Hello steemit world - Emekli bir vatandaş steemit'i keşfetmeye çalışıyor

FB_IMG_1500743228659.jpg

Merhabalar efendim ,

Ben Gürsel.1959 yılının zemheri soğuğunda 20 aralıkta Erzurum’un aşkale ilçesinde doğmuşum.
Babam ben 3 yaşındayken ölmüş. Ben hatırlamıyorum bile, babam öldükten sonra doğan kardeşimle birlikte 9 kardeşiz. Erzurum un aşkale şehrinde geçen 11 yılın ardından ıstanbula göç ettik. Fakat ben ve küçük kardeşim abimin öğretmenlik yaptığı bir köyde bir yıl okuduktan sonra
İstanbul da olan ailemizin yanına döndük. Ve benim öğrenim hayatım sona erdi.
Kolay değil ıstanbul kira geçim derdi yokluk ve çalışma hayatı başladı.
Gençlik yıllarımda yaşam mücadelesi zorlu ve engebeli yollarla doluydu.
Ama çok hızlı ve dolu dolu geçmeye başladı.17_18 yaşlarında fotoğrafçılık yapıyordum.
Düğün salonu,gazino,otellerde acele servis işi yapıyordum. Türkiyenin çeşitli illerinde
Tüm güzelliklerini görüp yaşayarak geçiyordu 5 yıllık salon işletmeciliğini sonunda
Askerlik görevimi 18 ay olarak yaptım. Ve daha sonra tekrar ıstanbul'a döndüm fotoğraf ve salonculuga devam
Ettim. Taki hayatımın gidişatını değiştirecek kişiyi sevgili eşim iki kızımın annesi iki torununun
Anneannesi tanıyıncaya kadar sürdü bir süre devam etti.
12 eylül 1985 yılında evlendim ve buraların arada sosyal yaşantımı öldürüyor diye
Salonculuğu bıraktım bir marka patent firmasında çalışamaya başladım. Cumartesi Pazar
çalışmadığım için aileme daha çok zaman ayırabiliyordum. Mutluydum hayat sürüp gidiyordu.
Bu arada kızımın biri evlendi, mutluluk ve sirinlik abidesi 2 torunumuz oldu,
artık çocukları bıraktık onlarla vakit geçirmeye başladık hani derler ya çocuklar ana para torun
Faizi diye bizde faizlerle uğraşıyoruz.
Bu yil hayatimizin geri kalan kısmını geçireceğiniz Antalya’ya ülkemizin bu güzel şehrine yerleştik.
İstanbul un betonlaşan çevresi trafikteki keşmekeşliği stresi insanların sağlıklarını olumsuz yönde etkilediği için bir kaçış başladı bende bunlardan biriyim.
7yıl önce kalp krizi sonunda 6 gün yoğun bakımda kaldıktan sonra 4 damardaki sorunun balonla ikisini stentle açtılar. Bir süre idare ettim taaki 2017 şubatına kadar 1 şubatta
Geçirdiğim kalp spazmı sonunda 2 damarına daha stent takıldı istanbul daki yesilligin yok edilip betonlaşmanın çoğaldığı trafik sterside cabası tüm bunlar istanbul dan kaçışı etkiledi
Şimdi Antalya’dayım ve hayatımın geri kalan kısmını burada geçireceğim ve tüm yaşayacağım
Göreceğim her şeyi sizlerle paylaşacağım. Hepinize saygılar, sevgiler.

Hello folks,

My name is Gürsel. I was born in 1959 in Erzurum where the Eastern part of Turkey.
Erzurum is the coldest city in Turkey. When I was 3, mu father died but o don’t even remember.
After my father died, me and my sisters and my brothers ara moved to Istanbul. I have 9 sisters and brothers . In those times, it was so difficult to live in ıstanbul. Becuse everything was so ecpencive rent, food etc. I was dealing with photography when I was in 18. Military is obligatory in Turkey. I had military for 18 months. After I finished my military, I got back to Istanbul. And then I met the person who changed my life. She is my wife and we have two daughter. One of my daughter have two children. Actually I dont like the cities where has kaos like ıstanbul. Due to we moved to lovely city Antalya. I had to do that beacuse i had heart attack 7 years ago. Now I am happy to live in Antalya.I will live the rest of my life here.

Best regards.

Sort:  

Welcome to family :) Follow me back and I will surprise you on August 1 ;)

Hey there @emekliveyetim! Welcome to the platform :]

Hello @Emekliveyetim I hope you enjoy your time here, its a great community :) Nice post, i will follow your account, please follow me at @mekong

Hello @emekliveyetim! Welcome to steemit! :)

G'day @emekliveyetim! Welcome to the platform :]

Hello @emekliveyetim. Welcome to Steemit. I am David. I wish you have a happy journey here.

Merhaba. Steemit TR'ye çok değerli katkilariniz olacağından eminim. Hoş geldiniz.

Congratulations @emekliveyetim! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You made your First Vote
You got a First Vote

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Merhaba . Steemit'e hoşgeldiniz , sizi takibe aldım :) kolay gelsin .

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58919.17
ETH 2647.00
USDT 1.00
SBD 2.43