DNGO-IO'YA DAVETLİSİNİZ 😃

in #tr6 years ago (edited)
Herkese merhaba arkadaşlar

Bugün sizlere yeni başlayan çok güzel bir proje hakkında bilgi vermek istedim. Çok güzel diyorum çünkü çok güzel bir amaca hizmet ediyor. Görme engelli vatandaşlarımız için kitap okuyacaksınız, düşünsenize, görme engelli bir kardeşimizi sesinizle kitabın içinde yaşatacaksınız.🤗

Dngo (Decentralized Non Organization) olarak, Steem blockchain üzerinde merkeziyetsiz bir sivil toplum örgütlenmesi oluşturulan projenin ilk somut adımı olarak Dngo Books adını verilen proje kapsamında, telif hakkı olmayan kamu malı sayılan kitapların seslendirilmesiyle herkes tarafından erişilebilir, çok dilli bir sesli kütüphane oluşturulması amaçlanmaktadır.

Dngo Books projesi hem görme engellilere hem de sesli kitap severlere kaliteli ve sürdürülebilir içerik sağlamayı hedefliyor.

Proje yeni olduğu için delegasyon aşamasında, delegasyon aşaması tamamlandıktan sonra projeye sesli kitap oluşturarak katkı verenler güzel bir amaca hizmet ediyor olmanın yanı sıra bu süreçten maddi kazanç olarak da fayda sağlayabilecekler. Ama burada en önemli olan sosyal bir amaca hizmet ediyor olması, şahsen ben projede maddi unsur olmasa bile sonuna kadar yer almak isterim.

Şuana kadar iki tane katkım oldu linkleri aşağıda arzu ederseniz dinleyebilirsiniz fikirleriniz çok önemli benim için.

1- https://steemit.com/dngo-io/@baycan/sesli-kitap-gencler-icin-fotografl-1522631927
2- https://steemit.com/dngo-io/@baycan/gencler-icin-fotograflarla-nutuk-t-1522786502

Okumaya Mustafa Kemal Atatürk ölümsüz eseri ve mirası olan ve her Türk vatandaşının mutlaka okuması veya dinlemesi gerektiğini düşündüğüm Gençler İçin Fotoğraflarla Nutuk isimli eserinden başladım, daha önce iş yoğunluğum nedeniyle bazı sayfalarını tam okuyamamıştım, şimdi bu proje sayesinde özümseyerek anlayarak, hatta o anları yaşayarak okumanın tadına varıyorum. Atatürk'ün o anlarda neler düşündüğü neler yaptığı, bizlerin bugünlere kavuşmamız için neler yaptığını çok iyi anlatan bir eser, okurken o yüce milliyetçilik duygusunu yaşamamak elde değil.

resim kaynağı=

İnanın hiç para almayayım ama bu kitabı seslendirmenin tadına varayım… Böylesine güzel bir projenin içinde yer aldığım için çok mutluyum.

Kendinizi geliştirmeniz ve birilerine faydalı olabilmemiz için böyle güzel projelerde olmaya herkesi davet ediyorum.

Şimdi duyar gibiyim, “ ama benim sesim güzel değil ki” ses güzelliği önemli değil kardeşlerim, önemli olan vurgulamalarla tane tane anlaşılır bir şekilde okumak biraz o duyguyu yansıtmak. Bunu aramızdan çoğu kişinin yapabileceğini biliyorum. Ses konusuna takılmayın çünkü ses tonlarının ayarı ileriki zamanlarda düzenlenecek zaten.

Bu platformda o kadar yetenekli kişiler var ki, onlar kendini biliyor:) Dngo projesine davetlisiniz, katkılarınızı bekliyoruz.

Dngo-io projesine katkı sağlamak çok kolay, aşağıdaki linkten hem Dngo Books projesi hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz hem de nasıl katkı yapacağınız en küçük ayrıntısına kadar anlatılmış. Ben zorlanmadıysam kimse zorlanmaz katkı sağlamakta. 😃

https://steemit.com/dngo-io/@dngo-io/dngo-and-dngo-books-proje-tanitimi

Yalnız bir konuyu eklemek istiyorum, ses kayıtlarınızın Mp3 uzantılı olması gerekiyor.

Böylesine güzel bir projede yer alan kardeşlerim, @bencagri @ikidnapmyself @meskoze @omeratagun @tubi’ ye
gönülden teşekkür ediyorum, benim de böylesine güzel bir projeye katkı sağlamama neden oldular, ne kadar teşekkür etsem azdır.

Okuduğunuz için çok teşekkürler. Beraber güzel işler üretmek dileğiyle…Unutmayın birlikten kuvvet 💪 doğar.

Eğer çorbada benim de tuzum bulunsun diyorsanız, beğenerek ve sayfanızda paylaşarak projenin daha fazla kişiye ulaşmasını sağlayabilirsiniz…

Web sitesi: https://dngo.io/

Discord: https://discord.gg/Hvb8vpq


Join Us! | About The Project | Road Map
Sort:  

Katkıda bulunduğun için bizler de teşekkür ederiz @baycan. Umuyoruz ki yakın gelecekte katkı sağlayanları daha iyi bir şekilde ödüllendirebileceğiz.

En güzel ödül sizlerin güzel yorumları ve bu güzel projede ismimin yer alması. Sizlerle gurur duyuyorum. Çok güzel faydalı bir amaca hizmet eden bir projeye önderlik ediyorsunuz. Yolunuz her daim açık olsun.

teşekkürler yine faydalı bir yazı

Çok teşekkür ederim güzel yorum için.

Tebrikler! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini aldı!

Günün seçilen yazılarına buradan ulaşabilir, trliste curation traile nasıl katılacağınızı buradan öğrenebilirsiniz.

Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz Steemit Türkiye Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.

👍

Teşekkür ederim ☺️

emeğine sağlık arkadaşım, insanlara faydalı her projenin içinde senin ismini görüyorum tebrik ediyorum🤗💕

Çok teşekkür ederim güzel arkadaşım benim. Çok güzel bir proje katkı kattıkça katası geliyor insanın. İnşallah seni de proje içğnde görmek istiyorum 😍

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Lütfen Bu Hizmeti Sürdürmeye Ve Bundan Sonra Verdiğimiz Desteklerden Daha Yüksek Oy Oranı Alabilmeniz İçin, Oylama Gücümüzü Artırmaya Yardımcı Olmak Adına Alttaki Linkler'i Tıklayarak Çok Az'da Olsa Bağışta Bulunmak İstermisiniz.
(0.010 SBD) - (0.020 SBD) - (0.050 SBD) - (0.100 SBD) - (0.200 SBD) - (0.500 SBD) - (0.750 SBD) - (1.000 SBD)
Tüm Bağışlarınız SP Kiralamak İçin Kullanılacaktır. @destektr'ye Verdiğiniz Önemden Dolayı Çok Teşekkür Ederiz!

Canım benim her projede olduğu gibi bu projede de katkın var ve projenin daha geniş kitlelere ulaşması için tanıtımını faydalarınıda yapmayı ihmal etmiyorsun..En kısa zamanda bende bu projede yer alacağım inşallah seninde yardımlarınla.. Harikasın..

Çok teşekkür ederim canım benim 🤗 .Türk Topluluğuna çok güzel katkılarının olacağını düşündüğüm bir proje, böyle güzel bir projeye bir nebze de olsa faydam olduysa ne mutlu bana, en kısa zamanda katkılarını bekliyorum. Senin ses tonun çok güzel. Çok güzel katkıda bulunacağına eminim. Herzaman yardıma hazırım:)

çok güzel bir projeymiş. bu arada yazı ödülü için tebrikler.

Teşekkür ederim projeye katılımınızı bekliyoruz:)

Teşvik edici postlar hazırlıyorsun arkadaşım, çok teşekkür ederim. ☺️ Trliste için de tebrik ederim 🌻🌻

Herkese daydalı olacağına inandığım bir proje, çok teşekkür ederim güzel yorum için 😄

Agziniza saglik cok guzel bir proje sesim guzel olsaydi bende katilmak isterdim:)

Beğenmenize sevindim, bence katkıda bulunmalısınız ses güzelliği önemli değil, önemli olan tane tane vurgulu okumak, inşallah en kısa zamanda katkınızı görürüz😃

Çok güzel bir proje zaman ayırıp, faydalı olabilecek arkadaşları şimdiden tebrik ederim. Sadece görme sorunu yaşayanlar için değil, emin olun trafikte saatlerce direksiyon başında beklemek zorunda olanlar için de harika olacak. Oflayıp puflayıp zaman geçsin diye beklemek yerine belki de okumaya vakit bulamadıkları kitapları dinleyecekler. Ben de en kısa zamanda burada paylaştıklarını dinleyeceğim :)

Teşekkür ederim. Dediğin gibi okumaya vakit bulamayanlar için de güzel bir proje, Nutuk'u seçmemin sebebi her Türk evladının muhakkak okuması gerektiğini düşündüğüm için. Ben okurken duygulanıyorum, umarım o hissiyatı verebiliyorumdur.

Katılımını bekliyorum. Eminim ki senin gibi yetenekli bir kız kitap okumada da yeteneğini gösterebilir.😍

En kısa zamanda dinleyeceğim @baycan , eminim çok güzel okumuşsundur. ♥♥♥ gerçekten emeklerine hayranım, çok başarılısın.

Sağol canımmmm😍 sen de öylesin...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65733.39
ETH 3506.40
USDT 1.00
SBD 2.51