My picture of the day

in #cesky6 years ago (edited)

birdi.jpg

No picture ever made me laugh like this one, so I just had to share it with you.

I found it during my Facebook scrolling in the morning on this bird-related fun page: https://www.facebook.com/Birb69/

I believe that many of you are now knocking on your foreheads, and you don't even understand why this image is so awesome for me. It just says that if the earth was flat, the parrots would have tossed everything off by now.

Well, and what can I do with that?

If your reaction looks like this, then your diagnosis is not a lack of sense of humor but a lack of parrots in your neighborhood.

Now imagine a similar picture with small cute puppies: "If the earth was a shoe, the puppies would have chewed it by now." So what, do you understand now? Not yet? Are you saying that you like cats more? OK, now the cat version: "If the earth was a couch, the cats would scratch it all by now."

Just as it is known that dogs love to chew shoes and cats scratch everything, so the parrots like to toss everything off. Coffee spoons (they can also get them out of a mug), jewelry, money, their toys, but simply everything that is not too heavy for them, or it is not nailed to the table or cabinet. Of course, there are exceptions. Agi doesn't toss things, but Pipiczech is doing it twice as much.

So, do you laugh?

If not, I'm sorry, but you have an incurable disease that means lack of vitamin Sh - a sense of humor.


Yeah, I could write something better, but at least by the end of the month, I won't have much time to write anything, because I have a lot of stuff to do at work, and at home, I'm not in the mood to write. So I hope you had a little fun :)

Žádný obrázek mě nikdy nepobavil tak jako tento, takže jsem se o něj zkrátka musela s vámi podělit.

Objevila jsem ho při ranním scrollování Facebooku na této ptačí zábavné stránce: https://www.facebook.com/Birb69/

Věřím tomu, že mnozí z vás si nyní klepají na čelo a vůbec nechápou, co je na tom obrázku tak božího. Prostě říká, že kdyby byla země placatá, tak by papoušci už všechno vyhodili.

No, a co já s tím?

Pokud vaše reakce vypadala nějak takto, tak je vaší diagnózou ne nedostatek smyslu pro humor, ale nedostatek papoušků ve vaší blízkosti.

Teď si představte, že by na obrázku byla malá štěňátka a u nich napsáno: "Kdyby byla země bačkora, štěňata by ji už rozkousala." Tak co, už se chytáte? Že furt ne? Že prý máte radši kočky? OK, tak teď kočičí verze: "Kdyby byla země gauč, kočky by ho už celý rozškrábaly."

Stejně jako je známo, že psi rádi žužlají boty a kočky všechno rozdrápou, tak papoušci rádi shazují na zem všechno, na co přijdou. Kávové lžičky (umí si je i vyndat z hrnku), šperky, peníze, své hračky, no zkrátka všechno, co na ně není příliš těžké a nebo co není k tomu stolu či skřínce přibité. Samozřejmě ale existují výjimky. Taková Agi věci neshazuje, ale Pipíček to stíhá dělat i za ni.

Tak co, už se smějete?

Jestli ne, tak je mi to líto, ale trpíte nevyléčitelnou chorobou, která se projevuje nedostatkem vitamínu Sh - smysl pro humor.


Jako jo, mohla jsem napsat něco lepšího, ale minimálně do konce měsíce nebudu mít moc času cokoliv psát, protože toho mám docela hodně v práci a doma už pak nemám na tvůrčí činnost náladu. Tak doufám, že jste se aspoň trochu pobavili :)





May the seed be with you! :D

Sort:  

Ano, moji pyrurové teď souhlasně vržou zobákama ;) ;)

Tak to je super! Já si do dnešního rána myslela, že to dělá jen Pipíček :D

Jop, já se pobavil. Papouchy nemáme a tak jsem nevěděl, že takhle vyvádí. Ale hned jak jsi to objasnila, tak jsem se smál ,-) Je škoda, že nemáš víc času. Tyhle dvojjazyčné posty louskám rád. I kdyby pro nic jiného, tak pro tu možnost vidět anglický text hned vedle českého a tím pádem se i trochu něco naučím,-) Chilli piš jak budeš moci a co budeš chtít XD.

Jen taková otázka - Jak dosáhneš toho textu vedle sebe? Já to zkoušel na steemitu s příkazem div class - pull a pokud jsem tam neměl fotku nebo odkaz, tak dobrý, ale jakmile jsem tam dal odkaz nebo natáhl fotku, tak mi to celý text rozhodilo...

Tak to mě těší! :) Vzhledem k tomu, že i sepsat tuhle slátaninu mi trvalo přes hodinu, tak se mi občas fakt nic psát nechce. Sežere mi to spoustu času :D

Hele, mívala jsem stejný problém. Sloupečky se mi různě rozhazovaly. Pomohlo mi dávat obrázky mimo ty divy a kolem nich vložit čáry (*** nebo ---), ale dost často stačí jen pořádná porce enterů okolo div tagů a obrázků.

Můžu zkusit sepsat nějaký tutoriál až se mi bude chtít :D

To by bylo fajn. Já tedy zatím čerpal jen z tohohle postu a zatím tedy dobrý. Až na to “sloupkování“, to prostě pořád nějak nedávám. A ještě jsem našel zajímavý post pro tabulky. Z toho jsem vycházel, když jsem na přelomu roku psal o MS juniorů v ledním hokeji.

Tak mě třeba sežere spoustu času psaní jen v češtině (třeba tohle jsem dával dohromady skoro 3 hodiny), natož pak ještě to dát do angličtiny 8-O Ale chci se trochu posunout, takže uvítám jakoukoliv pomoc ,-) Dám tomu ještě více času, ale důležité je, abych byl s výsledkem spokojený. A dojít do té fáze, kde jsi ty již teď by pro mne byl velký úspěch. Chilli díkyjako

I already laughed when I saw the thumbnail. LOL

I am not against flat earthes but I really find these memes about flat earthers funny. That maybe called bullying... but I just find it funny.

There are so many flat earth memes lately, but this one with parrots is brilliant! :D

When you look at it from the other side it's bullying of those, who believe that the earth is round :P

well, its not flat, Earth is a cube. I'm a cube Earther.

Země placatá je! A basta! Psali to totiž na internetu.

Ty internety mají vždycky pravdu!

Pobavilo, znám to. Když jsme měli andulky, dělali fakt neskutečný bordel. Ani nevím, jak se jim to povedlo, ale zrní, hovínka, peří = to všechno bylo po celé místnosti. I na místech, kde by to člověk nečekal. Jsou to fakt neskuteční bordeláři :D

Tak největší bordel je samozřejně u klece. Jinak se to docela dá, pokud Agís nenafasuje nějaký papír či krabičku na "skartování." Pak jsou papírové špagety všude. Hovínka jsou samozřejmě problém, člověk aby za nimi furt běhal a utíral ty jejich veledíla. Občas nechápu, kde se v nich některé ty opravdu poctivé kousky berou. Asi to v sobě drží celý den, aby to pak mohli švihnout třeba na televizi :D

A země je asi opravdu placatá, protože svůj prstýnek jsem po Pipíčkově řádení už nenašla.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58906.05
ETH 2666.51
USDT 1.00
SBD 2.44