Nebuďme nepřejícní

in #cesky5 years ago (edited)

Na mém webu KryptoHodler.cz dnes ráno vyjde článek o nepřejícnosti v československé kryptokomunitě. Snad mohu použít přívlastek československá. Jsme tu přece stále všichni tak nějak pohromadě, bez ohledu na rozdělení státu. A všichni kryptonadšenci a hodleři taky, sedíme totiž ve stejném vlaku. Tak proč si navzájem nepřát úspěch?

Nepřejícnost je škodlivá

O co jde je to, že většina krypto webů i youtuberů odkazuje prakticky výlučně na cizojazyčné weby a autory. Alespoň já tady vnímám určitou nepřejícnost a závist napříč naší scénou. Až na výjimky, jako je např i můj web, který na to jde opačně, je odkaz na jiný český nebo slovenský web o kryptoměnách prakticky tabu.

Přitom na zahraniční weby se odkazuje běžně. Zejména na ty velké. Proč? Protože ty možná už nedoženeme, že? Ale přece nebudeme dávat cenný odkaz kolegovi, který je na tom stejně bídně, jako my. „Tak to ne!” „Ať si pěkně trpí. A vůbec, pokud jeho web skončí, kanál umře, nebo ho třeba převálcuje buldozer na cestě k babičce, bude to jen dobře. Aspoň na tom někdo bude hůř než my..”

Tak přesně takové myšlení je podle mě škodlivé a kdo podobným způsobem přemýšlí, ten by se měl nad sebou asi zamyslet. Neříkám, že jsem nějaký guru, abych vám radil. Pouze píšu o tom, co mě zajímá a jak to cítím a vnímám já. Přimlouvám se za to, abychom si navzájem přáli úspěch a spolupracovali.

Sort:  

Neřekl bych nepřející, myslím že československá komunita tak nějak drží při sobě. Samozřejmě, najdou se vyjímky. Ale krypto by mělo být o win-win situaci (pro nás prostý lid).
Druhá stránka věci jsou algoritmy, asi ti pisatelé nechtějí odkazem zlepšit hodnotu "konkurenčních" stránek, které mají podobný obsah a bojují tak o stejného čtenáře. Myslím, že to je blbost tento žabomyší boj, ale někdo si to tedy nejspíš nemyslí (když o tom píšeš).

jj, o přesně o tom to je. Mimochodem, detailněji jsem to rozepsal ve svém článku: https://kryptohodler.cz/prestante-byt-tak-neprejicni-na-ceskoslovenske-clanky-a-videa-se-neodkazuje/

Četl jsem

Ahoj, v 5 ráno nás tu bývá málo... Jinak židovské přísloví praví: "Co Ty mně, to já Tobě přeju stonásobně!"

hmm, je tu i Krakonoš, paráda. Stačí tedy, abych ti dal follow, a mám 100? :D

Rozhodně Ti to přeju!

Vítej v #cesky rybníčku.
Myslím, že tady na Steemitu si vzájemně přejeme jen to dobré ;)

jj, však to ani nebylo myšleno na zdejší komunitu, ale obecně

Vítej @kytka , také Tipřeju hodně zdaru.Myslím, že se Ti bude mezi českou Steemit komunitou líbit.

Ahoj, vítej mezi námi. Tady přející jsme ;)

díky :) tak to jsem tu správně

Vítej mezi námi!
Pro začátek pár rad. Níže najdeš několik česky psaných návodů. Avšak pominu-li návody, pak se dají základní rady shrnout do jediné věty: Čti, rozkoukávej se, piš, komentuj, ptej se, a hlavně se bav!

Série návodů z dílny @Godfish'e Steemit po česku: v prvním díle Steemit po česku I – přezouvat se nemusíte najdeš odkazy i na dalších šest dílů.
Jak je to sakra s těma hlasama?
Steemit po česku - písmenková polévka pro mozek, aneb slovníček pojmů
Steemit po česku - desatero. Nikoli však přikázání, jen doporučení.
Vítej v českém rybníčku aneb několik málo rad do začátku

Série návodů z dílny @sndbox v českém překladu od @Espoem'a:
Steemit #1: Úvod do platformy Steemit
Steemit #2: Blockchain a kryptoměna
Steemit #3: Základní prohlídka Steemit
Steemit #4: Co na Steemit nedělat
Steemit #5: Jak formátovat příspěvky
Steemit #6: Informace o peněžence
Steemit #7: Hlasování a odměny
Steemit #8: Představení svědků

Český kanál na Steemit chatu najdeš zde.

Naše česká komunita užívá tagu #cesky (tedy v příspěvcích, které obsahují český text).

Ještě jednou. Vítej v prvním internetovém městečku! Bav se!

Směle steemuj!

díky moc za pomůcky :)

Vitaj a zotrvaj medzi nami;) Steem on!! :))

Ahoj v #cesky
No zkusil jsem kouknout na tvůj web ale ten neexistuje????

jo ten funguje, takže tam chybí přesměrování z http na https... :)
což je dost naprd když dám jen KrypoHodler.cz do prohlížeče tak mi to hodí neexistuje :)

Tím to nebude. Je to jen chybějící písmenko t.

no a to je přesně ten důvod proč nejsem programátor :D to jsem samo sebou přehlédl... což je ovšem ještě vtipnější ...

:D už jsem to tam opravil, chybka se vloudila

Tady na Steemitu víceméně držíme pohromadě. Víc rybek = větší síla.

Congratulations @kytka! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You made your First Vote
You made your First Comment

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness and get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63754.85
ETH 3055.95
USDT 1.00
SBD 3.85