Recipe contest by @kaczik - THE WINNER/ Soutěž o nejlepší recept - VÍTĚZ

in #cesky6 years ago (edited)

DQmPnX2YNc1659PE8M1BDLqTh6y9Pb9rSLPCgvVcS67DRpZ.jpg
pixabay.com

Announcing the winners of the Recipe contest by @kaczik at the end of this post.




37_zps47fd256a.gif

Je to tady. Vyhlášení vítězů.

Před zahájením soutěže jsem nepřemýšlela nad tím, zda je korektní hlasovat, když jsem pořadatel. Nad tím jsem začala přemýšlet až poté, co nikdo nehlasoval.

Prodloužila jsem tedy termín s tím, že pokud nikdo nepřidá hlas, výhru rozdělím rovnoměrně a jídla jen slovně zhodnotím. Ale pak se do toho vložil @belahejna. Hlasoval pro Cuketový guláš a Knedlíky ve vajíčku, ty pravděpodobně vařil někdy v minulosti, proto nepřipojil foto, takže by správně ani tento hlas neměl být započten - nebo ano? Započetla jsem.

Dlouho jsem přemýšlela, zda rozdělit výhru pouze na základě příspěvku jednoho hlasujícího, či se k hlasování připojit. Dokonce jsem vymyslela, že kdybych hlasovala pro Pudink a Vepřové, rozdělila by se výhra mezi 4 z 5 soutěžících a @belahejna ovi bych mohla dát speciální cenu, ze svého, za to, že se snažil a hlasoval. Manžel mi ale řekl, ať nejsem měkká. A má pravdu. Přeci jen je to soutěž a někdo chce vyhrát.

Takže na závěr tohoto příspěvku zahlasuji i já a uvidíte, jak to zamíchá kartami.

Nyní se ale podívejte na to, jak jsem se s recepty popasovala já, v pořadí, v jakém byly přihlašovány do soutěže.

🍽 Valentýnský dezert pro ženušku / Valentine's dessert for my wife(@jjprac)

Jak jsem již několikrát psala, nemohu mléčnou bílkovinu, protože mám alergického syna. Nejprve jsem měla v plánu udělat pudink pouze pro manžela. On ale nemá moc rád sladké a tolik by to neocenil, tak jsem si zahrála na Láďu Hrušku a nahradila jsem si některé suroviny.

Mandlový pudink v obchodě, který proslul kříži, které neukázal, neměli. Tak jsem vzala chytře čokoládový a nahradila jsem tím současně čokoládu, která měla být na vrchu desertu. Místo mléka kravského jsem použila mléko sojové. Sušenky jsem sehnala z rýžové mouky, bez másla, pouze s rostlinnými tuky. Ač se nechci rouhat, díky za palmáč. Jako ovoce jsem zvolila manželovo oblíbené mango a banán, abych mu, alespoň tím, udělala radost. Měli jste vidět jeho nešťastný výraz, že mu je kazím pudinkem. Nově jsem se totiž dozvěděla, že čokoládový pudink nesnáší asi stejně, jako čokoládovou zmrzlinu. Šlehačku jsem vynechala. Domácí nemohu teď a ve spreji nemohu od doby, kdy jsem se jí přejedla v dětství, kdy jsme si jí stříkali přímo do pusy.

Zde vidíte výsledek, který byl kupodivu celkem dobrý, vzhledem k množství různých náhražek.

28829095_10211634918576822_2090027216_n.jpg

🍽 Knedlík s vajíčky / Eggs with egg (@xlisto)

Knedlíky ve vajíčku znám pouze s knedlíky houskovými. Takže mi to trochu otevřelo obzory. Měli jsme doma zrovna velké množství brambor, protože přeci nebudeme kupovat dvoukilový pytel, když je pětikilový levnější. Takže jsem chtěla udělat knedlíky domácí. Bohužel jsem se při vaření zamyslela a brambory oloupala. Takže jsem své knedlíky předurčila ke zkáze. Rozhodla jsem se udělat raději noky, že by to mohlo dopadnout lépe. Ale mýlila jsem se. Noky byly děsně nacucané vodou a sotva držely tvar. Opatrně jsem je přeházela na pánev, že se osmaží a budou z nich nokokrokety. Bohužel na pánvi se mi noky rozpadly úplně. Rozhodla jsem se tedy pro takové placičky. Ty ale moc nedržely tvar, takže se při otáčení rozpadaly. Zformovala jsem z nich na pánvi takové ušušňané, polousmažené, nedržící pohromadě, koule a rychle k nim hodila vajíčka, která je obalila a konečně jim dala tvar. Uf. Manžel to snědl a dokonce to chuťově zařadil celkem vysoko.

28876886_10211634918776827_1092372967_o.jpg

🍽 Cuketový guláš / Zucchini goulash (@petrvl)

Cuketu jsem si chtěla přivézt od babičky, podobnou, se kterou vařil Petr, bohužel jsem k ní neměla čas zajet (máme to k ní přes tři hodiny). Začala jsem však zavádět příkrmy a v bio kvalitě měli ten den akorát mrkev a cuketu. Doma jsem kousek od každého rozmixovala a nepřála bych Vám poznat tu chuť a smrad na páře připravené rozmixované cukety. Na rozdíl od mrkve, která byla super. Takže cuketa byla volná. Ale protože jsem použila zelenou, i se šlupkou, guláš tím získal nepěknou barvu. Tu jsem mohla zachránit sušenými rajčaty, na které jsem zapomněla. Chudáci, vysušení, na mě koukali z kuchyňské linky, když jsem dovařila. I tak byl guláš bezchybný. Cuketu do guláše budu určitě v budoucnu dávat a těším se, až to zkusím i s těmi rajčaty. V tomto případě se musím podělit i o fotografii masa, které bylo prostě dokonalé. Dlouho jsem neměla tak pěkné maso. Manžel toto jídlo nejedl. Udělala jsem tu chybu, že jsem mu řekla, že se to jmenuje Cuketový guláš. Příště mu nic neřeknu a určitě to zblajzne :).

28906434_10211635063660449_1466848289_n.jpg

28944044_10211635063500445_1179690451_o.jpg

🍽 Kuře s cuketou / Chicken with zucchini (@petrvl)

Opět jsem použila cuketu zelenou. Kajenský pepř, ačkoli vím, že se nejedná o pepř, jsem nahradila barevným pepřem. Neměli jsme chuť na pálivé. Dále jsem kuře nahradila stehny. Celé kuře neměli. Jinak jsem vše dodržela a byla mile překvapena, že i zde mi cuketa velmi chutnala. Jako přílohu jsem si také udělala, dle návodu, brokolici a k tomu jsme měli ještě brambor.

28741490_10211635144822478_1267213225_n.jpg

🍽 Mleté vepřové maso se zeleninou a těstovinami / Minced pork with vegetables and pasta (@jirka-orlova)

Toto jídlo mě mile překvapilo. Je to vlastně takové české rizoto, ale s těstovinami. Manželovi chutnalo a šel si přidat, to dělá málokdy. Je to žížala. Takže to je samo o sobě velká pochvala.

28942057_10211634918376817_1471483482_o.jpg

🍽 Libový bůček po čínsku s rýží / Chinese variation of lean flitch with rice (@belahejna)

Místo bůčku jsem použila vepřovou kotletu. Mrkev a celer jsem udělala na větší kousky. Jestli na něco opravdu nemám trpělivost, tak je to krájení kořenové zeleniny na tenké nudličky. Příště tam dám zeleniny více. Byla v tom opravdu výborná.

Musím říct, že jsem šťastná, že konečně umím díky tomuto receptu něco, co se alespoň trochu blíží "číně". Tu má totiž manžel rád a u tohoto jídla si také rád přidal.

IMG_20180222_112955.jpg

VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ

HLASUJI PRO:

  1. Čínskou mňamku
  2. Cuketový guláš

THE WINNER IS / VÍTĚZEM SE STÁVÁ:

📯🎈❕ ❕ ❕

@petrvl a jeho CUKETOVÝ GULÁŠ / ZUCCHINY GOULASH

📯🎈❕ ❕ ❕

SECCOND PLACE / O DRUHÉ MÍSTO SE DĚLÍ:

@belahejna - Libový bůček po čínsku s rýží / Chinese variation of lean flitch with rice
@xlisto - Knedlík s vajíčky / Eggs with egg

Jak bylo řečeno dříve, výhra odpovídá autorským odměnám za články:

Recipe contest by kaczik / Soutěž o nejlepší recept (0.69 SBD)
Recipe contest by kaczik the entrants / Soutěž o nejlepší recept - soutěžící (0.47 SBD)

a tento článek (??? SBD)

📧

Vzhledem k tomu, že bylo malé množství hlasujících. Rozhodla jsem se dále zaslat 0.5 SBD oběma umístěným na druhém místě a 0.2 SBD ostatním zúčastněným soutěžícím.

Enjoy the cooking! / Vaření zdar!

Sort:  

Blahopřeji vítězům ;-) Děkuji za SBD :-) A tobě přeji krásný večer mezinárodního dne žen!
A jelikož oceňuji pěknou soutěž, kterou jsi připravila a tvé úžasné testování na manželovi, který byl jistě ve výsledku velice spokojený, posílám ti 0,222 SBD pro štěstí a na posílení Tvé Steem Power, ze které přispíváš i na tvorbu nás všech ;-)

:) Děkuji :) za toto i za tvůj dnešní milý článek. Tvoje žena má kliku :).

:-) Není zač :-)

Děkuji , jsem potěšen, že jsi uvařila i moji rychlovku. Vzdávám se odměny, nedělal jsem to pro ni. Dej ji třeba do jackpotu na případné další kola. ;-)

Ach jo ... kluci tohle mi nedělejte ... já vám to poslala ráda a jde o málo. :)

Dávám tedy 0.222 do steempower a 0.2 do jackpotu :)

Až jednou vyhraji, regulérně, tak výhru sbalím a neřeknu(nenapíši) ani popel... :D
Jen doufám,že jsem to poslal správně ;-)

Připojuji se s blahopřáním vítězům. ;-)

Mě se soutěž moc líbila a je mi líto, že jsem jí nevymyslel sám! :-)) Každopádně máš můj obdiv za to, že jsi všechno navařila ! Obzvláště knedlík, to byla velká zábava! Připomíná mi to, jak jsme dělali zapečený květák, který přes pokus o květákové placičky, skončil jako květákový nákyp:-)) Pokud najdeš sílu a soutěž zopakuješ, budu se snažit uvařit toho více:-) Nachytala jsi mě, ano, knedlíky jsem nakonec neudělal. Chtěl jsem udělat domácí a jsem se k tomu protě nedostal..ale ty soutěžní vypadaly tak krásně, že jsem jim svůj hlas prostě musel dát:-)) Děkuji samozřejmě také za pochvalu mého dílka..jsem rád, že manželovi chutnalo a doufám, že se třeba chytne i něco z dalších receptů, co pošlu:-) Už se těším a veselé MDŽ! :-))

obdivuji tě že jsi to vše uvařila :)
Komentovat verzi bez sušených rajčat nebudu... mno :D
Ale stejně to neva alespoň pro příště víš že od babičky tyhle velké cukety má od podzimu cenu vozit z každé návštěvi a to mně asi těší nejvíc :) Krom toho jsou trošku jiné než ty malé zelené které se dají jíst i jen tak syrové...

Děkuji za ohodnocení a výhru.
Oni v podstatě vznikli úplně spontánně. Myslím, že zrovna v tuto dobu jsem vysekával ucpaný odpad. Tak bylo všechno doma vzhůru nohama a tím pádem i hrnce prázdné.
Knedle s vajíčkem už dělávali doma, když jsem byl malý. Vždycky zbyli od víkendu a co s nima? Tak se ještě dva dny jedli na tento způsob. Houskové jsem zkoušel taky. Bohužel je asi potřeba jiný způsob přípravy. Mě se nacucali omastkem a připálili. Pak mi to připadalo, že jím molitan.
Nyní s přicházejícím jarem už se točím venku, kolem chlupy, zahrady, motorek a kuchyň už zase patří jen drahé polovičce. Jediný patent zatím držím na zapečený brambory, přitom to tam mrskám všechno od oka.

No do toho houskového se musí vsáknout to vajíčko :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66426.55
ETH 3459.91
USDT 1.00
SBD 2.62