Конкурс "Вільного Письма"

in Ukraine on Steem5 months ago (edited)

Усім привіт! Давненько нічого не писав... Вирішив взяти участь у конкурсі від @cranium - "Вільне письмо". На годиннику 0:32.
Також я проводжу свій конкурс "Мій найкращий день", тому чекаю саме на вас :) !

Як написано у правилах потрібна чисто символічна фотографія, тому звернувся до ШІ Leonardo.AI за допомогою. Написав "scroll paper on table and feather on scroll paper". Я просто впевнений, що речення змодельовано не правильно, але вибачте за мій англійський.

Default_scroll_paper_on_table_and_feather_on_scro_paper_1.jpg

image Leonardo.AI

Взагалі ШІ дуже крута тема. Наприклад я користуюсь ШІ майже кожен день для навчання - ChatGPT, добряче допомагає. Також рідше використовую ШІ задля генерації картинок, як ось для цього допису (Leonardo.AI) .

Думаю нічого страшного не буде, якщо я буду скакати з теми на тему, бо це ж все таки вільне письмо.

Прокрастинація - невід'ємна частина мого життя. Вона то є, то немає. Зараз знову повернулась, все що я робив стало нудним. І так, я розумію, що з рутиною це нормально але ж не настільки, що я взагалі скасовую плани через не хочу. Раніше все поєднував - навчання, стосунки, спортивний зал, гітару, а зараз після хвороби я просто сиджу і нічого не роблю. Просто нудно робити те, що треба.

Так, воно завжди нудно, але зараз я просто скасував сьогоднішнє тренування. Замість нього я просто сидів прокрастинував втикаючи в комп'ютер дивлючись якісь ютуб відосики, які також не принесли задоволення. Відмовився від тренування, бо робити пари вночі дуже лінь (23:00-01:00). З дівчиною я проводжу увесь вечір з 18:00 до 22:00, а потім поїсти, гігієнічні процедури і вже й 23:00, а про які пари може йти мова, коли після дня немає сил. Ось і доведеться тепер на пару разів в неділю рідше ходити.

А ще, я почав втрачати інтерес до моїх хобі і всього, чим я любив вбивати час. Наприклад відео на ютубі на певну тему мені вже нудна, гра нудна, гітара нудна, спортзал нудний, ось просто все набридло. Таке в мене буває, як мабуть і в кожної людини. Це лише тимчасові труднощі, які періодично з'являються в моєму житті. Зазвичай це проходить за недільку +-.

Хочеться проводити якийсь постійний конкурс, як у @cranium з ChatGPT, або @mariam.dariam і її кулінарний конкурс. Також @strecoza зі своїм Handmade конкурсом. Залишилось лиш придумати, що ж ми таке робимо про що можна написати раз у недільку.

Бажаю гарної робочої неділі! На годиннику 1:03, а це виходить, що я писав 31 хвилину.

Sort:  

!upvote 40


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ Participate in the "Seven Network" Community2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ ⚜💯.
This post was manually selected to be voted on by "Seven Network Project". (Manual Curation of Steem Seven). Also your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds

the post has been upvoted successfully! Remaining bandwidth: 80%

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

You've got a free upvote from witness fuli.
Peace & Love!

 5 months ago 

Logopit_1673449593323.png

 5 months ago 

Дякую!

 5 months ago 

Згодна з тим, що іноді щось набридає, що чогось не вистачає, але мені трохи простіше ... я хворію на вірші і ними ж лікуюся ... І коли настрою немає, з мене починають сипатися римовані думки) І я знову при справі)) ТБ давно не дивлюся - років десять ... Якщо захочу фільм подивитися, дивилася раніше в комп'ютері, зараз немає часу на фільми ... Хочеться займатися творчістю ... А ви молодець - граєте на гітарі) Любила в юності співати під гітару у дворі з хлопчиками)) Співали "Дзвони")) Бажаю вам відшукати свій гарний настрій! Життя - при всій його складності - прекрасне і дивовижне ... Пропоную поїздки на природу з друзями ... Здрастуйте! ✋ 🌹

 5 months ago 

Дякую за слова підтримки. Вже все добре, в мене знову загорілись очі тренажерним залом і ось, почав активно вести блог на стіміт і читати інші пости, а також коментувати. Хочется творити і творити! Тому і пости кожен день тепер пишу, а не 3 рази в неділю) Вірші це класно, в мене досвід з віршами був тільки у школі, коли задавали писати якісь есе, вірші по українській літературі і в мене виходило, мені завжди ставили 10-12 балів.

 5 months ago 

Прекрасне повідомлення!!! Ще раз звеняйте, що не побачив в конкурсі.

ще, я почав втрачати інтерес до моїх хобі і всього, чим я любив вбивати час. Наприклад відео на ютубі на певну тему мені вже нудна, гра нудна, гітара нудна, спортзал нудний, ось просто все набридло. Таке в мене буває, як мабуть і в кожної людини.

Тут вставлю свої 5 копійок - це текст "схожий" на приклад того, як відчуває себе "виснажена" людина.

В такій ситуації дуже гарно допомагає пасивний відпочинок (найкращий варіан такого відпочинку, що я знаю - сон) Кілька днів нормального сну і повинно стати краще

 5 months ago 

Вже все повернулось у своє русло, дякую!

 5 months ago 

І тут немає вашої провини, з ким не буває!)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60268.51
ETH 3201.96
USDT 1.00
SBD 2.43