IK DENK, DUS IK BEN - Cogito ergo sum

in #introduceyourself7 years ago

Ik denk, dus ik ben...

Onze wereld is onderhevig aan veranderingen, de gebeurtenissen volgen elkaar in rap tempo op. Van al die dingen om ons heen - wat is echt? wat is waar? Als onze zintuigen ons bedriegen, als alles om ons heen slechts een illusie is - dan kunnen wij er niet helemaal zeker van zijn wat echt of waar is. Scepticisme en systematisch twijfelen kunnen ons daarentegen verder brengen op onze zoektocht naar kennis en ervaring. De filosofie van Descartes is misschien nooit zo actueel geweest als nu. 

Het is wel zo netjes dat ik na mijn  Hongaarse introductie nu ook een Nederlandse schrijf. Ik ben geboren in Hongarije, maar leef nu al een aantal jaren in Nederland. Ik heb in de gezondheidszorg gewerkt, daarna in de overheidssector en nu ben ik weer teruggekeerd naar de gezondheidszorg. Wij hebben twee kinderen en als extra gezinsleden twee katten. 

Ik blog in het Hongaars en in het Nederlands. Mijn interesse gaat uit naar politieke, maatschappelijke en economische onderwerpen; maar luchtige, alledaagse verhalen komen ook aan bod.

Sort:  

Hello @ceecee. Welcome to Steemit. I am David. I wish you have a happy journey here.

I am excited to read your future posts. Good luck and welcome! Please consider checking out minnowsupportproject.com and @minnowsupport. It is a great community of individuals that will help you get started and can answer all of your questions.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 66086.15
ETH 3548.75
USDT 1.00
SBD 2.58