Sort:  

Her er min introduksjonspost (den kunne nok trenge litt oppgradering) Jeg har også en separat konto @norgesarkaden som går litt mer inn på min livslange drøm om å starte en god gammeldags arkadehall, denne planlegger å aldri kjøre powerdown og hjelpe alle som er på taggen @norway og sidens norske medlemmer så godt det lar seg gjøre. Og i likhet med dere ønsker jeg å bli bedre kjent med dere andre nordmenn på denne siden her vil dere finne en grov mal av innfallsvinkelen min, planen er å poste intervjuer med diverse Nordmenn, først og fremst medlemmene av norgesarkaden for å vise litt åssen personer de er og hva du vil kunne lese på bloggene deres. Hadde satt stor pris på om folk ville engasjert seg i dette prosjektet og potensielt hjulpet meg med flere spørsmål og ideer. Jeg er ikke helt på @onebitnews nivå enda, men forhåpentligvis vil jeg kunne gjøre mitt for det norske samfunnet her innen kort tid :)

Hei @K3nb0b
Leste introduksjonsposten din nå og ble nysgjerrig i hvilke type brettspill du pleier å spille?
Selv liker jeg brettspill veldig godt og spiller også en del table topp, blant annet Mordhiem.
@Norgesarkaden er jo ett kjempespennende prosjekt og jeg hadde helt sikkert vært å finne blant flipperspillene i hallen din :)

terminator-2-pinball-machine.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Er vel det meste, klassikerene er vel sjakk, risk, carcassonne, settlers of Catan, men er litt mer sånne typer spill, selvom jeg har en venn som prøver veldig hardt for å få meg inn i warhammer miljøet. Får håpe det blir noe av, tror enten flipperspill eller en av de 2 player fighting spillene blir første pri og skal stå i leiligheten min til arkaden blir en realitet.

Oh I forgot to put an article on a self introduction in steem.
But I will take advantage of this issue to introduce myself a little:
I am Professor of Mathematics Algerian but I live in Morocco.
I am a little new on this platform I intend to make posts on the news in general.
Hermite said: "In mathematics, we are more servants than masters." :)

Nice to meet you @Lovework
If you have any questions about this platform, here at @Onebitnews is the rigth place to ask them. There are a lot of smart people reading the magazine that can help you.

sol.jpg

Regards
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Thank you very much @onebitnews, now I do research everywhere to fully understand the features on steemit, apparently it is a great and interesting platform.
If I find something that I can not understand I will have the honor to speak to you to help me and that is very kind of you.



Har enda ikke fått laget meg en "Introduce yourself" post, så får ta en liten kjapp en her:
Så tar vi den med Flåklypa melodi

Sjuogtyve km sørover, litt øst og nedover, ligger Bryne, ei lita flatlandsbygd under himmelhvelvingen. Sjølberga med både eget vinmonopol og kjøpesenter, lokalavis og eget høyhus (forøvrigt kåret til norges styggeste byggning). Full av vær og vind, akkurat der morgensola renner opp over Bjerkreimsenderen, bor sykkelreparatør Reodor Felgen den 30år gamle ungkaren, Trond, arbeidsledig som han er forsøker han å skaffe seg litt salt til maten gjennom Steemit. På fritiden driver han med fisking, fotografering, tur, camping i skog og mark og nylig oppstartet igjen med crypto mining.
Han er et B-menneske med utpreget høysnue og tydelig angst for gjennomgripende forandringer. Han er personlig pessimist, saktmodig og trives best i utkantstrøk. Et sitat som er typisk for han er «det er fali det». Han er skamklipt – kort i nakken og tett ved øra av den tidligere utvandra frisøren @shockwave.

Hahahahahahaha. Den beste introduksjonen jeg har lest noen gang. Jeg ler så jeg dævær som det heter i Fredrikstad.
Passer veldig bra med melodien også @Flatman. Jeg deg for meg, ruslende med fiskestanga nedover Bryne sentrum, på vei mot Jærstrendene for å fiske. Fantastisk!!!

Fisking.png

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Kjekt at det fallt i smak!
Jeg ble nettopp intervjuet av @NorgesArkaden, det kan leses her riktig nok ikke i flåklypa stil da.
Bli med å spill BattleShips hos @NorgesArkaden her (STOR premie lurer til vinneren)

Thanks for the shout out on my introduction post idea, you can all see that this is a magazine that likes to interact with its readers!

Here's my introduction post.


https://steemit.com/introduceyourself/@tbnfl4sun/hello-steemit-friends

You are very welcome @Tbnfl4sun, it is we who shall say thanks since it was an great idea.
When I come to the US and Florida next time we should take a coffee together and maybe go on a motorcycle ride.

min sykkel.jpg

Kindest regards
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

I remember your great picture's,Im so glad you are here!

Wondering who @nippel66 are?

I am 27 Year old Computer geek who has a daughter on 1 year and 7 month old.

Live in Málaga in Spain for 1 year now at the start. I have been on Steemit for 19 Months now and i get supprised ewery day i going on Steemit.

I love to bee a part of this revolution, and i am glad to bee onnboard with you guys 😎

So keep upp the good work and let your friends also join us!

Se der ja, en glad @Nippel66 :)
Veldig hyggelig å ha deg tilbake og aktiv her igjen.
Vi får håpe vi ser mye til deg og resten av Bergensgjengen i tiden fremover :)

takk.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Ja god stemning her @gyldenhorn
Takk for det, artig å være en del av gjengen igjenn. Hatt mye å gjøre sisste tiden.

Så nå blir det Steeming fremmover 😎
Ja eg maser på de hfletiden. Men ingen tar steem serriøst 🤔

-N66

Hei Gyldenhorn og Erlend :-) Takk for introduksjonen! Jeg er både interessert i foto og friluftsliv, så veien til følgeknappen var kort.

Jeg er partywalrus, og er relativt ny her. Jeg fikk høre om dere fra @xtetrahedron som for øvrig var samme person som også introduserte meg til blockchain og Steemit. Mine hobbyer er blockchain, urtemedisin, grafisk design, personlig utvikling, og nå dette. Her er introduksjonsposten min: https://steemit.com/introduceyourself/@partywalrus/retired-partywalrus-would-probably-be-more-accurate-but-i-found-that-name-to-be-rather-anticlimactic-these-are-my-weird

Hei @Partywalrus
Det var en veldig god og lang intropost. Liker godt at du går i tog for dyrevelferd.
Er du glad i friluft og foto er du nok rett opp i gata for det jeg og @Erlendgroseth driver med. Har vi mulighet og tid så pakker vi sekken og hvert vårt telt og dra på tur.
Kanskje vi skulle ha organisert en felles Steemit friluftstur for alle vi som liker det her på platformen :)
Ellers veldig hyggelig å bli kjent med deg!

norge 1.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Hi Everybody!
I have finally mad my own Introduceyourself post and here it is:
https://steemit.com/norway/@gyldenhorn/my-introduce-yourself-four-months-late

Kindest regards
@Gyldenhorn

Har aldri laget noe god Introduceyourself men skal prøve å få gjort det i dag eller morgen. Bra tiltak :)

Good idea @onebitnews !
It makes me happy to introduce myself:
I am Redouane Mezzane, developer computer scientist, I live in meknes a city in the north of Morocco, I enrolled in Steemit almost 5 months ago, I usually do articles on health, success and the path of happiness.
I have been a fan of OBN magazine since its beginning.


Below my personal photos :




My Best Regards,
@Redouanemez

Nice to know you @Redouanemez and thank you for all your good stuff to the magazine.
Keep up the good work and a happy new year!

nyttår 2018 2.jpg

Kindest regards
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Nice pictures @Redouanemez!
I really like computer programming :)
Happy New Year

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 58118.57
ETH 2462.81
USDT 1.00
SBD 2.38