Culinary Сontest - Soup | Кулінарний конкурс - Перша страва Вермішелевий пісний суп

in Ukraine on Steem8 months ago

image.png

Доброго вечора, друзі!

Сьогодні з самого ранку я чекала на результати Кулінарного конкурсу "Моя улюблена страва", ініційованому @mariam.dariam, гадаючи, яку ж наступну страву вона запропонує нам...)))

Не дочекавшись допису, пішла готувати вермішелевий суп, а коли закінчила готування і сіла до комп'ютера, то побачила її новий допис: https://steemit.com/hive-145157/@mariam.dariam/culinary-sontest-soup-or-kulinarnii-konkurs-persha-strava...

І ось саме сьогодні вона запропонувала те, що я готувала!))) Добре, що я зробила фотографії, наче передбачила, що вони мені зараз знадобляться!)))

Ось інгредієнти, які я взяла для приготування супу: картопля, цибуля, морква, вермішель, лавровий лист, олія, приправа "10 овочів"...

image.png

image.png

Включила мультиварку, виставила функцію "смаження", налила олію на дно, висипала нарізану цибулю... Коли цибуля трохи підсмажилась, добавила туди натерту моркву, а на газову плиту поставила чайник, аби зробити окроп.
Вермішель спагеті поламала на 5 частин, картоплю порізала на маленькі шматочки...
Коли цибуля з морквою підсмажились, вилила в мультиварку окроп і спочатку висипала вермішель, щоб не злиплась, а потім картоплю і приправи...

image.png

Закрила мультиварку і виставила функцію "суп"... Час пролетів дуже швидко, і ось вже мій пісний легкий суп готовий...

image.png

Насипала його в мисочку і з великим задоволенням повечеряла!)))

image.png

Скажу чесно, що мені подобається готувати в мультиварці, бо там нічого не підгорає!))) І страви завжди смачні!

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 8 months ago 

banner.png

 8 months ago 

Щиро дякую

 8 months ago 

Дякую за участь! Я дуже рада, що ви не дарма готували суп і робили фотографії. Суп виглядає наче в мене вдома, ще й тарілка схожа :)

 8 months ago 

Як приємно чути такі слова від Господині конкурсу!))) Люблю, коли мене хвалять, навіть, у такому віці, бо в дитинстві мачуха ніколи не хвалила, тільки свою дочку!))) Щиро дякую!!!

 8 months ago 

Суп смачно виглядає! А у мультиварці справді дуже зручно готувати

 8 months ago 

Мені приємно, що вигляд супу сподобався!) Та і на смак він був смачним!))) Це і мої хлопці підтвердили!))) А готовити в мультиварці швидко, бо вона ще й скороварка!))) Дякую за коментар!

 8 months ago 

Так, у мене донька теж все готує в мультиварці, це напрочуд смачно. Але тут усі її подруги та друзі чоловіка хвалять Ксюшкін зелений борщ. Я їй сказала, щоб вона відкрила секрети, але ми його тільки доїли, тепер у нас у вихідні за планом - червоний ... А шкода ... Бажаю удачі в конкурсі! Дякую за гарні фотки! ✋ 🍪 🍕

 8 months ago 

О, зелений борщ - це смакота! Але я в цьому році не заморозила щавель, на жаль, та й готувала нечасто... Дякую, Олечко! Привіт!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 57276.13
ETH 2437.84
USDT 1.00
SBD 2.39