You are viewing a single comment's thread from:

RE: En- How Was My 4 Years On Steemitte? tr Steemitte 4 Yılım Nasıl Geçti?

in SteemActivityClub3 years ago

Sizin bu kadar aktif olduğu dönemde ben ayrılmıştım. O zamanlar hiç kazancım olmamıştı. Mülakatın istediğin gibi sonuçlanmasını diliyorum 🙏🏻❤️İnşallah bundan sonra da faaliyetlerin bu şekilde devam eder. Başarıların ve kazancın daim olsun. Geri gelen dostlar içinde beni unutmuşsun 😄

Sort:  

Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için güzel arkadaşım. Eski dostlar unutulmaz. 🤗Yukarıda yazdım aşağı kısma ekledim sanıyordum. Hemen eklemeler yaptım. 🤗 Hepbirlikte kazanalım inşallah 🙏 birlik beraberlik içinde.

 3 years ago 

Önemli değil. Espri olarak söyledim 😊 Senin güzel gönlünde olduğumu hissediyorum. Amin 🙏🏻❤️

Gerçekten öylesin gönlümdesin gönlü güzel arkadaşım 🤗💞

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57483.44
ETH 2574.21
USDT 1.00
SBD 2.48