Contest "View from my window" #36 - Конкурс "Вид з мого вікна" По дорозі у Карпати

in Ukraine on Steem10 months ago

image.png

Доброго вечора, друзі!

Ось і 36 серпневий тур чудового Конкурсу "Вид з мого вікна", ініціатором якого виступає @strecoza, і я знову приймаю в ньому участь, бо цього скороминучого літа залишилося вже менше двох тижнів...(((

Завтра буде велике свято - Яблучний Спас, і саме в цей день у моєї молодшої онучки Риточки буде Конкурс Східних танців у Трускавці.
Звісна річ, мої дівчата відправилися у Карпати, фотографуючи по дорозі гарні краєвиди...

Перша світлина - схід сонечка вранці вчорашнього дня, як тілька автівка виїхала на трасу. Але пройшло трохи часу і небо почало світлішати...

image.png

Пейзажі за вікном змінювались миттєво, чим далі вони від'їжджали від рідного краю...

image.png

Донька зі старшою онукою сідали за кермо по черзі, так що автівка "летіла" вперед майже без зупинок!)))

image.png

А ось вже і Карпатські гори з'явились вдалині...

image.png

image.png

Дорога, як шовкова стрічка, вела моїх дівчаток до незвіданого краю...

image.png

image.png

А я у той самий час, сидячи вдома, милувалась хіба що видом заходу сонця зі свого кухонного вікна...)))

image.png

Дякую @strecoza за цей чудовий конкурс!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/contest-view-from-my-window-36-konkurs-vid-z-mogo-vikna

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 10 months ago 

Молодці дівчата))

 10 months ago 

Щиро дякую, передам дівчатам!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60984.38
ETH 3379.71
USDT 1.00
SBD 2.47