Odhalení: Paní Krtečková těží Bitcoin a plánuje comeback!

in #panikrteckova6 years ago (edited)
Není to tak dlouhá doba, kdy tehdy ještě slečna Krtečková plnila stránky bulváru. Všichni si dobře pamatujeme její výstřední účes, či experimenty s halucinogeny. Po tom, co byla slečna Krtečková zakázána, se po ní slehla krtina. Nám se však podařilo paní Krtečkovou vypátrat a přinášíme exkluzivní rozhovor s ní.

krteckova.jpg

Paní Krtečková, od soudního zákazu Vás nikdo neviděl.

Víte, když o vás někdo prohlásí, že jste plagiát, není to příjemné. Všichni si na mě ukazovali, nervy jsem měla jak špagát. Viděla jsem před sebou pouze tři možnosti. Nechat se nějakým agresivním zahrádkářem rozmáznout lopatou, vrátit se k drogám, nebo se stáhnout pod zem. První dvě možnosti mi přišly dost radikální.

Tak to jsme rádi, že to dopadlo dobře a nyní si s Vámi můžeme povídat.

Ale nezapomeňte, co jste mi slíbili, že nikomu neřeknete, kde žiju.

Tak určitě, o to se nemusíte bát. Své zdroje my kryjeme.

Děkuji.

Vím, že to asi není úplně příjemné vzpomínat na dobu Vašeho zákazu, ale zkuste našim čtenářům trochu přiblížit, co jste prožívala.

No, jak bych to řekla... Já mám za sebou trochu bouřlivé mládí. Prošla jsem si těžkým dospíváním, kdy jsem hledala sama sebe. Ale vše jsem překonala, smířila se se svým já a začala normálně žít. Později jsem dokonce potkala svého budoucího manžela, pana Krtečka. A nastalo období, kdy jsem byla opravdu šťastná. Jenže pak... (paní Krtečková si utírá zvhlé oči)

Pak přišel ten soud?

Ještě ne. Tomu předcházela velká rána osudu. Pana Krtečka, mého milovaného manžela, tenkrát vzali na nějakou dalekou cestu. Že prý jim pomůže k podpisu nějakých obchodních smluv. Mě se to celé nějak nezdálo. Jak by můj Krťa mohl pomoci se smlouvami? Vždyť on se celý život jen hrabal v zemi. A obchod? Nebyl schopný si jít koupit ani kalhoty. To musel běhat po lese a prosit kamarády o pomoc. Nemít tu tak skvělé sousedy, snad by ještě dnes chodil nahý...

Ano, já si na tu cestu vzpomínám. Váš manžel tehdy letěl nějakým speciálním letadlem.

Ano, přesně tak. Jenže v té cizině se seznámil s nějakou pandou. A ta na něho měla špatný vliv. Ale všichni do něj hučeli, že panda je kámoš a že je takové přátelství dobré pro obchod a tak... (paní Krtečková opět vytahuje kapesník a hlasitě smrká)
Do té doby jsme žili jako spokojený a šťastný pár. A najedou Krťa přišel s tím, jak se to jmenuje, s coming out. A že prý je na pandy... (paní Krtečková již pláče naplno) Víte, kdyby to byl jen nějaký úlet... Já v mládí také experimentovala, ale jinak jsem zastánce klasické rodiny, tedy krtek, krtková a krtčata. Ale on si to nenechal vysvětlit. Já se mu snažila v tom vztahu bránit, ale začaly se mi dít podivné věci.

Jaké?

O tom bych teď moc nechtěla mluvit. Ale přijde čas, vše zveřejním. Jsem ale přesvědčena, že ta fraška u soudu byla jen, jak se dnes říká, účelovka. Bylo potřeba se mě zbavit.

Pokud toto můžete prokázat, bude to opravdu skandální odhalení.

Až přijde čas, vše zveřejním.

A co následovalo po soudním zákazu?

Zhroutil se mi svět. Jako bych já nebyla já. Stáhla jsem se pod zem. Chvilku mi trvalo, než jsem se nějak oklepala a byla schopná alespoň v noci vylézt na krtinu a prohodit pár slov s přáteli. Zajíc, ježek i myška mi moc pomohli. Jsou to praví přátelé. (paní Krtečková utírá slzu dojetí)

Máte štěstí na přátele.

Ano, oni jsou teď něco jako moje rodina. Když je Krťa pryč...

Od soudu a vašeho zmizení pod zem už uběhl nějaký čas. Co jste celou dobu dělala?

Od chvíle, kdy jsem pochopila, že celý soud je jen účelovka a měl mě zastrašit a odstranit, tak sbírám důkazy a připravuji se na svůj comeback. Všichni se potom dozví pravdu.

Tak to bude, jak se říká, bomba. A čekáte, že se Váš manžel vrátí?

Víte, stále je to citlivé, ale už jsem se s jeho odchodem smířila. A jak jsem říkala, moji přátelé jsou teď moje rodina.

A ty informace, které shromažďujete, nebojíte se, že se jimi někdo pokusí manipulovat?

(paní Krtečková se směje) Ale kdeže... Víte co je blockchain? Vše bude dostupné veřejně a nikdo nic neututlá.

Tak určitě, my jsme seriozní reportážní časopis. A o blockchainu již jsme psali. Ale jak jste se k němu dostala Vy?

Vše začalo jedné noci, kdy jsem opět vylezla na krtinu a chtěla si popovídat s přáteli. Přiznám se, že jsme si tehdy na chlebíčky nakrájeli nějaké houbičky. Zajíc je trošku vejtaha, ale vyprávěl, že zná nějakého psa, Šiba se tuším jmenoval, a ten že má nějakou kryptoměnu a že mu to ani vláda nemůže zakázat. To mě zaujalo. A jak tak zajíc vyprávěl, jak se ta měna těží, povídá mi: "Však Ty taky furt hrabeš v zemi, nechceš taky těžit?" No a já jak byla po těch houbách v ráži, tak jsem se do toho vrhla... A tak jsem vytěžila svůj první Bitcoin.

Cože? Vy tady v lese používáte Bitcoiny?

No jasně. Třeba včera volala kmotra liška z hájovny řezníkovi. Že by jako potřebovala celou šunku, že ji má dát do toho vykotlaného dubu u cesty a že mu zaplatí Bitcoiny. Víte, je to pro nás velmi bezpečné. Představte si, že taková liška poběží do vsi platit šunku. Víte co by ji cestou hrozilo za nebezpečí? Myslivci, auta, nastražená železa... Bitcoin je super.

No, přiznám se, jsem trochu překvapený. Ale vraťme se k Vaší kauze. Kde budete svůj příběh zveřejňovat?

No, s prvním Bitcoinem jsem zjistila, jak funguje blockchain. A posléze jsem objevila Steemit. Některé útržky již jsme pustili do světa a testujeme, jestli je ta síť opravdu odolná cenzuře a regulaci. A také pozorujeme reakce okolí.

Vy máte účet na Steemit? Pod jakým nickem tam píšete?

Já sama ne. Já se hrabu v zemi, těžím Bitcoiny pro sebe a přátele. Taky sbírám důkazy, předávám přátelům a oni připravují publikaci.

Ale říkala jste, že již nějaké informace jsou zveřejněny. Jak to tedy je?

Přátelé mají účty na Steemit. Samozřejmě, je to anonymní prostředí, tak si chráníme soukromí a nevystupují tam jako zajíc, ježek, nebo myška.

A jak tedy můžeme tyto informace získat?

Prostě na Steemit sledujte tagy #cesky a #panikrteckova.

Moc děkuji za hezké povídání, paní Krtečková, přeji vše dobré a ať se comeback vydaří.

Také děkuji. A slibuji, bude to, jak vy říkáte "bomba"!

Sort:  

krtek je na pandy 😃

Tak víš jak, to je samá gender studie a sociální experiment a kdesi cosi a to zmate i krtka ;)

spíše na káry:D

Hezké :-)

Díky.
Musím přiznat, že inspirace přišla po @godfish ově postu. Nějak jsem nevěděl, jak příběh pokračoval. Ale díky za investigativní novináře, že ano ;)

bomba... to si zaslouží reklamu ;)

Jsem rád, pokud se Ti líbí ;)
Hned jak jsi téma vyhlásil, tak jsem chtěl něco napsat... Tak jsem rád, že jsem to stihl alespoň v prodloužení ;)

jj líbí, ale google má najednou problém se steemitem takže snima diskutuju prč mi tu reklamu na tvůj článek zamítly... grr bych se z nich zbláznil

Tak teď si mě dostal do rozpaků... Já myslel, že chceš někomu poslat link v rámci Steemitu. Kdybych věděl, že mě chceš předhodit Googlu, tak bych to víc učesal ;) ;)
Jinak Google je pro mě ztělesněním šmírování a regulace, takže mě to ani nepřekvapuje ;)

Tak v pátek jsme se konečně dovolal na nějakej suppor googlu a už běží... tak uvidíme jaký bude mít reklama úspěch...

no já mám pár reklamních kampaní na steemit za korunu na den plus mínus... :) a tak jsem tě tam chtěl přihodit ale najednou prej cílová stranka je špatně což z jejich definice v nápovědě rozhodně není a krom toho už na ostatní články to bralo tak mě zajímá proč...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60794.44
ETH 2623.30
USDT 1.00
SBD 2.62