Light Wizards Photo Contest. Incredible mountains around Attersee (Austria)

in #lightwizards7 years ago (edited)

IMG_8410.jpg

In Austria there are a lot of lakes surrounded by mountains and forests.
So it is paradise for those who like hills and skiing.
This is one of them - Attersee.
The picture was shot a few years ago.

Sort:  

This post received a 1.6% upvote from @randowhale thanks to @crazy-daisy! To learn more, check out @randowhale 101 - Everything You Need to Know!

Wow!! amazing image. I would like to redesign it into something like this https://steemit.com/creativity/@runicar/re-designing-nature and make a post.
I would give you credit for the image and link your post. What do you say? Would you mind me using it?

Do it!) It is pleasure that you like my picture! I would be glad to see your results)

Thanks! (:

Finally did it! I had trouble finding your comment and didn't want to post without appropreate mention as I promised. Check it out here

Вау! Дуже гарно!
Потрібно обов'язково буде відвідати Австрію 😊

О так! Нехай вона буде у Вашому списку)

Дякую за наводку 👍

Звертайтесь)) У мене їх куууупа)))

Тому і підписався на Вас 😉
Дуже сподобалися фотографії )
Благо, що боти на Телеграмі дозволяють налаштувати сповіщення на публікації авторів, які сподобалися 😊

P.S. Можна перейти спілкуватися на ти? (мені так звичніше в інтернеті, особливо з людьми, які сподобалися)

Я якраз те ж саме хочу запропонувати) А про телеграмний бот поконкретніше, будь ласка) Як його настроїти?

Чудово, домовились 😊

На тему ботів, є така людина Вік (https://golos.io/@vik), більше відомий по платформі Голос. Він написав багато телеграм ботів, для різноманітних задач, але у більшій кількості призначених для платформи Голос (список: https://github.com/vikxx/bots).

Але у нього є 2 боти для Стіма:

Вони повністю ідентичні. Їх 2 штуки, щоб можна було налаштувати 2 профілі (якщо у однієї людини є 2 профілі на Стімі).

Самі боти призначені для того, щоб голосувати за нові публікації вказаних авторів (у боті це Фаворити), або голосувати зразу за якимось користувачем (наприклад я можу налаштувати бота так, що він буде голосувати за всіх, за кого проголосуєш ти).

У цих ботів багато налаштувань. Я їх використовую для того, щоб відслідковувати нові статті авторів, які мені сподобалися. Ставлю у налаштуваннях, щоб бот голосував з якоюсь мінімальною силою голосу (наприклад 80%) і мені приходить сповіщення про новий пост автора. Потім я його читаю, коли у мене є час. Якщо мені сподобався, то я змінюю голос на 100%, якщо ні, то знімаю голос.

Для прикладу, можна почитати про них тут:
https://golos.io/ru--boty/@vik/testirovanie-obnovleniya-botov-izbrannye-i-zapreshennye-tegi-razdelenie-sily-golosa

Налаштування у ботів для голосування майже ідентичні, як для Голоса, так і для Стіму )

Якщо виникнуть питання, то можна їх задавати у телеграм чатику, де сидять технічні спеціалісти: https://t.me/chain_cf

Або можна написати мені у телеграмі або Діскорді (нік такий самий як тут на Стімі, такий самий нік і на Голосі 😉)

P.S. Повідомлення вийшло довгеньке ))) Але, намагався написати максимально детально )))

Ось ми і знайшлись)))) Бо я теж є на Голосі) @rusalka - такий мій нік там. Дякую за інфу, розберусь. А якщо не розберусь, то напишу)

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67167.83
ETH 3499.47
USDT 1.00
SBD 2.81