Bitcoin Splitsing op 1 Augustus

in #nl7 years ago


Zoals je misschien al hebt gehoord is de bitcoin wereld in rep en roer. Er komt hoogstwaarschijnlijk een bitcoin afsplitsing, op initiatief van een Chinese miner, op 1 augustus, onder de naam "Bitcoin Cash". Voor sommige mensen is het niet duidelijk wat te doen.

1

Wat te doen!

Haal al je bitcoin naar je eigen portemonnee. Laat het niet op een handelswebsite staan zoals bijvoorbeeld bittrex of poloniex. Na de afsplitsing op 1 augustus heb je namelijk evenveel bitcoin als bitcoincash. Ik zou, als ik jou was, op 31 juli tot en met dinsdagmorgen 1 augustus ook geen bitcoin transacties maken!! Even afwachten wat er gebeurd. Op deze eenvoudige manier zijn je BTC en BCC 100% veilig, mits je "private key" ook veilig is! De bitcoincash (BCC) is op dit moment +400 euro waard dus........
Heb je hierover vragen, laat dan een berichtje achter.



Meme uitdaging

Je hebt nog 1 dag om je Meme te plaatsen voor de 4e Nederlandstalige Meme uitdaging. Deze Meme uitdaging is gesponsord door @valderrama en @steemspoker.

Sponsor vermelding Meme #5

5 Steemdollar sponsoring door Massence praktijk voor pijn en stress management @dutchess voor de komende, alweer de zesde, Meme uitdaging



128 Nederlandstaligen
Nog een paar NL namen


banner

Mooie dag

Volg voor meer @steemspoker

Sort:  

Ik ben zooooo onwetend op dit gebied! Maar ik up and resteem dit wel - anderen zullen er meer van begrijpen

Thanks for explaining.

Wat ik begrepen heb is dat als je na de hardfork een bitcoincash wallet maakt en daar de private key importeerd van je bitcoin wallet, bv Electrum wallet, er automatisch hetzelfde aantal bitcoincash bij geschreven word in die nieuwe wallet.

Wat heb je mooie koeien, dat zijn zulke lieve dieren :)

Dat kopt als een bus! @openheart
Ja ik zit bijna dagelijks tussen de 100+ melkkoeien (bio)
Ik hou ook erg van die beesten, zo ontspannen.

Ohhh bofferd :) Toen ik jonger was had ik een vriendin die thuis een boerderij hadden.
Ik was daar meer dan dat ik thuis was :)
Ik ging mee hooien in de polder, koeien melken en ook mee helpen als er een kalfje geboren werd.
Kan me nog als gisteren herinneren hoe het voelt als een kalfje op je hand zuigt, zo schattig :)
Daarna ben ik eigenlijk altijd een boerinneke gebleven in mijn hart :)

Toppie dat je Bio koeien hebt die hopelijk ook een weiland zien en daar kunnen rond dartelen :)
Want koeien zijn heel speels heb ik gemerkt.

Ik ga je volgen :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58394.86
ETH 2618.86
USDT 1.00
SBD 2.39