Paní krtečková výsledek soutěže

in #cesky6 years ago

No tak jsem si to tak nějak zavařil s tím hlasováním. A nakonec jsme to teda spočítal jako součet váhy hlasu. Ale tak nějak mi to nepřijde spravedlivé. No nic pro příští soutěž to zkusím vymyslet nějak jinak.
Další věc je že jsem vlastně na začátku nespecifikoval výhru jen že je 10 Steemů v banku. Na začátku jsem si myslel že to dám prvnímu, ale po čase mi to vrtalo hlavou a tak jsme se rozhodl poté co jsme viděl nějaké soutěže na Steemitu se stejnou částkou to udělat 5+3+2.

No nicméně jako první těsně vyhtál @tazi s článkem
Odhalení: Paní Krtečková těží Bitcoin a plánuje comeback!
https://steemit.com/panikrteckova/@tazi/odhaleni-pani-krteckova-tezi-bitcoin-a-planuje-comback
který dostal 12 vážených bodů.

druhé místo obsadil @godfish s článkem
Slečna Krtečková a krize identity
https://steemit.com/panikrteckova/@godfish/slecna-krteckova-a-krize-identity
se součtem bodů v hodnotě 11

a třetí místo získává @bucipuci s článkem
Balada
https://steemit.com/panikrteckova/@bucipuci/balada
se součtem bodů v hodnotě 8

Takže výhercům gratuluji a posílám slíbené steemi :)

728x90px krta.jpg

Sort:  

Díky všem za hlasy pro baladu ;-). Z toho, co jsem postoval se mi samotnému líbila nejvíce :-D. Tobě @petrvl díky za odměnu a soutěž.

Díky za soutěž a hlasujícím za hlasy. Já nakonec nepřečetl všechny soutěžní texty, tak mi nepřišlo fér hlasovat.

Díky za organizaci, díky za hlasy.
Doufám, že se tu občas s paní Krtečkovou potkáme i mimo soutěž ;)

to doufám taky :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 60602.44
ETH 2617.13
USDT 1.00
SBD 2.61