En- How Was My 4 Years On Steemitte? tr Steemitte 4 Yılım Nasıl Geçti?

in SteemActivityClub3 years ago (edited)

Herkese merhabalar 🤗

IMG20210522094547.jpg

IMG20191206132030.jpg

2017 yılında başladığım steemit yolculuğunda hayatımda neler oldu. Burada hangi projelerde yer aldığımı ve deneyimlerimi anlatmak için aldım telefonumu elime ve yazmaya başladım bile. 🤗

Steemitteki yolculuğumdan bahsetmeden önce yeni gelen arkadaşlarımız olduğu için biraz kendimden bahsetmek isyiyorum.

Hello everyone 🤗
What happened in my life during the steemit journey I started in 2017. I took my phone in my hand and started typing in order to explain what projects I have been involved in and my experiences here. ☺️
Before I talk about my journey on the Steemit, I would like to talk a little bit about myself as we have new friends.

1976 Sakarya doğumluyum. İki çocuğum var. Kızım İstanbul'da avukatlık yapıyor. Oğlum Bilgisayar mühendisliği 1. Sınıfta okuyor. Doğayı yeşili çok seviyorum. Hobilerim arasında yüzmek, bisiklet sürmek traking yapmak ve yazı yazmak vardır.

IMG20200225125553.jpg

Ben 9 yıldır adliyede Asliye Ceza Mahkemesinde duruşma katibi olarak çalışıyorum. Yani hakim söylüyor ben yazıyorum. İfadeler alıyoruz. Çok farklı insanlarla muhatap oluyoruz. Her çeşit insan görüyorum diyebilirim. İnsan sarrafı oldum artık. 😀 Şu sıralar yazı işleri müdürlüğü sınavına girdim. Yazılı sınavdan çok çalışarak 85 puan aldım. Mülakata hak kazandım. Geçtiğimiz ay Ankara'ya mülakata gittim. Önümüzdeki ay sonuçlar açıklanacak, inşallah emeklerimin karşılığını alırım. Lütfen dua edin benim için. 😍🤗

I was born in 1976 in Sakarya. I have two kids. My daughter works as a lawyer in Istanbul. My son is studying Computer engineering in the 1st grade. I have been working as a trial clerk at the Criminal Court of First Instance for 9 years. So the judge says, I am writing. We get expressions. We deal with very different people. I can say I see all kinds of people. I have become a human money chancellor now. 😀 Recently I took the editorial office exam. I got 85 points by working harder than the written exam. I qualified for the interview. I went to Ankara for an interview last month. The results will be announced next month, I hope I will get rewarded for my efforts. Please pray for me. 😍🤗

Steemite 4 sene önce kardeşimin sosyal medyada bulduğu bir steemit tanıtım videosunu benimle paylaşmasıyla başladım. Hemen üye olup ilk önce kendimi tanıtan post bir yayınladım. Elimde @baycan yazan bir fotoğraf paylaştım. ☺️ Bunun amacı topluluğun sizi gerçek hesap olarak tanıması ve birden çok hesap açarak haksız kazancı önlemekti.

Steemite I started 4 years ago when my brother shared a steemit promotional video he found on social media. I immediately became a member and first posted a post introducing myself. I shared a photo that says @ baycan in my hand. ☺️ The purpose of this was for the community to recognize you as a real account and to prevent unfair earnings by opening multiple accounts

Evet ben steemit yolculuğumda ilk önce sistemi öğrenmeye çalıştım. Daha sonra hemen hemen her gün yazılar paylaşarak sistemi iyice öğrendim. Öğrenirken discort kanallarında aktif olup yeni arkadaşlıklar edindim. Benim ilk zamanlarımda kuşadası diye bir platform vardı. Sürekli yarışmalar düzenleyip ödüller dağıtıyordu. O dönemdeki yarışma konuları genelde kripto para tanıtımları ile ilgiliydi. Türk kardeşlerimizin çoğu bu yarışmalara katılarak hesaplarını geliştirmeye çalışıyordu. Ben de sürekli kripto paraları araştırarak bilgiler edinip makaleler halinde yazıyordum. Paylaşımlarım oylanıyordu.

IMG20210512101603.jpg

Yes, I first tried to learn the system on my steemit journey. Later, I learned the system thoroughly by sharing articles almost every day. While I was learning, I became active in discort channels and made new friendships. In my early days, there was a platform called Kuşadası. It was constantly organizing competitions and distributing prizes. Competition topics at that time were generally related to crypto money promotions. Most of our Turkish brothers were trying to improve their accounts by participating in these competitions. I was constantly researching cryptocurrencies, obtaining information and writing articles. My posts were being voted on.

Yine o dönemde ve şu anda da aktif olduğumuz @mesafe ve kardeşleri olan @ispin @serpilem @bircan @buca @gulfuren @uzercanan arkadaşlarım ve daha birçok üye ile günler düzenlemeye başladık. Hergün birimiz yazı paylaşıyorduk ve o gün kimin paylaşım günüyse belirlenen miktarda gün sahibinin hesabına steem atıyorduk. Ayrıca postunu ziyaret edip güzel yorumlar yaparak etkileşimimizi arttırıyorduk. Gün sahibi gönderdiğimiz biriken steemle paylaşımına bot kullanıp yazısından gelen miktarı SP yaparak güce dönüştürüyordu. Böylece aramızdaki arkadaşlık bağları da kuvvetleniyordu. Hemen hemen ilk bir sene steemitte bu şekilde geçti.

We started organizing days with @mesafe and siblings @ispin @serpilem @bircan @buca @gulfuren @uzercanan and many more members, where we were active at that time and now. Each day one of us was posting and we were posting a request to the account of the owner of the specified amount of days whoever was the day of sharing that day. We were also increasing our interaction by visiting his post and making good comments. The owner of the day used a bot to share the accumulated steem we sent and convert the amount received from his article into power by making SP. Thus, the friendship ties between us were also strengthened. Almost in the first year, the steemitte passed like this.

2bP4pJr4wVin2EnM34x6WGzG9FGyi77oyF1xVVcE6RC.jpeg

Daha sonra steemit türkiye topluluğuyla tanışıp discort kanalında aktif olmaya başladım orada da bir çok arkadaşım oldu. Türk topluluğuna katkı sağlamak için kendi kazandığım steemlerle yarışmalar düzenleyip bir çok kişiyi motive etmeye çalıştım. Yeni gelen bir çok kardeşimize destek oldum. Birçok projede gönüllü olarak görevler aldım. Türk topluluklarını tanıttım

Later, I met the steemit turkey community and started to be active in the discort channel, I also had many friends there. I tried to motivate many people by organizing [contests] (https://steemit.com/tr/@ Azerbaycan/biryarmamvarrr-dgvvxaqwx3) to contribute to the Turkish community. I supported many of our new brothers and sisters. I have volunteered in many projects. [I introduced Turkish communities] (https://steemit.com/tr/@ Azerbaycan/tuerk-topluluguna-katkida-bulunan-yardimlasma-topluluklari)

YER ALDIĞIM PROJELER

MOTİVE EKİBİ

İlk olarak@motiveekibi adlı projede yer aldım. O dönemlerde steemit türkiye kanalında @damla arkadaşımızın öncülüğünde kurmuştuk motive ekibini. Projenin isim annesi de bendim. 😍 Motive ekibinde neler mi yapıyorduk. Yeni gelen hesapların paylaşımlarına destekleyici ve motive edici yorumlar atıyorduk. Discorda gelen yeni kullanıcıların yaşadıkları sorunlara çözüm bularak platformda kalıcı olmalarını sağlıyorduk. Gerçekten çok faydalı bir projeydi. Bu şekilde bir çok insan kazandık.

MY PROJECTS

MOTIVE TEAM

First of all, I took part in the project called @motiveekibi. At that time, we established our motivated team on the steemit turkey channel under the leadership of our friend @damla. I was also the mother of the project. 😍 What were we doing in the motivated team? We were posting supportive and motivating comments to the posts of new accounts. By finding solutions to the problems faced by new users coming to Discor, we were ensuring that they were permanent on the platform. It was a really useful project. We won a lot of people this way.

TRLİSTE VE QURATURK

Daha sonra ekip büyüdükçe yine steemit-turkiye discortunda kaliteli yazıları seçmeye başladık. @trlisekibi oluşturuldu. Daha sonra @quraturk ekibini kurduk. Bu ekiplerde her gün düzenli olarak beş yazı seçerek ödüllendirme ye başladık. Daha sonra bu sayıyı arttırdık. Çok güzel yazılar yazılıyordu ve aralarından seçmesi çok zordu. Her kritere puan vererek seçiyorduk yazıları.Ekibimiz uyum içerisinde fedakarlık ve gönüllülük esasıyla çalışıyordu. Gecemizi gündüzümüze katıyorduk. @sudefteri @uzercanan o dönem de benimle birlikte o ekipte bir çok kişiye yardımcı olduk. ekibin tamamını burada görebilirsiniz. Seçimlerimizde adil oluyorduk. Sürekli aynı kişiler seçilmiyordu. Bu yüzden katılım hem güzel oluyordu, hem de eğlenceli. Bazen seçilen postların altında yorum etkinliği yaparak tr tagının yükselmesini sağlıyorduk. Çok güzel günlerdi…

2bP4pJr4wVin2EnM34x6WGzG9FGyi9eBJTZieKPwDki.png

TRLISTE AND QURATURK

Later, as the team grew, we started to choose quality articles in the steemit-turkiye discort. @trlisekibi was created. Then we founded the @quraturk team. We started rewarding these teams by regularly selecting five articles every day. Later we increased this number. He was writing beautiful articles and it was very difficult for him to choose. We chose the articles by giving points to every criterion. We were adding our night to our day. @sudefteri @uzercanan we helped many people in that team with me back then. You can see the entire team here. We were being fair in our elections. The same people were not chosen all the time. That's why participation was both nice and fun. Sometimes we used to make the tr tag rise by making a comment activity under the selected posts. They were good days…

DNGIO

Çok güzel sosyal bir projeydi Görme engelli kişiler için sesli kitap içerikleri oluşturularak kullanıcılara destek olmaya çalışıyordu. Ben bu projede nutuk kitabını seslendirmiştim. Daha sonra moderatörlük yaparak kullanıcılara nasıl içerik üretecekleri hakkında yardımcı olmaya çalışmıştım. Proje steemit kuratorlerden destek alamadığı için devam edemedi maalesef.

DVAkPJXe6RxXHWzNHv3C6UghfzXu8xryqz9KdjnX7ZL7KHu8CoqKztiHnVP8v6Ktiwg6jPvWH1DcXG.png

DNGIO

It was a very nice social [project] (https://steemit.com/tr/@ Azerbaycan/dngo-io-ya-davetlisiniz) It was trying to support users by creating audio book contents for visually impaired people. I voiced the speech book in this project. Then I tried to help users on how to produce content by moderating. Unfortunately, the project could not continue as it could not get support from the steemit curators.

JUMBOT

Sevimli bot@jumbot ta da moderatörlük yaptım. JUMBOT, @sauronbey ve @ucmuharfli kardeşlerimizin oluşturduğu, yazıları az miktarda steem göndererek güzel oylayan bir bottu. Yazıların seçimlerini @sudefteri , ben ve @uzercanan arkadaşım yapıyordu. Günün yazısı seçilen yazılar @jumbot tarafından yüzdesi yüksek ayarlanarak oylanıyordu. O dönemlerde aynı anda 3 projede birden yer alıyordum.

4W3i2hyrJTVfexuinvgSspWXGa5UyiiqVkqBM6nXzk8ZAWGpY78.png

JUMBOT

Cute bot I was a moderator at @jumbot. JUMBOT was a bot created by our brothers @sauronbey and @ucmuharf, who voted nicely by sending a small amount of steems. The selection of the articles was @sudefteri, me and my friend @uzercanan. The articles selected by the post of the day were voted by @jumbot with a high percentage setting. At that time, I was taking part in 3 projects at the same time.

C2 PROJESİ

@C2 yabancıların Türklere destek verdiği bir projeydi..C2 botu bizim seçtiğimiz yazıları güzel puanlarla oylayarak türk yazarlarımıza destek oluyorlardı.Sağolsun @damla arkadaşım sayesinde ilk defa yabancı bir projeden yardım almıştık.Damla ile röportaj yazısını buradan okuyabilirsiniz Damla arkadaşımızı burada tanımayan sevmeyen yoktur. Çünkü o herkese yardımcı olarak gönüllerimizde taht kurmayı başaran ender insanlardan biridir. Burada onunla ilgili yazıyı bulabilirsiniz. Şu an aramızda olmasa da bir gün aramıza döneceğine inanıyorum.

C2 PROJESİ

@C2 yabancıların Türklere destek verdiği bir projeydi..C2 botu bizim seçtiğimiz yazıları güzel puanlarla oylayarak türk yazarlarımıza destek oluyorlardı.Sağolsun @damla arkadaşım sayesinde ilk defa yabancı bir projeden yardım almıştık.Damla arkadaşımızı burada tanımayan sevmeyen yoktur. Çünkü o herkese yardımcı olarak gönüllerimizde taht kurmayı başaran ender insanlardan biridir. Burada onunla ilgili yazıyı bulabilirsiniz. Şu an aramızda olmasa da bir gün aramıza döneceğine inanıyorum.

HOŞGELDİN EKİBİ

En sevdiğim proje @hosgeldin ekibinin oluşturduğu projeydi diyebilirim. Steemite ara vermeden önceki en son yer aldığım projeydi. Buradaki ekibimiz çok çalışkan ve çok fedakardı. Hepsi gerçekten seçilmiş güzel insanlardı. Linkleri tıklayıp postlarda o güzel insanları görebilirsiniz. Projenin ismini @damla , ben, @sahinadm ve @sudefteri ortak kararla seçmiştik. Bir ara bize Ekibe yakışır arkadaşlarımızla bir çok kişiye faydalı olmaya çalıştık. Yazılar seçtik. Botlarla oylattık. Çok güzel faydalı bir projeydi.

C3TZR1g81UNaPs7vzNXHueW5ZM76DSHWEY7onmfLxcK2iPUpG19tpKQFQePBQZAPwbEn3G7Fc9vhnbc95Qzf9vd7pQMvdTjhrFH4gDNNQGNJEyLD3uawsuQ.png

WELCOME TEAM

I can say that my favorite project was project created by @hosgeldin team. Steemite was my last project before I took a break. Our team here was very hardworking and very devoted. They were all really chosen beautiful people. You can click the links and see those beautiful people in the posts. We chose the name of the project by @damla, me, @sahinadm and @sudefteri. At one point, we tried to be helpful to many people with our friends who are worthy of the Team. We chose posts. We got them votes with bots. It was a very good and useful project.

Daha sonra steem değeri çok düştü. Bir çok kullanıcı kazanç sağlayamadığı için steemiti bıraktı. Yazı yazan kalmayınca biz de projeyi sonlandırdık. Ben de müdürlük sınavına hazırlanmak için steemitte ara verdim.

Then the steem value dropped a lot. Many users quit steemite because they could not make any profit. When there were no more writers, we ended the project. I also took a break from the steemit to prepare for the directorship exam.

Bugüne kadar hep Türk topluluğuna faydalı olacak projelerde gönüllü olarak emek verdim. Bunu severek yaptım. Hesabım maddi olarak gelişmedi ama bir çok güzel dost, arkadaş ve kardeş kazandım. Hep birlik beraberlik olmanın önemini vurgulayan yazılar paylaştım.Çünkü birilerinin ruhuna dokunmak, yardımcı olmak beni mutlu ediyor. Burada benim gibi düşünen güzel insanlarla birlikte çalışmak çok keyifli oldu.

I have always worked voluntarily in projects that will be beneficial for the Turkish community. I did this fondly. My account has not improved financially, but I have gained many nice friends, friends and siblings. I shared articles emphasizing the importance of being together, because touching and helping someone's soul makes me happy. It was very enjoyable to work with nice people who think like me here.

Şu an steemitte geri döndüm. Eski arkadaşlarımın bir çoğu burayı bırakmışlar. Eski dostlardan mesafe ve kardeşleri ile @gulfuren @sudefteri @miniklady @tugbabeuty @nurengizbagirova @revan746 kardeş ve @uzercanan var platformda. @sevim038 ve @alikoc07 birkaç gün önce Türk temsilcilerimiz seçildiler. Yeni görevlerinde onlara buradan başarılar diliyorum. Türk topluluğuna huzurlu , adil bir şekilde destek olacaklarına inanıyorum. Çünkü Türk topluluğuna destek olmak için seçildiler. Artık Türk topluluğunun birlik olduğunu herkes görmeli bunun için elimden ne geliyorsa yapmaya devam edeceğim.

Sağlıcakla kalın 🤗

I'm back at the steemit right now. Many of my old friends have left this place. Distance from old friends and brothers and sisters @gulfuren ,@sudefteri , @miniklady , @tugbabeuty @nurengizbagirova, @revan746 and @uzercanan are on the platform. @sevim038 and @alikoc7 were chosen as our Turkish representatives a few days ago. I wish them success in their new assignments. I believe they will support the Turkish community in a peaceful and fair way. Because they were chosen to support the Turkish community. Now everyone should see that the Turkish community is united and I will continue to do whatever I can for this.

Stay well 🤗

My social platform

Sort:  
 3 years ago 

Merhabalar hocam.

Emeğinize sağlık. Ondan ziyade bugüne yaptıklarınız çok güzel ve birlikte emek harcanmış çok iyi projeler yapılmış.

Şimdi eskisi gibi bu projeler mevcut değil, dileğim bu ve benzer projeleri tekrar faaliyete geçirmek. Birlikte güzel birlik oluşturmak ve Türkleri platformda iyi yerlere taşımak.

Sizlere desteğimiz ve sizlerden alacağımız desteklerle güzel günlere.
Saygılarımla :)

İnanın bu güzel yorumunuz herşeyden değerli benim için. Türk topluluğunun hep birlikte kazanması elimden ne gelirse yapmaya devam edeceğim. Yeter ki birlik ve huzur olsun . Teşekkür ederim tekrardan bu güzel yarışmayı düzenlediğiniz için.

Canım benim yazdıklarını okudukça o günlere geri döndüm çok güzel projelerde çok güzel zamanlar geçirdik. Umarım herşey eskisinden daha güzel olur. Senin burada tekrar yenilikler katacağına eminim. İyi ki döndün ve burdasın 🤗

Çok teşekkür ederim canım değerli ve güzel yorumun için. Senin emeklerin de çoktu kuzum. Birlikte omuz omuza çalıştık. Umarım herşey hep birlikte güzel olur. Olması için yine elimden geleni yapmaya çalışırım. Yeter ki birlik beraberlik olsun 😍🤗

Eminim buraya da katkım olacak zamanla herşey çok güzel olacak. Güzel zamanlard güzel arkadaslarla çalıştık. Tekrarı için neler mumkun

Kesinlikle canım benim daha güzel katkıların olacak. Bunun için pozitif düşünmek ve pozitif çağırmak mümkün 🤗😍

 3 years ago 

Sizin bu kadar aktif olduğu dönemde ben ayrılmıştım. O zamanlar hiç kazancım olmamıştı. Mülakatın istediğin gibi sonuçlanmasını diliyorum 🙏🏻❤️İnşallah bundan sonra da faaliyetlerin bu şekilde devam eder. Başarıların ve kazancın daim olsun. Geri gelen dostlar içinde beni unutmuşsun 😄

Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için güzel arkadaşım. Eski dostlar unutulmaz. 🤗Yukarıda yazdım aşağı kısma ekledim sanıyordum. Hemen eklemeler yaptım. 🤗 Hepbirlikte kazanalım inşallah 🙏 birlik beraberlik içinde.

 3 years ago 

Önemli değil. Espri olarak söyledim 😊 Senin güzel gönlünde olduğumu hissediyorum. Amin 🙏🏻❤️

Gerçekten öylesin gönlümdesin gönlü güzel arkadaşım 🤗💞

Okurken geçmişe gittim. Ne kişi tanıdık burada öyle değil mi?
Cok emek verdiğin bir yazı olmuş. Tr de birlik zamanı umarım hepimiz için güzel şeyler olur.
Burada olduğun için mutluyum. 😀

Ben de yazarken geçmişi yeniden yaşadım. Keyif alarak yazdım beğenmene çok sevindim 🤗 herşey güzel olsun 🤗

 3 years ago 

Emeğinize sağlık @baycan bundan sonrada inşşalah güzel projelere imza atarız 🙏

 3 years ago (edited)

Teşekkür ederim. 😀İnşallah 🙏

Yaaa güzel günlerdi, yeşilbağ ailesi vardı, @ekmekarası, @anadol...
hepsi çok değerli insanlardı. Emeğine sağlık:)

Aynen çok güzel insanlar vardı. Aklıma gelenleri şu an aktif olanları yazmaya çalıştım. Yoksa saymakla bitmez ☺️

Dedim baycan kazandı, ben katılmayayım;)

Bence deneyimlerini paylaşmalısın. 🤗 Bir kişi değil beş kişi kazanacak. Kimin kazanacağı belli olmaz ☺️

canım ne güzel yazmışsın, yaşadıklarımız acı tatlı bir film şeridi gibi geçti okurken..

#tr tagına bakıyordum hiç görmemiştim yazını, tagı kullanmadığın içinmiş demek.

bence #tr grubunu temsil görevini en çok hak edenlerden birisin, adil ve hakkaniyetli olurdun tanıdığım en pozitif, sımsıcak ve temiz kalpli kişilerdensin💕

Çok güzel günlerdi 🤗 tr tagı aslında bütün yazılarımda var ama bunda kullanmamışım. ☺️

Çok teşekkür ederim güzel kuzummm güzel sözlerin için. Umarım her iki temsilcimiz de layığıyla görevlerini yaparlar 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60670.43
ETH 3380.02
USDT 1.00
SBD 2.51