Світ Снів 🌍 #3 | Участь у конкурсі

in Ukraine on Steemlast month

Привіт усім. Нарешті вирішила взяти участь в конкурсі від @diselex"World of Dreams" 🌍|Початок нового| "Світ Снів" 🌍#3

Мені сняться дуже незвичайні сни, і точно кольорові (я пам'ятаю кольори багатьох деталей). Але вони так швидко забуваються, що навіть шкода! Адже я б хотіла їх записувати, дуже б хотіла.

ErVIZyXsSyufWGEJaJdL--82wfs.jpg
Generated by AI

Наприклад, із сьогоднішньої ночі пам'ятаю лише цікаві уривки: як я у червоній довгій вечірній сукні стою на палубі якогось N-поверхового лайнера біля самого узбережжя (то точно було в Україні), і тримаюся за поручень. Тут хтось кричить: "Нахил!", і лайнер перехиляється на всіх парах бочиною у воду! Я не відпускаю поручень, це єдине, що мене стримує від падіння в море, і буквально кілька сантиментів не дістаю ногами до води, коли ця махина перехилилась. А потім вона починає стрімко підніматися в звичне положення. Я лечу тепер вгору, і помічаю, що внизу шурхать якісь робітники ув оранжевих жилетах, які і спричинили цей нахил якимось важелем. Я починаю на льоту догори матюкати їх на чому світ стоїть: "Ви там їбанулися всі?!! Я могла випасти в воду!!! Якого хріна робити це без попередження?!!" Ну і таке далі:) Але це було яскраво, і так правдоподібно: політати вниз-вгору, тримаючись за перила (здається, мене навіть долоні почали боліти — так міцно я схопилась за ті перила:)



А далі буде текст, який я записала в гугл-док ще влітку 2011 року. 13 років тому! Нічого не міняю в тексті, публікую отаким, як колись записувала.

Якось літом мені приснився сон про його сестру Шебнем. Він теж був у сні, але Шебнем виступала центральною фігурою. Я бачила яскраво виражений масний чорнозем, переритий і вспушений, а на ньому ріс виноград – багато-багато кущів. Але малесеньких, з метр висотою. І темно-сині ґрона подекуди. А ми з Шебнем той виноград поливали. Не водою, а виноградним соком, ще й з графінів. Зачерпували графіном сік з відра і тоненькою цівкою напували виноградні паростки біля самого місця входження лози у землю. Джейхун теж порався біля винограду, але він затоптував розрихлений чорнозем, тому я зробила йому зауваження про це. Коли він не відреагував, я почала його проганяти, мовляв, ти нічого не тямиш, а ми з твоєю сестрою самі все зробимо. Коли ж і після цього не вияволось реакції, я взяла Шебнем попід руку і повела в інше місце, кричучи йому, щоб не смів за нами йти, бо в нас свої особисті справи. Ми ступали з нею легко і м’яко по чорній перині землі. Розмовляли так, наче я знаю її сто років. Насправді, я ніколи не бачила Шебнем вживу, лише на фотокартках. Тай спілкувалась я з нею разів з десять в Інтернеті, а то й менше. Але так чітко вималювалась її зовнішність у моєму мозку, що чіткіше і людину, яку щодня бачу, важко уявити. Густюще чорне волосся довжиною до середини грудей ниспадало на її перса, прикриваючи їх. Вологі і здоровезні темно-карі очі без грама макіяжу впивались в мої очі. Червона кофтинка. Чорна спідниця. Не бачила лише взуття. І цей містичний запах виноградного соку впереміш зі свіжим чорноземом... І якісь невигадані емоції. Реальне бажання втекти з Шебнем від її брата подалі. Небажання знаходитись з ним на одному винограднику. Так дивно... Тепер я щоразу, коли бачу ґрона на прилавках, мимоволі згадую сон. Хоча минуло вже з півроку. Зіґмунде, Зіґмунде, що б це значило?..

SMoFkNFNamYrfCQ3Lgoo--lez85.jpg
Generated by AI

Sort:  
 last month 

Які цікаві сни тобі сняться, Юлю! Мені теж сняться сни кожної ночі, але відразу забуваються, тільки прокинуся!))) І багато кольрових...)))

 last month 

Скажіть, шкода, що забуваються?))

 last month 

Дійсно, шкода... Я сьогодні вдень прилягла на годинку, і мені наснився якийсь сон, та відразу вивітрився, як прокинулась, на превеликий жаль...(((

 last month 

Гані сни, особливо той, що в 2011 році.
І чого б це відро літало (з останьої картинки), я ще розумію мітла, але ж не відро...

Стосовно снів, Сни бажано починати інтерпретувати відштовхуючись від власних уявлень про те, що то здавалось. Це, так казать, твоя підсвідомість каже тобі щось на відомій тобі мові символів....

Дякую, що поділилась, гарна історія вийшла...

 20 days ago 

Ух ти, які сни...в них щось фантастичне...Я не вмію розшифровувати, а чомусь перша думка була, що хотіли Україну похитнути, але вона вистояла) Привіт, Юленько! А мені частіше зараз сниться мій будинок, квартира, родичі та друзі, що ожили... Або не спиться, ніяк не можу знайти собі місця на ліжку, всю ніч перекладаю подушки... Чую всі звуки, якщо хтось вночі кашляє - схоплююся. ..

 20 days ago 

Мені теж часто сниться батьківський дім тепер. Він цілий, але не ціле відчуття безпеки, яке було в дитинстві, тому, мабуть.

Бережіть себе, Оленько. Ви не пробували мелатонін поприймати? Так гарно спиться після нього... А сон дуже потрібний при стресі...

 last month 

Це добре, що твій Титанік відбувся легким переляком))

Але вони так швидко забуваються

Прикро... Я теж дуже швидко їх забуваю. Пам'ятаю всього декілька з них)

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Die Welt ist immer voll von Träumen. Sowohl die, die wir wollen, als auch die, die wir nicht wollen.

 last month (edited)

@cranium Це точно, ніякі сонники ніколи не допоможуть: треба налагодити внутрішній діалог:)

З хлопцем, якого я проганяла з виноградника, таки невдовзі після того повністю припинила спілкування.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69061.75
ETH 3774.04
USDT 1.00
SBD 3.51