Culinary Сontest | Кулінарний конкурс. Плов з курячою грудкою

in Ukraine on Steem2 months ago (edited)

image.png

Добрий вечір, мої любі друзі!

І знову, під гучне виття сирен, я приймаю участь в останньому березневому турі Кулінарного конкурсу, ініційованому @mariam.dariam.

Вчора чоловік купив доволі велику курку, тому я вирішила приготувати з її грудки плов, а залишки потушкувати... Ось вона, красуня!)))

image.png

Всі інгредієнти, що потрібні для приготування, були у мене вдома: рис, сонячна олія, цибуля, морква, часник, куркума і сіль, звичайно.)))

image.png

image.png

Спочатку я почистила й нарізала цибулю...

image.png

Потім те саме зробила з морквою...)))

image.png

Відокремила грудку і порізала її на шматочки...

image.png

image.png

Промила кілька разів рис і всипала в нього 0,5 чайної ложечки куркуми...

image.png

image.png

І по черзі, як завжди, почала підсмажувати в мультиварці - спочатку цибулю, потім моркву, далі шматочки курячої грудки...

image.png

image.png

Наступний крок - висипаю рис, підсолюю, додаю води і включаю мультиварку...
І ось вже мій плов готовий.

image.png

Насипаю в тарілочку, фотографую і несу чоловікові на пробу)))

image.png

Чоловік їв, "аж за вухами тріщало"!)))

Посилання на Конкурс: https://steemit.com/hive-145157/@mariam.dariam/2jxt8q-culinary-sontest-or-kulinarnii-konkurs

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 2 months ago 

І нащо я натрапив на цю смакоту так пізно, коли вже не можна їсти, а спати лягати! 😄 Виглядає дуже апетитно, я от сиджу і замість того, щоб допис писати, очей не можу відвести))

 2 months ago 

Ой, насмішив, Тарасе!))) Отож треба значно раніше заходити на такі пости, бо будеш мати виразку шлунка!))) Або почнеш їсти і станеш, як Колобок!)))

 2 months ago 

Ого! Оце для мене дійсно загадка, як люди взагалі не бояться готувати аж цілу куницю. Я собі точно знаю, що якщо б ввʼязалася у таку справу то тільки б зіпсувала птаху і розлютилася б((

 2 months ago 

))) Не треба наговорювати на себе!))) Головне - нічого не боятися!))) Я готую майже все в мультиварці-скороварці, бо стояти на ногах біля плити - ноги судомою зводить...((( А мультиварка просто незамінна річ в цьому випадку!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 67184.38
ETH 3107.00
USDT 1.00
SBD 3.67