Гра в дачника - Level 5steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem21 days ago

Всім, привіт!

Гра продовжується, левел некст!

Сьогодні вихідний, тому хотів поспати хочаб до дев'ятої, але мій біологічний годинник вирішив інакше і підійняв мене о шостій тридцять.

На день запланував сходити на дачу і обірвати йошту, бо батько казав, що вже достигла. Так як з домашніх ніхто нічого з неї не хоче робити, вирішив замутити вино. Винороб з мене чесно кажучи так собі, зазвичай по сезону я роблю яблучний сидр, але декілька разів доводилось і вино, тому досвід якийсь є плюс інтернет в помічники.

Заздалегідь підготувався, підібрав потрібний рецепт і вирушив виконувати поставлену задачу, але спочатку залетів до магазину по цукор, бо без цукру кіна не буде. Поки дійшов до дачі сонце вже добряче палило і я почав відчувати, що день буде просто вогонь, як в прямому так і в переносному сенсі.

Як зажди мене зустріли пухнасті друзі з вимогами погодувати, що не дивно. Нагодував чотирилапих та пішов збирати йошту. Збирати довелося під прямим промінням сонця і я думав, що згорю як сірник, але минулося. Назбирав приблизно три з половиною кілограми, загальну вагу не вимірював, але виходячи з того скільки використав і скільки залишилося можу зробити такий висновок.

IMG_20240629_140801.jpg

Видалив всі зайві хвостики ножицями, які можна було не видаляти, як сказано в запозиченому рецепті, але вирішив заморочитися і зробити по своємо.

Далі потрібно було розтовкти всі ягоди, приблизно як Адріано Челентано в кінонофільмі "Приборкання норовливого".

image.png

Джерело

Але нажаль в мене об'єм був набагато менший, тому застосував замість ніг руки.

IMG_20240629_1606592.jpg

Після того як все розтовк, відправив по ємностям, в якості яких використав скляні банки об'ємом три літри, додав цукру та води. Залишалось поставити під гідрозатвор або одягти гумову рукавичку, щоб почався процес бродіння.

Так як я вирішив поексперементувати і додавав воду та цукор в кожну банку в різному порядку, потрібно було це якось помітити. Тому одну банку поставив під гідрозатвор а на дві інші одягнув гумові рукавички різного кольору.

IMG_20240629_1747452.jpg

Виконавши всі пункти рецепту, відніс суміш в темне, тепле місце для кращого бродіння. Через три дні буду відділяти суміш від мезги. На цьому я закінчив на сьогодні свою гру в дачника і полетів по іншим справам.

P.S. Всім гарного настрою та мирного неба! Тримаймося!

Все буде Україна!

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ This is a manual curation from the @tipu Curation Project.

@tipu curate

 20 days ago (edited)

Thаk you!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67144.34
ETH 3517.40
USDT 1.00
SBD 2.69