Minnow Support - upvote boti jsou stále offline

in #cesky6 years ago

Dobrý den, už je to druhý den, kdy jsou boti od Minnow Support (dále MSP) offline. Při otázce kdy přibližně budou zpet online mi bylo sděleno, že se na tom pracuje ale určení času kdy to zapnou, jsem se nedočkal. Poté jsem zkusil ještě soukromou zprávu jednomu z Moderátorů, kde jsem se ptal, jak to je tedy s mou delegovanou SP a odpověděl mi že můj bot, kterému jsem je delegoval (creative bot) je oddělen a už není součástí MSP a co víc, celý tento projekt dle jeho informaci prochází nějakou větší změnou. No... zajímalo by mě o co jde a co víc, zajímá mě jak to dopadne s tou mou delegovanou SP.

Sort:  

Sám jsem napsal @crimsonclad, až mi odpoví, budu informovat. Nemyslím, že bude vše tak horké, jak to vypadá.

Tak to jsem zvědavý co pro as zjistíš... Já osobně jsem zatím ještě nedostal odpověď.

Netuším, komu jsi psal?Já jsem odpověď dostal již včera, pokud to stihnu dnes, přetlumočím ji zde (pokud by byla zbytečně dlouhá, pak v samostatném příspěvku). Navíc chystám příspěvek o své zkušenosti s MSP, ale musím najít čas, mám toho teď moc a velmi málo času. ;)

Tu SP můžeš kdykoli oddelegovat, po týdenním mezidobí se ti vrátí.

Že se mi vrátí to jsem věděl. Nevěděl jsem ale, že se dá oddelegovat... Jakým způsobem? Stejně jako když jsem delegoval, s tím rozdílem, že zadám počet delegované SP jako mínusovou hodnotu?

Stejně jako jsi ji delegoval, jen namísto určité hodnoty zadáš "0".

No a jen tak mimochodem zapoměl jsem tam dodat že Creative bot přijímá jen 500+ SP ... :/

@petecko děkuji za vyjasnění. :)

Pro různé množství delegované SP má boty rozdělené MSP už dlouho.

Je někde nějaký přehled komu a co deleguji? Zatím jsem tedy delegoval jen přes minnowsupport jinému uživateli. Při ukončení vždycky přišel odkaz, kterým jsem to oddelegoval. Mimo tento systém nemám tušení jak s delegací zacházet.

Komu deleguješ by sis měl pamatovat, asi jako komu půjčuješ peníze :) kdyby ti nepřišel odkaz, můžeš pomocí SteemConnect delegaci zrušit i ručně.

Kdybys zapomněl, kdo má tvou SP, můžeš to najít v blockchainu: http://steemd.com/@xlisto

Ale obecně se delegovat za těhle cen podle mého názoru nevyplatí.

S počtem paměťových buněk v mé hlavě je to podobné jako počtem vlasů na tvé hlavě. :)
Položím otázku jinak. Je nějaký nástroj pro listování v mé účetní knize? V současné době má moje účetnictví 40 stránek a hledat jeden záznam je dost titěrné. Myslím tim třeba filtraci konkrétních událostí nebo skok na konkrétní datum apod.

Hele, já mám náhodou docela hustý vlasy :)

Myslím, že tam žádný filtr není, musíš prostě listovat a hledat přes filtr v prohlížeči :)

Tohle delegování jde mimo mně. Nechce se mi nad tím přemýšlet atak jsem ušetřen podobných starostí ;-)

Jak jsem sliboval tlumočím odpověď od moderátorky PALNetu @crimsonclad.

Przatím stále nefungují hlasovací boti MSP. Důvod je jednoduchý. Steemit je posledních pár dní velmi pomalý a nefunguje korektně, správně tedy nefungují ani boti, proto se je MSP rohodlo dočasně vypnout. Korektně nefunguje ani steemd.com (steemdb.com nefunguje vůbec), čili nefungují ani další funkce botů, nejen jejich schopnost hlasovat.
Až dojde k nápravě, dojde i k opětovnému spuštění botů.

Ostatní kanály PALNetu jsou však plně přístupné a celkově je MSP i PALNet funkční. Stále fungují kanály jako #pospromotion``#general-deepend-noposting, které je možno využít k propagaci či ke komunikaci. V MSP je spoustu ochotných lidí, kteří čtou jak komunikaci na PALNetu, tak příspěvky na Steemit. A tito ochotní lidé dokáží občas překvapit i svým hlasem pod vaším příspěvkem. I @kaczik již zná například jednoho z členů MSP a kurátora @danielsaori, kterému se medailonky prezidentských kandidátů a jejich otázky celkem líbily.

MSP není jen o snadných hlasech zdarma, ale o dobrovolnické pomoci. MSP docela dobře vystihuje heslo PALNetu - "Pokoj, hojnost, svoboda!".

Tvůrce a majitel Creativbota se rozhodl nadále provozovat svého bota samostaně a oddělil se tedy od MSP. Na toto má plné právo, svého bota MSP jen poskytoval. To je však jediná výraznější změna v MSP za poslední dobu.

Žádné další změny se nyní nechystají. Tedy pokud bych nechtěl psát o budoucích změnách pro českou komunitu. O těch ale psát nechci. Proč? Protože bych nerad něco zakřiknul a navíc není ještě nic přesně ujednáno. Vše se prozatím odehrává ve fázi přechodu od myšlenky k činům. Je však možné, snad dokonce velmi pravděpodobné, že se brzy dočkáme v MSP jistých změn (pouze pro českou komunitu). Prozatím jsem však prozradil více než je zdrávo.

Congratulations @luxurious! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard!


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60385.11
ETH 2889.75
USDT 1.00
SBD 3.65