Valentýnský dezert pro ženušku - Valentine's dessert for my wife

in #cesky7 years ago

Přeji krásný valentýnský večer všem Steemiťanům. Zaujala mě soutěž, kterou vyhlásila nedávno @kaczik a tak jsem se rozhodl přispět svou trochou do mlýna.
Nejsem žádný kuchař, jsem rád, když uvařím míchaná vajíčka, brambory, rýži či něco osmažím...
Proto jsem připravil něco velmi jednoduchého, něco, co zvládne opravdu každý.

Budeme potřebovat ozdobné sklenky, pudink v prášku, třeba mandlový, borůvky, jahody či jiné ovoce v přiměřeném množství, šlehačku ve spreji, či ušlehanou, pár kostiček čokolády, piškoty, či celozrnné sušenky a Hořickou trubičku.

I wish the beautiful Valentine's Day to all Steemitans. I was attracted by the competition that was recently announced by @kaczik and so I decided to contribute my little to the mill.
I'm not a chef, I'm glad to cook scrambled egg, potatoes, rice or something to fry ...
That's why I've prepared something very simple, something that everyone can do.

We will need decorative glasses, powdered pudding, blueberries, strawberries or other fruits in adequate quantities, whipped cream or whipped cream, a few chocolate dice, sponge cakes, whole wheat biscuits, and Hořická tube.

IMG_20180214_165242.jpg

Na dno skleniček umístíme piškoty či nalámané celozrnné sušenky. Připravíme si pudink, který rozmícháme v mléce, poté rozmíchanou směs vlijeme ze stálého míchání do mléka ohřívaného na sporáku. Směs povaříme, až mírně zhoustne.
Rozehřátým pudinkem poté zalijeme sušenky či piškot na dně skleniček, poté střídavě klademe drobné ovoce a vše zaléváme pudinkem. Nahoru tuhnoucí směsi můžeme umístit vlašský oříšek.

At the bottom of the glasses, place sponge cakes or puffed wholemeal biscuits. Prepare the pudding that is mixed in the milk, then pour the mixed mixture in constant stirring into the milk heated on the stove. Stir the mixture until it thickens slightly.
With a warm pudding then pour the biscuits or sponge on the bottom of the glasses, then alternately put small fruits and cook all with a pudding. We can place a walnut on top of the curing mixture.

IMG_20180214_171224.jpg

Připravený dezert dáme ztuhnout do ledničky. Před podáváním jej ozdobíme šlehačkou, kouskem čokolády a Hořickou trubičkou.

Put the prepared dessert into the refrigerator. Before serving, decorate it with whipped cream, chocolate and Hořická tube.

IMG_20180214_185245.jpg

Ještě zbývá zhotovit zapichovátko se srdíčkem (ještě ho nemám vyrobené, snad to stihnu) a můžeme podávat.
Věřím, že dezert potěší srdce mé milované ženušky i vaše chuťové pohárky. Dobrou chuť!

You still have to make a heartbreaker with a heart (I still do not have it, maybe I get it) and we can serve it.
I believe the dessert will please the heart of my beloved wife and your taste buds. Enjoy your meal!

@cleverbot

Sort:  

Talking to robot.

Njet. Tolko russki.

Takže si dáš pirožek a zapiješ to vodkou. To jsem si mohl myslet...

And I don't make sense to you.

Tak to máš smůlu :-)

How dare you?!

Want to eat very much

I believe, thank you :-)

Jednoduché, ale veľmi efektné, hneď som dostal chuť :)

Děkuji ;-)

Jseš dobrej. Za mě - palec nahoru. ;-)

Diky, není to nic složitého. Ženuška snahu ocenila ;-)

Jé, tak to jsi udělal radost na Valentýna i mně :) První účastník :). Děkuji za recept #1.

Jinak mandlový puding neznám. A vzhledem k tomu, že teď kvůli malého alergii nemohu mléko - tedy ani čokoládu, ani hořickou trubičku, ani šlehačku, ani puding, tak ani nevíš, jak bych si to ráda dala :). Tak se alespoň mám čím kochat.

Dala jsem si předsevzetí, že pokud těch receptů nebude nezvladatelně hodně, tak všechny vyzkouším, tak jeden takový přistane na stůl mému manželovi :).

Tak to jsem rád, že jsem udělal radost tobě i ostatním. Mandlový pudink jsem objevil náhodou, předtím jsem ho taky neznal. Je dobrý. Škoda, že nemůžeš ochutnat. Tak snad alespoň manžel si dá.
Jinak pudink nesladím, ale samozřejmě lze si dopřát i více cukrové drogy :-)

SUPER! puding milujem;)

Tak to je fajn ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60343.62
ETH 2490.29
USDT 1.00
SBD 2.53