz organizm. Zawsze szukamy wymówek - stres, przepracowanie, pogoda. Staramy się leczyć na własną rękę w obawie przed złą diagnozą, często pogarszając tym swój stan. Nie chcemy znaleźć czasu na zwykłe badania kontrolne. Zawsze jest coś ważniejszego. A to właśnie nasze zdrowie jest najważniejsze, bo bez niego nie będziemy w stanie poświęcić się dla naszych najbliższych.
Mając dziecko myśli się o tym trochę inaczej.
Dziecko potrzebuje i zdrowej matki i zdrowego ojca. Jeżeli nie dla siebie to zadbajmy o swoje zdrowie dla kogoś, na kim nam zależy najbardziej.

Poważne choroby mogą dotknąć każdego, bez względu na wiek. Nas lub kogoś z naszej rodziny. To właśnie wtedy “życzę Ci zdrowia” staje się takie ważne, dopiero wtedy.

Sort:  

Dwa tygodnie temu poszedłem do lekarza zapytać, czy jest opcja, aby mnie skierował na badania, taki ogólny przegląd. Wielu opcji nie było, ale jedna się rozwinęła w oparciu o rodzinną historię. W rezultacie oddałem krew do badań, a w lutym idę na konsultacje.

Niestety profilaktyka to nie jest łatwe zagadnienie - można jedynie liczyć na programy badań, ale nie w moim wieku, bo jestem do wszystkich zbyt młody, ale warto spotkać się z lekarzem i dać mu szansę - to tylko 15 minut rozmowy.

Dokładnie . Mam tak samo. Zamiast ćwiczyć i dbać o zdrowie to miałem wymówki. Pewnego dnia w pracy kręgosłup zaczął mnie boleć ( Rwa kulszowa się odezwała, którą już kiedyś wyleczyłem właśnie dzięki ćwiczeniom).
Więc znowu trzeba poćwiczyć i wzmocnić mięśnie. A tu brzucho urosło i kondycja już nie ta. Trzeba stosować wobec siebie samodyscyplinę i dbać o zdrowie, ruszać się , ćwiczyć dopóki jeszcze można i wtedy na starość będzie lepiej bo będziemy mocniejsi

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63004.58
ETH 2548.62
USDT 1.00
SBD 2.81