Co umí steemit? #1steemCreated with Sketch.

in #cesky5 years ago

Ahoj, napadlo mě, že je tady mezi vámi řada zkušených veteránů a profíků, kteří už jsou na steemitu déle a znají mnohá jeho tajemství. Využiji tedy toho, že jsem tu nový a pokud dovolíte, rád bych se vás zeptal na pár otázek a taky trochu rozvířil diskuzi o této sociální síti.
steemit otázky #1.jpg

Steemit otázky #1

Rozhodl jsem se udělat sérii otázek ohledně steemitu. Budu vám moc vděčný, pokud mi pomůžete na moje otázky najít odpovědi. Samozřejmě nejde jen o mě. Věřím, že by to mohlo být užitečné i pro spoustu dalších nováčků z řad Čechů a Slováků, kteří se steemitem právě začínají.

Otázky budou v češtině, odpovědi, jak doufám, v češtině a slovenštině. Bude li naše komunita růst, určitě se to bude hodit i dalším lidem. Abych se však zbytečně neptal na něco, na co už odpovědi máme zpracovány, tak bude otázka tohoto úvodního dílu otázek následující.

Dnešní otázka

Jaké znáte návody na steemit v cz/sk? Napište mi prosím do komentářů odkazy na návody a informativní články o fungování steemitu, o kterých víte.
Předem všem moc děkuji a zatím ahoj :)

Sort:  

Spoustu odkazů najdeš u svého prvního postu u komentáře @petecko. Ale o tom už jistě víš ;-)
Jinak tvé aktivitě patří pochvala ;-)

dík za pochvalu, pro pořádek přidám odkaz na můj první post

jinak si můžeš třeba vyhledat slovo návod a steemit nahoře ve vyhledávacím poli, je toho tam hodně... měli jsme i nějakou stránku co tam bylo skoro vše ale už nefunguje...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64400.33
ETH 3140.71
USDT 1.00
SBD 3.93