Sort:  

I appreciate your five-star voting system, it's nice of you to support the people that support you. There are a lot of authors here on steemit that never reply, acknowledge, or up vote their supporters.
So my question would be how do they keep so many followers?

Thank's One bit new's team!

Thank you @Tbnfl4sun, We will do everything in our (Steem)power to always support the ones that are voting and following @Onebitnews.
To your question of why people have so much followers:
I think there are a lot of people out here on Steemit that dont follow up their followers. I have seen numbers of time that the "big" people that blog dont answere people that write comments to their post. That is a shame and sooner or later they will loos the once that write comments to them. And then they will be finished as a "big" bloger here on Steemit.
So one tip is to always take time to answere the people that are commenting on your post.
And if you have a lot of followers you have a bit of a job to write back to them all :)

følgere.jpg

Kindest regards
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Yes, its great that you reply to your readers!
We need more of this on steemit.

Yes @ tbnfl4sun, you're right there are people who earn a lot on steemit but they do not vote their supporters !! I do not understand why ! but to be honest I can say that there are those who do not know that they lose like that, they just have to look a little to understand that we also win by voting, in addition to that it is good to be a little generous anyway :)
For OBN I think it's an exceptional team that does a great job and helps a lot of people here, it's very nice of them.

To know the value of generosity, we must have suffered from the cold indifference of others .



Jeg har ikke noen spørsmål til steemit, men har et spørsmål om noe annet blockchain relatert (nederst i kommentaren)

Først vil jeg komme med en liten korrektur, det heter ikke "boot" eller "bootene" og det heter forøvrigt ikke "båt" eller "båtene" heller (som noen trodde det het etter denne sangen kom ut).
Det heter Bot. Bot er forkortelse for Web Robot/Internet Robot.

Så til mitt spørsmål, hvilke coins (utenom steem/SBD) har dere i redaksjonen troen på? da tenker jeg mest på de små myntene som feks Bytecoin, Digibyte, Ripple eller noe annet? og hvorfor har dere troen på disse?
Jeg har stor tro på Monero som er en anonym coin.
Har også stor tro på Ripple som er ment som en mellom-transaksjons coin.
Bytecoin og Digibyte har jeg ikke satt meg så veldig inn i, men Trezor har laget til støtte for disse, så da tror jeg dette også kan være vinnere i fremtiden.
Har dere kjennskap til LBRY? for de av dere som ønsker gratis LBRY er det bare å laste ned LBRY lommeboken og trykke på "Get Rewards" så får dere noen gratis LBRY mynter som kan brukes i lommeboken til å kjøpe filmer for eller veksles inn i andre cryptovaluttaer.

Hei @Flatman
Du har selvfølgelig rett i at det heter bot og ikke "boot" Så denne tar jeg på min kappe for å skrive litt for kjapt.
Så til ditt spørsmål:
Jeg er ikke så sikker på hvilken av småmyntene jeg har troen på, men har startet å følge en del med på de som ligger fra 50 plass og oppover. Her tror jeg nok man kan tjene seg noen raske kroner hvis man klarer å få oversikt over markedet.
Ellers tror jeg Ripple kommer til å bli en av de virkelig store i lang tid, noe de beviser nå ved å ha tatt over andreplassen. Rippel er jo forøvrig den coinene bankene bruker til noen av sine transaksjoner.
Ellers har jeg personlig litt tro på at IOTA kommer til å bli en av topp 10 valutaer i løpet av noen år.
Men, jeg setter alle penga mine i STEEM og kjører power up. Grunnen til dette er at STEEM har Steemit som ett sosialt nettverk noe som jeg tror kommer til å gjøre STEEM til en av de mest kjente valutaene på sikt.

power up flammer.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Jeg hadde troen på Ripple, helt til jeg fant ut at bankene styrer meste parten av disse, da vil ikke jeg ha noe med det å gjøre. Jeg har stor tro på STEEM/SBD, Monero, BCH. meget mulig at IOTA og kommer til å gjøre det bra. LBRY i likhet med STEEM har en egen platform for valutaen. derfor kan det være mulig at LBRY også gjør det bra fremover.
så kom jeg over noe nytt her om dagen, CryptoKitties, så nå vurderes det om det ska invisteres i data-katter også xD


kittie.JPG

First of all, I would like to appreciate your good service boys. Thanks to the steemitskolen and the excellent service provided by OneBitNews. As new users, We enjoy and learn from your helpful advice regarding on steemit.

I think it’s not enough good feedback and upvote, therefore, i would like to donate 20 SBD to our Magazine to get more influence.

I'm looking forward for your benefit posts...And keep it up that hard work that you offering to the community

Well done @momar, I really appreciated your idea of ​​contribution, with the effort of OBN and all the fans we live and we will live a very beautiful experience together, and I am sure that in the near future this magazine will have a huge success.


Thanks @redouanemez

You are welcome @momar !
Happy new Year 2018

Hei!

Kunne det vært en ide å ha en egen post om botter fra dere. Er litt usikker på hva som er rette botter å satse på.

Så i en annen post at det skulle være noen generøse botter, men at de ikke stemmer på folk som stemmer på egne poster. Hvorfor det da?

Har lagt av litt små dollars til å kunne abonnere på botter, men er svært usikker på hva som lønner seg i lengden.

Ethvert onlinemagasin med respekt for seg selv må holde boter! Jeg ser for meg disse litt som løskatter som kommer tilbake til dørene der de får mat. Gjør jeg rett i å anta at gentlebot og Thing-2 «lever av» curation rewards, og at det er derfor vi må stemme på det samme som dem?
katter

In any case, spammers will never last long here because they do not take things seriously,
I have a quick question: are we allowed to post more quality comments on the same article? Or can we comment just once for each article?
I wish you a new year full of joy and prosperity.



Best Regards,
@Redouanemez

Takk! Jeg har lurt lenge på hvordan @gentlebot egentlig fungerer. Hyggelig krabat.

Hva gif og memer angår, er jeg ikke glad i dem, men det er nå meg.

Eg er fortsatt litt usikker når det gjeld Steem Power. Altso; dess høgare SP ein har, dess meir "innflytelsesrik" vert ein og dess meir får dei eg stemmer på i belønning når dei får upvotes frå meg. So langt er alt korrekt? Men er SP direkte knytta til kva "level" eg har? No har eg til dømes level 53. Viss eg får meir SP - stig då level'et? Kva då om eg tek ein power down og tek ut litt SP eller gir vekk. Vil eg då synke i level? Eller vil eg beholde level, men bli mindre innflytelsesrik? Det poppar opp spørsmål etter kvart som ein kjem meir inni dette, og det er ikkje alt som er så lett å google seg til, har eg merka.

Første del korrekt, desto mer power desto mer belønning får de du måtte upvote'e.

Etter det jeg har forstått så er levelen basert på hvor mye du poster og kommenterer ikke hvor mye power du har, og vil dermed ikke bli påvirket av en evt downpower. mulig jeg tar feil her, så hvis dette er feil-info så ber jeg @OneBitNews fortelle oss hvordan det egentlig fungerer.

Det var mye lettere å google seg til svar på begynnelsen av 2000talet, da det ikke var så mye informasjon på nettet, nå om dagen så er det alt for mye informasjon på nettet så det kan være vanskelig å google seg til et svar på alt enn lurer på.

Takk for svar superhelt! Viss eg får dama innpå her tenkte eg å gi ho litt power, var planen. Det vil jo gå utover meg, men..

Jeg foreslår at du gir henne opp mot halvparten av poweren din, hvis hun lover å følge med på at voting poweren aldri går helt opp til 100%. dette vil nok du merke litt på dine upvote's men jeg tror du får tilbake den mengden steempower du gir vekk ganske raskt da jeg har sett at du har noen morsomme poster, fortsett med det, og husk å bruk #norway da det er den tag'en jeg følger med på og bruker mine upvote's på.

Takk for det! God plan. Var noko slikt eg såg for meg, godt å vite at eg ikkje er heilt fjern. Takk for tips.

Frankly @onebitnews as new on Steemit I have a lot of questions for now but I'm not going to ask them all now so as not to bother you :)
At the moment I would like to know if we invest money on our posts with some boosters it is profitable or not? because I do not want to give money in vain without gaining anything.
I thank you in advance for your reply and happy new year.

I like using the bots to boost my post exposure and payout's. Having to use sbd's on most bots don't seem to pay right now.


(

Which bots can you advise me? and that are really profitable. and thank you very much.



I like booster,alot of people vote for you when they see you are about to get the bot vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 57951.98
ETH 3051.79
USDT 1.00
SBD 2.26