You are viewing a single comment's thread from:

RE: Конкурс "Вільного Письма"

in Ukraine on Steem6 months ago

Згодна з тим, що іноді щось набридає, що чогось не вистачає, але мені трохи простіше ... я хворію на вірші і ними ж лікуюся ... І коли настрою немає, з мене починають сипатися римовані думки) І я знову при справі)) ТБ давно не дивлюся - років десять ... Якщо захочу фільм подивитися, дивилася раніше в комп'ютері, зараз немає часу на фільми ... Хочеться займатися творчістю ... А ви молодець - граєте на гітарі) Любила в юності співати під гітару у дворі з хлопчиками)) Співали "Дзвони")) Бажаю вам відшукати свій гарний настрій! Життя - при всій його складності - прекрасне і дивовижне ... Пропоную поїздки на природу з друзями ... Здрастуйте! ✋ 🌹

Sort:  
 6 months ago 

Дякую за слова підтримки. Вже все добре, в мене знову загорілись очі тренажерним залом і ось, почав активно вести блог на стіміт і читати інші пости, а також коментувати. Хочется творити і творити! Тому і пости кожен день тепер пишу, а не 3 рази в неділю) Вірші це класно, в мене досвід з віршами був тільки у школі, коли задавали писати якісь есе, вірші по українській літературі і в мене виходило, мені завжди ставили 10-12 балів.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58572.58
ETH 2551.35
USDT 1.00
SBD 2.47