The Shopping Game : DJI Mavic 3 for Armed Forces of UkrainesteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steemlast year (edited)

Сьогодні 24.02.2023... Рік повномасштабного вторгнення російського лайна і їхньої недоармії психопатів та чмошників.

Але давайте не будемо говорити про погане, а краще зробимо... зробимо ryzznі пuzdets! Точніше, ЗСУ зроблять, а ми похвалимо себе, бо теж вклалися в це✊🏼

Сьогодні я нарешті придбала DJI Mavic 3, на який я та моя сім'я збирали гроші понад 2 тижні.

Дякую всім, друзі, хто допоміг моїй родині придбати дрон для двоюрідного брата Олексія і його підрозділу🔥 Без донатів ми би так швидко не змогли придбати мавік, і це факт! Потребувалося би кілька місяців відкладати з наших зарплат, ну або понизити Steem Power (в моєму випадку) і втратити репу на Steemit. А перед тим довелося би забрати частину своєї делегації з кураторського, що потягнуло би менші апи для вас всіх. Коротше, все взаємопов'язано більше, ніж здається на перший погляд.

До речі, тут, на Steemit, теж є люди, які допомагали донатами! Про двох знаю точно: @andrea.boji та @dmitrik.
Я дякую вам❤️

Так, я дуже погана фандрейзерка🙈, не вмію збирати гроші, і не вірила, що збір закриється в лютому! Думала, може, аж під кінець березня. Але, дякуючи Всесвіту і людям, все сталося якнайкраще.

Мій брат Олексій і хлопці нагодують загарбників вогняним "градом" нам на радість, як годували й досі, а залізно-пластикова пташка цьому посприяє🦾🦅

Вона вже в дорозі на схід, до речі! Я одразу відправила посилку Новою поштою.

А тепер мій щасливий фейс:
20230224_142718_exported_12762-01.jpeg

Документ про оплату:
20230224_151134.jpg

Насправді, до цієї суми ще треба доплюсувати 1 % комісії банку, який теж сплатили ми. Тобто, весь квадрокоптер обійшовся в суму UAH 89 283, що = USD 2 232.


Також я відправила Олексію ящичок смаколиків:
20230224_153125.jpg

Цукерки та інші снеки обійшлися в суму UAH 1292,12, що = USD 40:
20230224_165157.jpg


Дивно, але такий от щасливий день💙💛

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last year 

Класний птіродактєль, багато голівок подзьобає))) 🇺🇦💪

 last year (edited)

Сподіваюся, буде багато отаких картин😇
Це фото вчорашнього дня для мене, "русня прілєгла атдахнуть"
FB_IMG_1677318805928.jpg

 last year 

пздц, ще сміття після них прибирай...на перегной вони не годні...

 last year 

Ахахах)) Неймовірний експонат! Який драматизм! Яка експресія!))

 last year 

І фарби нічого так, хоча й підморозились)

 last year 

Хороша покупка. Ми на роботі теж збирали гроші на Мавік. Кожен писав у відомості скільки грошей з його зарплати бухгалтерія автоматично має перевести на добру справу. Але нам перестали платити зарплатню і покупка зависла.

 last year 

Просто, мабуть, ви не конкретній людині і підрозділу збирали, того не відчували персональну відповідальність)) мені зепе не вистачило і близько, ще розпродувала речі, вивела всі трони. Ну і безмежно трусила донати зі всіх колег та друзів🤷🏻‍♀️

 last year 

Потрібну суму зібрали, але її перевід не відбувся через блокування рахунків. Тому все зависло. Чекаємо коли рахунки підприємства розблокують і в той день, коли нам видадуть зарплату, будуть переведені кошти і на дрон. Надія ще є :)

 last year 

Неприємна ситуація(
Але просто чудово, що все зібрали!

 last year 

День, дійсно, щасливий!))) І як добре, що твоя мрія збулась!

 last year (edited)

Та яка мрія?)))) Я не мала такої мрії, це прямий запит підрозділу брата)))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 61470.93
ETH 3436.77
USDT 1.00
SBD 2.52