Чому наша держава не закуповлює дрони Mavic???!!!steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steemlast year

Вперто пишу всюди 2022 рік. Ну бо який нафіг 2023 рік?! А 2022 нам хто, сука, поверне?! Всі його втрачені життя і можливості?!

Страшенно злюся. Сиджу у підвалі і злюся (Кім пише, що очікується третя хвиля рекет, то як тут не злитися).

Але добре, що я в офісі, бо тут підвал теплий. Дочеберяла зранку незважаючи на повітряну тривогу.

Тітка вже другий раз, а двоюрідний брат Саня третій раз тегають мене в своїх постах – збір грошей на Мавік для Олексія. Знову. І я знаю, що їм від мене треба не просто кілька тисяч гривень – вони хочуть, щоб я і у себе на сторінці пост розмістила. А я не можу!!! Бо, блядь, крім постів про збори я вже нічого не публікую!!! І тут ше один! Люди втомилися донатити. Втомилися постійно відмовляти собі у речах, у медицині, у відпочинку через потребу допомагати армії. І я втомилася теж...

Здохніть, росіяни кляті, здохніть! Скільки ще ви губитимете життя українців?! Як же заїбало. Як же нема сил...

Нижче фото мого двоюрідного брата Олексія. Ще з осені, не свіжі.

IMG-a7f40d33c9edc84b42eac5a2ceba166a-V.jpg

IMG-067e4c0ca0076e99d14a8ad4f9d0eb5b-V.jpg

А це, власне, дядько Олег, Саня (на передньому плані), його доця Марійка. Ну і наш захисник Олексій.

IMG-fcc51147dad09cad1d200fc2a8d58d48-V.jpg

Чому наша держава не закуповлює дрони Mavic, покладаючи ці завдання цілком на волонтерів???!!! Я за останній тиждень людям чотирьом скидала на Мавік, всім вони треба, і ніхто не може вже оперативно нашкребти кошти – прохання про донати висять тижнями!!! Це нормально взагалі?!!!

Я дуже деморалізована і злюся через всю цю ситуацію.

Банка для тих, хто все ще відчуває в собі сили допомагати: https://send.monobank.ua/jar/8hE8agwVWD

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last year 

У нас і так річний бюджет був не фонтан, а зараз під час війни від нього залишилися тільки частина. Добре хоч з заходу капає щось...
Навіщо закуповувати , якщо люди самі зберуть і куплять, мабуть так наверху думають...

 last year 

Навіть не знаю, чого така халатність з тими "весільними" дронами... Вони ж реально рятують життя бійцям. Чудасія блд

 last year 

Так, хочеться допомогти всім і кожному, а запросів на збір багато. То на авто то на ще щось. А ще знаєш яка фраза мені запала у душу: Ти не зрозумієш що таке війна, доки не відправиш туди свого сина. Або чоловіка, брата, батька. От чесно тобі кажу, відверто, спостерігаючи за людьми у своєму оточенні, наприклад,у мене на роботі, багатьом по хер, бо їх чоловіки, брати, батьки вдома сплять і за сиську дружину лапають.

 last year 

Ох, не знаю, хто ще може не розуміти... Всюди ж фото жахливих наслідків війни, навіть якщо по сусідству і не прилітало.
Але й справді, є такі люди, яким пофіг. І навіть збагачуються на війні. Що ж, вони завжди були – мразі.

 last year 

Юль, я ж працюю в величезному колективі, і оце іноді чую багато думок та висловлювань. Звичайно, що меншість є похуїстів. То так хочеться підійти та як в'їбати по пиці. 🤣

 last year 

Серце розривається, так хочеться допомогти, але... Де взять ті гроші?! Я перевела трохи Запорізьким бійцям для "бандеромобіля" з гранатометом і дівчинці з онкологією... А тут ще син в аварію попав...

 last year 

Чудово розумію, доначу кожен раз коли є можливість, але гроші мають неприємну властивість - закінчуються.
Якби не наші люди, які донатять, війна би вже давно скінчилася, і не в нашу сторону. Тому тримаємося 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64542.61
ETH 3460.20
USDT 1.00
SBD 2.51