The Diary Game 06/02/2023 Sharing Education #74steemCreated with Sketch.

in SelfDevelopment Clublast year

The DIary Game, копия, копия, копия (50).png

Отже, 74 день

О, я маю що вам розповісти. Але мабуть все-таки не сьогодні. Сьогодні я багато працював і я задоволений собою.

Я записав один огляд сервісу гугл серч консоль на замовлення, і у зв'язку з цим у мене є натхнення.

Справа в тому, що мені завжди хотілося робити свій блог. І тут саме цей підробіток сприяють розвитку цього процесу.

Тому що вже зараз мені потрібний мікрофон та зовнішня звукова плата. І мене все це надихає. Я б і музикою зайнявся.

Виникає питання все ж таки - чим саме зайнятися? Які відео робити, які записувати і для кого. Можливо, ще комусь потрібні будуть огляди. Можливо пошукати інших замовників? Чи робити відео для себе? Розвиваючи, скажемо блог... не знаю, не знаю.

Це також поєднується з бажанням писати свій блог, відео чи аудіо. Але я так часто починав і кидав блоги, що зараз знову починати вже і не хочеться.

Мені здається гарна ідея шукати ще замовників!

Також сьогодні я ходив на заняття театральне і ось який відгук залишив.

Поділюсь моїми враженнями від заняття.

Я не хотів уже йти цього місяця, бо затягнула гонка за вирішенням побутових ситуацій, заробітком грошей на моркву по 56 гривень. І ніби театральні курси це вже надлишок.

І хочеться зараз не побоятися пафосу, сказавши, що заняття у Нори подібні до повітря. Це вікно в атмосферу, про яку часто говорять студенти Нори і сама Нори. І в цій атмосфері вже вкотре я згадую і відчуваю важливе для себе, не про театр чи не лише про театр, а про себе самого

Феномен у тому, що, перебуваючи в кімнаті, до відкриття вікна не відчути свіжість повітря. "І так зійде".

А відкривши вікно, стає очевидно, наскільки все ж таки повітря необхідне.

Так, здавалося б, театральним заняттям ховаються, нехай не відповіді на мої запитання, то хоча б я згадую про такі важливі для себе питання. Питання про свої справжні бажання, справжні прояви, і очевидний смуток за замкненими мріями в клітці.

Закінчення спічу - місце для заклику до дії, говориться натхненно:

Настав час відкрити клітку! Відкрий клітку зараз! Ну чи хоча б – вікно!

Зараз допишу цю посаду і піду спати.
Дякую за увагу!
Гарного дня!

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

I just got a huge surprise....I'm galad you sing.
I'd love to listen to you sing

Good luck on all your endeavours....
Dont give up friend....
Expecting your 74th post.

Your journey to be creative in all ramifications is worth praise. Your diary game speaks a lot today. Whatever you're doing and you know it's the best for you will surely give you positive feedback. As to what videos you'll love to create, permit me to ask what your interests are? Anyways, I've learnt a whole lot from your diary games. If you can tag me anytime you post, I'll be honored. Asides seeing the effort you put here, I've come to discover Hryvnias which i suppose is a currency in your side. I'll love to know what the Hryvnias mean. Thanks for sharing

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63792.82
ETH 2563.50
USDT 1.00
SBD 2.66