Книжка про маленьких дракончиківsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steemlast year

З'явилася у мене цікава можливість: написати дитячу книжку на замовлення. Герої (чотири основних) вже є чітко визначені, сюжет має хоч трохи переплітатися зі школою, а ще в книжці має бути інтерактив – ігри, QR-коди (які ведуть на цікаві відео) тощо.

Я так довго мучилася питанням: братися чи не братися, що втратила купу часу. А тепер, коли я таки погодилася, час дуже піджимає, а в мене немає натхнення і сил, щоб сісти і за раз все написати. Якісь ідеї я собі накилала, якісь абзаци. Але кульмінації нема, розуміння, як прийти до кульмінації, нема.

Зав'язка (експозиція) теж ніби не зовсім є... Ну але менше з тим (якась є). Тож до діла.

20230530_172708.jpg

Що я роблю: я пробую за допомогою free writing прямо тут і прямо зараз розкочегарити свою уяву і накидати хоча б шматок цієї історії для дітей молодшого шкільного віку. Поїхали.




Одного ранку дракончики, як завжди, прокинулися і почали бадьоро збиратися до школи. Аж раптом до них у двері хтось постукав.
Сі-сан поспішив відчинити. Там стояв помічник директора школи – котовус Рандл.
– Доброго ранку, учні. Мені доручили хутко обійти домівки всіх, хто навчається у нашій школі, і передати, що сьогодні на заняття йти не можна. Старійшини сповістили, що з океану наближається сильний буревій, тож виходити з дому вкрай небезпечно – принаймні один-два дні.
– Але ж у мене мав бути урок ориґамі, я чекала на нього дуже довго! – розхвилювалася Каніра.
– Не хвилюйся, – поспішив заспокоїти драконку Рандл. – Занять не буде в приміщенні школи, але вони будуть онлайн! У вас же вдома є драконет?
– Був точно, колись... значить досі є? – обережно-питально сказав Річ.
– Чудово, тоді заходьте на сторінку школи, там скоро з'являться всі інструкції про онлайн-школу, – протараторив Рандл, відкланявся і побіг далі (йому треба було обійти ще багато учнів).
По правді, в дракончиків останнім часом було так багато важливих справ і цікавих занять, що вони давно не підключалися до драконету. Та й пристрій-драконетник мали вдома лише один...

Далі буде.



Це реально діє, друзі! Не треба чекати музи чи ідеї – треба сісти писати абищо, і воно прийде саме🤩 Супервправа, я рада, що спробувала.

Sort:  
 last year 

Класно 😀👍 Успіхів тобі з книжкою ;)🍀

 last year 

Дяки, най прийде до мене успіх і сили)))

 last year 

Чекаю продовження) Сподіваюсь, що ніхто з дракончиків не постраждає від буревію, а Каніра буде мати свій улюблений урок ориґамі онлайн)

 last year (edited)

Дякую))) Сьогодні буду продовжувати писати, бо моя ілюстраторка такаааа швидка — вже домальовує ілюстрацію до цієї частини😱

 last year 

Драконет - це чудово))))

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

@tipu curate

Holisss...

--
This is a manual curation from the @tipU Curation Project.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

TEAM 5 CURATORS

This post has been upvoted through steemcurator08. We support quality posts anywhere and with any tags. Curated by: @chant

 last year 

Logopit_1673449593323.png

 last year 

Я вірю в тебе, Юленько! Тобі все під силу!!!)))

 last year 

Так, важко писати книжку, якщо немає чіткої оригінальної фабули. Але з дитячою книжкою може буде простіше.
Я сам в останні роки пориваюся написати роман, але великі запитання до попиту, чи варто взагалі морочитись. Напр., вже років 5 намагаюся продати на ОЛХ зібрання томів Віктора Гюго та Вальтера Скотта, ніхто навіть не питає. Люди в наш час читуни ще ті. Хіба що щось прикладне, типу "Трансерфінга" Зеланда, або як накачати біцепси і сідниці до літа (2033 року).

P.s. Ось тобі кілька оригінальних ілюстрацій на тему у подарунок (це так, на швидку руку. Якщо витратити час, то можу зробити більш якісні або в іншому стилі).

Дракошки.jpg

Дракоши 2 (1).jpg

Дракоши 3а.jpg

Дракоши 4.jpg

 last year (edited)

Дякую, що приділив час коменту, хоч свіжих постів у мене немає☺️
За ці 14 днів я вже написала половину книги. І знайшла чудову ілюстраторку, ще й за непогану ціну (вся книжка обійдеться десь в тисяч 30, і це вже з обкладинкою). Працюємо, одне слово, на Steem часу нафіга нема🤷🏻‍♀️

Оо, старі книжки погано купують, бо їх зазвичай всі вже або читали, або можна взяти в бібліотеці. В мене така мулька, наприклад: я не купую книжок мертвих письменників. Ну бо підтримка потрібна живим.

 last year 

Швидко ти пишеш, значить основна фабула таки прийшла.
30 тис. начебто лояльна ціна. А скільки буде книжок в тиражі?

Для порівняння, тираж карт. Я в цьому році почав робити свою колоду таро з рунічними архетипами. Основний лейтмотив: різні кельтські стоунхенджи серед пейзажів, і на каменях тих стоунхенджів руни. Гарно. Пройобся тиждень, зробив 7 перших карт. Але як взнав, що друк тиражу всього в 1000 колод коштуватиме приблизно 90 тисяч (тобто, розумію, що значить по факту вийде понад 100 000), то пригальмував. Знову ж таки, питання економічної доцільності. Не факт, що це буде товар, який користуватиметься попитом, таро уже багато усякого-різного створено, крім Уайта, а відьми на кожному вуглу не валяються. Коротше, мої друзі, які могли б інвестувати під корисну справу, віднеслись скептично. Вони з легшим серцемм шіткоїнів накуплять. Довелося відкласти ідею до кращих часів, а поки що ті архетипічні малюнки для карт виставив на ОЛХ, як картини в рамках.

Удачі тобі з книжкою. Головне, щоб тираж окупився. Тоді наступна ще легше напишеться.

 last year 

Про тираж зараз ще вирішується. Мали робити по схемі, що видавництво Х друкує за свої кошти готовий макет (ми платимо тільки за ілюстрації, по суті, бо дизайнер свій, і коректор свій, ну і я – писака – своя). Але видавництво Х кілька днів тому відмовилося. Тому або видавництво Y ще погодиться, або вкладемося власним бюджетом. Буде видно, перемінних купа. Але головне, що робота кипить. І голова зайнята, і руки.

 last year 

Я би теж з картами не ризикнула, бо людей, яким цікаве Таро, можу перелічити на пальцях 1 руки🤷🏻‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67083.87
ETH 3502.60
USDT 1.00
SBD 3.13