너도 괜찮다

in #kr4 years ago

발걸음을 옮기다가 관공서 뒷편에 난 도로를 따라 심겨진 나무에 단풍이 노란색 빨강색으로 곱게 물들었다. 너도 괜찮다. 이렇게 말하고 싶다.

20221025_125934.jpg

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Wow! Red and yellow and blue colours! So beautiful. Your autumn is fantastic! We don’t have autumn here.

와~~ 진짜 괜찮네요..😃

Coin Marketplace

STEEM 0.04
TRX 0.32
JST 0.082
BTC 59858.22
ETH 1573.84
USDT 1.00
SBD 0.42