Jen podle svíček

in #cesky5 years ago

Screenshot (33).png

Cindicator. Tohle je druhá aplikace, s kterou si @ritxi hraje a predikuje cenu. A já se k němu dnes přidávám. Vypadá jako na obrázku.* Začernil jsem svoje otevřené záložky*.

Walkthrough jsem si dělal už včera. Cindicator není jenom tento portál, kde si můžeme trénovat -- analýzu. Má vlastní token, za který je možné si platit několik služeb. Cindicator bot a Cryptometer jsou asi hlavní dvě. Jeden posílá signály, u bota si nejsem jistý, v čem spočívá jeho edge.

Mě ale zajímá samotná aplikace. Nejdříve ta motivace. Vlevo dole vidíte odměny, které se každý měsíc rozdělují mezi úspěšné uživatele. Těch je něco přes 30 000? Nebo jich je 130 000? Jedno z toho. Nejvyšší odměnou, kterou lze získat, je 500 USD za predikce na běžných kapitálových trzích a předpokládám - ekvivalentní částka za predikce chování kryptoměn.

Odpovídáme na několik typů otázek. Z hlediska časového je lze rozdělit na denní, týdenní a targetové. Targetové otázky se vyhodnotí tehdy, když cena finančního aktiva přesáhne buď částku nad současnou cenou, nebo částku pod současnou cenou. Obojí vybírá zadavatel (tuším umělá inteligence).

Z hlediska typu zadání je tipů také několik. Určit minimální a maximální cenu za dané období, určit, zda finanční aktivum přejde jako první přes tu či onu hodnotu. Seřadit, jak se bude dařit zadaným kryptoměnám oproti dollaru.

Pak tu jsou ještě speciální otázky, v který pravděpodobně nelze chybovat. Odpovídá se na ně textem. Ptali se mě, kam bych šel, kdybych potřeboval poradit s cenou kryptoměn. A také, koho považuji za nejlepšího kryptoanalytika (ne nutně nejpřesnějšího).

Naše predikce pak využívájí aplikace Cindicatoru. Jejich placené produkty. První ale na odpovědi nasadí neuronovou síť -> pokročilou verzi umělé inteligence, která se umí sama zdokonalovat.

Jsem rád, že jsem se o této appce od Ritxiho dozvěděl. Jako trader s minimálním kapitálem bych si musel schopnosti trénovat na demu. A tam někdy chybí motivace. Navíc se setkávám i se zadáními, která bych neřešil - například akcie. První měsíc to ale nepřeháním. Odpovídám jen na otázky, které jsou pohodlně zadané a stačí mrknout na graf. Nemusím ho porovnávat s dalšími třemi, abych poznal, které z firem, o kterých jsem nikdy neslyšel, se bude dařit ku dollaru lépe. Klouzavé průměru si tam dám. K tomu občas něco... Ale vesměs udržuji svoji analýzu jednoduchou.

Sort:  

Congratulations @greenmask9! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 3000 upvotes. Your next target is to reach 4000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

The Steem community has lost an epic member! Farewell @woflhart!
SteemitBoard - Witness Update
Do not miss the coming Rocky Mountain Steem Meetup and get a new community badge!

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

U těch akcií a mnohdy i u krypta to tam nasázím jak se mi zachce. Ale když třeba vidím že krypto jde vzhůru, tak prostě vše UP a nějak to snad trefím. Úplně nad tím čas neztrácím, spíš to tak střílím od boku :-)
Tak je vlastně super že jsi to takto popsal. Klidně tam dej i víc screenů, ať je vidět, jak ty otázky vypadají.
Je asi dobré si něco přivydělat, za pár let to může být krutopřísná appka na predikci trhu a CIN token může být taky úplně jinde. Proto ho neprodávám za BTC (zatím).

To je trefné, umělá inteligence jde dopředu a CIN může růst. Screeny už do tohoto článku nepřidám. Počkám si na tvůj, pak možná doplním. Zatím mám 15 bodů v kryptu a v ostatních trzích nic.

Ahoj, jak sis asi všiml přímo v onom postu, @ritxi tento článek nominoval do mé rubriky. Zajímavý rozbor. Díky za něj. Rád jsem to upvotnul :)

Jojo, díky. Já jsem zase rád dostal upvote :D :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66244.62
ETH 3320.00
USDT 1.00
SBD 2.70