Sort:  

Hei @Onebitnews

Gå du helt inn i granskauen for en premie da? Flere tusen blanke norske kroner? Ja det må jeg si var noe som monner! Vinner jeg så skal jeg kjøre POWER OPP på hele sulamitten.

Jeg tipper lyden er fra denne videoen:
I guess the sound is from this video:

()._.() Made by @soundlegion

Visste forresten ikke at det var så mange musikk artister på Steemit.
I did not know there where so many music artists on Steemit.


Dropp ikke ut av livet ditt slik jeg gjorde - TA STEEMITSKOLEN!


Do not drop out like I did - BE ON OneBitNews ACADEMY

Thank you for the hint, but I must be two new to remember the sound. I'm not saying that I give up or quit, I'm just looking forward to the next hint. LOL!

Det her var ikke lett. Er det lyden ifra en fullført transaksjon på Steemit blockchainen?

Kan det være politivideoen som @tommyhansen spammer oss med? :laughter:

Nei , heldigvis ikke...........
Så fort vi ser blålys..... kaster vi oss inn i buskene

Haha :) bakhageløping ;)

Er det lyden av SteemBlockchain etter å ha rendert hele blockchainen i audacity? synes å huske jeg har lest en artikkel om en kar som tok hele SteemBlockchain (10GB) og kjørte den gjennom audacity for å lage den om til en 72timers lydfil.

Lyden hørest ut som en Sirkel Sag eller noe lignende 🤔

Ha!

Da har jeg skjønt det!

Det er rådata fra blokkjeden som er konvertert til lyd.

Jeg burde selvfølgelig skjønt det med en gang, men sånn er det når man ikke har de små grå ned seg.

First I wish someone can find the right answer this time :)

hmmmm I will say a sound from a metal song

Eg gjekk raskt ut i sist runde, og skaut frå hofta, men ikkje uventa var det feil. Men kan de legge ut lyden på denne posten og, slik at det vert lettare for folket å høyre den på ny? Eg er nok for fersk på steemit til å skjønne kva dette dreiar seg om. Men eg likar konseptet for konkurransen og særleg premien!

Beklager den lille glippen med lydklippet, men nå skal alt være i orden :)

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Hello,
Sorry I did not find the audio clip !!

Hi.
We forgot to ad the audio clip, but now it is in place :)

Kindest regards
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Ok,
We have to listen to it several times to be able to guess :)
it looks like it's a machine sound to cut the wood.


Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57681.36
ETH 2446.21
USDT 1.00
SBD 2.30