Конкурс "Мої фотоспогади" №28. П'ять років тому... Веселий Ювілей

in Ukraine on Steem10 days ago

IMG-9bad78289ae48fb5621070b783f079a7-V-1.jpg

Привіт, друзі!
Ось і наступний літній етап Конкурсу "Мої фотоспогади" №28 від @yetaras, і я знову в ньому приймаю участь.

Вчора я розповіла про те, як ми відмітили День народження чоловіка онучки, і пригадала, що п'ять років тому ми святкували його 30-річний Ювілей зовсім по-іншому... Та це й не дивина - тоді не було повномасштабної війни з нелюдами-рашистами, тому настрій аж "зашкалював."...
Добре, що я фотографувала частину свята, тому зараз мені є що вам показати.)))

Саме п'ять років тому моя онука вийшла заміж за свого хлопця Сергія... Святкували весілля у ресторані-кафе "Анаіт" на окружній дорозі, і там же через три місяці відмічали 30-річний Ювілей чоловіка онуки, де зібралися найближчі родичі, такі, як дужина, теща та бабуся дружини...)))

ДОЖДЬ И ЮБИЛЕЙ СЕРЁЖИ 014.JPG

Звісна річ, окрім цієї трійці добавилися батьки Сергія, його рідна молодша сестра з чоловіком та двома донечками.
Була там і наша, ще досить маленька, Маргаритка...)))

ДОЖДЬ И ЮБИЛЕЙ СЕРЁЖИ 009.JPG

Коли всі зібралися і сіли за святковий стіл, почалися привітання та тости... Я приготувала невеличкий вірш, тоді ще на російській мові, і прочитала за столом, але зараз покажу його в переводі:

Тобі, Сергію, 30 років...
Сердечно вітаємо!
Прожити без прикрощів і бід
Все життя тобі бажаємо;

Здоров'я, міцніше, ніж граніт,
Енергії кипучої!
Будь для друзів та для рідних
Завжди, як сонця промінчик!

Будь щасливий кожен день і годину,
Кохай і будь коханим!
А щоб світло кохання не гасло,
Нехай лиха мчать повз!

Нехай не поспішають роки
Летіти стрімголов, як птахи!
Будь бадьорий, успішний, і до "ста"
Листай Долі сторінки!

Бажаємо миру та добра
Вам з Настенькою коханою;
У кишенях - "злата, срібла",
Що так потрібно!

А в будинку – радості, тепла,
Домашнього затишку!
Нехай вічно сперечаються справи,
Змінюючи життя вам круто!

Але саме цікаве було попереду, коли моя донька, ще та вигадниця, почала вітати свого зятя!))) Розповідати можна дуже багато, але я зняла відео, на якому все було гарно видно.)))

Було дуже весело і прикольно!)))

ДОЖДЬ И ЮБИЛЕЙ СЕРЁЖИ 016.JPG

ДОЖДЬ И ЮБИЛЕЙ СЕРЁЖИ 022.JPG

IMG-5620e994e45c334ab38c27302ffbe54e-V-1.jpg

А після святкування, пізно ввечері, Сергій з Настею заїхали у магазин дещо купити, то Сергій здивував всіх в тому закладі своїм піратським виглядом...)))

IMG-49037d191d731be0b39b94bd18841fbd-V.jpg

Ось такі сьогодні у мене фотоспогади...

Конкурс за посиланням: https://steemit.com/hive-145157/@yetaras/my-photo-memories-contest-28-or-or-or-konkurs-moyi-fotospogadi-28

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 10 days ago 

Thank you so much for your support, @goodybest!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59696.15
ETH 2618.35
USDT 1.00
SBD 2.41