CoinTurk Haftalık Küratör Raporu | 04.07.2018

in #cointurk6 years ago

CoinTurk Haftalık Küratör Raporu | 04.07.2018

Merhabalar, ismim Furkan. Kuşadası ekibinde küratör olarak görev almaktayım. Düzenli olarak her gün #tr ve #cointurk etiketindeki yazıları inceleyerek başarılı bulduğum 5 yazıyı seçiyorum. Seçilen yazılar
küratör projesi kapsamında @kusadasi tarafından ödüllendiriliyor.

Bu Hafta Yaptıklarım

  • #tr ve #cointurk etiketinde yayınlanan yazıları günlük olarak inceledim.
  • İncelediğim yazıları başlık etiketlerinin kullanımı, yazı düzeni, görsel kullanımı ve plagiarism gibi kalite kriterlerini değerlendirerek listeledim.
  • Günlük olarak 5 adet yazıyı kriterler dahilinde seçerek @kusadasi hesabı tarafından ödüllendirilmek üzere rapor olarak sundum.
  • Steemit ile yeni tanışan hesaplara projelerimiz ve #cointurk etiketi ile ilgili bilgiler verdim.
  • CoinTurk Discord Kanalı üzerinden tarafıma iletilen sorularla ilgilenerek çözüm ürettim.

Bu Hafta Seçtiğim Yazılardan Bazıları

YazarBaşlık
@enigmaticPython Programlama Dili
@ethemkibarMavi Yengeç(Callinectes sapidus) Avı
@kadirus94Cennet Köşelerde Bugün : Yalova / Termal
@brkttlvNOIZ CHAIN ile REKLAM YÖNETİMİ
@propofolSezai Karakoç'un Diriliş Sevdası

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63626.14
ETH 3107.70
USDT 1.00
SBD 3.87