I've overnighted in library !! ** scary ** / Prespal som v kniznici!! ** strasidelne **

in #books6 years ago (edited)

EN

Heyy! I'm about to commit a Steemit suicide now :D Gonna write a post without pictures :D But before I start, lemme say sorry for the

Clickbait!

Haha srry I had to :) The title is technically true..but yeah, still a clickbait :D Feel free to flag me, like a little weasel @felipejoys keeps doing for no reason ;) R u there pu**y? Gimme one more be so kind :) But let's not give him any more exposure and dive into the story! Also, thanks to @jjprac, if he hadn't mention library in his post, I'd completely forget about this story and my post would be completely different

Kids library in my hometown

I've spent sooo much time as a kid in this building :) Just loved it all...the excitement on my way there, wondering what kind of new cool books will I get this time. The smell on the stairs..and then once I opened the door and came to receptionist to show her my reader's ID, the smell got stronger. There were two sections - one with books to take home and then one with more expensive/new books you could read just there. I've spent countless hours in the second one.

SK

Cavte..no idem asi akurat spravit Steemit samovrazdu a napisat post bez obrazkov. Predtym nez ale zacnem, chcem sa ospravedlnit za

Clickbait!

Haha sorry musel som :) Vpodstate je ten nadpis ale pravda...ale hej, je to clickbait. Mozte mi dat flag ako ten maly had @felipejoys, ktory mi ich dal uz 11 bez dovodu :D Dufam, ze to cita a prihodi este jeden do zbierky. Nevadi, nedavajme mu viac pozornosti nez si zasluzi a pome na pribeh! Btw diks @jjprac, ze si spomenul vo svojom poste kniznicu, vdaka tomu som si spomenul na tento pribeh :)

Detska kniznica v Trencine

Jooj kolko casiu som tam ja stravil ako decko :) Zboznoval som csetko okolo toho...to ocakavanie, ked som tam kracal s plnym batohom knih z minula, ze co najdem tentokrat. Vonu knih na schodoch, ktora sa este zosilnila, ked som prisiel k recepcii a pysne ukazal moj citatelsky preukaz. Kniznica ma 2 sekcie - jednu na vyber knih na pozicanie a druhu, kde su len drahsie a nove knihy, ktore si clovek moze citat len tam. Proste citaren :D Tam som sa tiez riadne nasedel :)

Pic taken from the official page of our library

Andersen night

Trencin library hosts every year an event for kids to overnight in library. There's a cool programm ready for them. Discussions with favorite Slovak authors, games, reading of scary stories but also a free time to just read or play with fellaz :) I was part of this when I was like 10-11. It was such a cool night. Maybe except for reading those scary stories haha, I couldn't sleep at all :D

Andersenova noc v kniznici

Trencianska detska kniznica kazdorocne organizuje podujatie, kedy deti prespavaju v kniznici. Su pre nich prichystane besedy, prednasky, nocna hra, citanie strasidelnych pribehov ale aj volny cas. Ucastnil som sa asi ako stvrtak/piatak. A bolo to fakt mega, mam na to len dobre spomienky. Az na to citanie strasidelnych pribehov, hrozne som sa potom bal :D


We planted a tree!

Best part of the whole night was, when we want to the garden, they divided us intogroups by 3 and each group got their own tiny tree to plant. I was sooo pumped about it ! It wasn't anything special, we just put it to the ground. But I loved it. The garden is behind big concete walls so public can't see what's going on inside. That's why I'm not sure if my tree is still alive :/ But yeah, every time I pass that wall, I think if my tree is doing good. I hope once I'll manage to see it, once it gets bigger than the wall :)

Thanks for reading!
Martin

Zasadili sme strom!

Najlepsia cas celej noci bola, ked nas zobrali do zahrady, rozdelili do skupin po troch a kazda skupina dostala malicky stromcek a mali sme ho zasadit. To bolo fakt brutal :) Zahrada je za vysokymi murmi a preto tam zvonku clovek nevidi. To je dovod, preco vobec neviem, ci nas stromcek prezil a ako sa mu dari. Kazdopadne vzdy ked idem okolo, tak nad nim rozmyslam. Hrozne dufam, ze zije a raz bude taky velky, ze ho zpoza toho muru uvidim. To by bolo fakt brutalne :)

Dik za precitanie!
Martin

You can find my latest posts here:

  1. [DLive timelapse #2] My hometown waking up ** SUNRISE **
  2. 7-Day Music Challenge: Your Top Albums - #3 Aashiqui ** this one cracked my shell **
  3. 7-Day Music Challenge: Your Top Albums - #2 Eminem Show
  4. [DLive VLOG #1] New haircut!! + shopping & workout in the park
  5. Official travel guide won't show you this!! ** Secret, sacred & dangerous place in my hometown **


Transparent-Discord-Travel.png

Sort:  

Nice bro 😎😎

Hah that's the most bot-like comment there is :D

Gratuluju k získání svého prvního oficiálního hejtra :D To ti fakt nevysvětlil, proč to dělá?

Hah..nie mali sme mensiu vymenu nazorov ohladom toho preco zacal. Vpodstate mal kvaazi pravdu - ked bol ten byteball airdrop, tak som asi ca 10 ludom napisal slusny koment pod ich post..ze nieco take existuje, ze to je uplne chore a mozu ziskat easy par dolarov navyse. Bol osm si vedomy, ze to hranici so spamom, tak som sa hned ospravedlnil + prihodil aj nazor na ich konkretny post. Proste fakt nic take hrozne, snazil som sa to robit ako slusny clovek. Piati neodpisali, traja to spravili a podakovali mi (jednej som podrobne pomohol na discorde step by step). Dvaja to povazovali za spam. Jedna holka mi to napisala, ja som sa jej osrpavedlnil (uz druhykrat, kedze som sa ospravedlnoval uz vo tom prvom komente pod jej post), dali sme si lajk a dokonca sme sa aj followli. Proste solid interakcia. No a potom tento felipe :D Mi dal instant 2 flagy a zaroven mi napisal milucky koment s nejakymi navyse otazkami. Ja som mu ochotne odpovedal s dalsimi printscreenmi...ktore on znova flagol :D potom som zistil, ze co sa deje..tak sa pytam, ze preco to riesi takto a povedal som mu priklad ako som to riesil s tou druhou osobou, ktorej sa moj "spam" nepacil. No a on mi odpisoval bullshit, ze to tak ci tak nepochopim, lebo som nemoralny atd...a zacal random flagovat moje rozne posty a komenty. Napr cely podrobny navod pre jirka-orlova v cestine, moje komenty inym ludom pod postami, ktore s tym nemali vbc nic spolocne a boli o ich contente + random moje posty. No proste nejaky debil :D Potom mu vravim, ze ci ho to fakt bavi a ked sa teda tak stara o zdravie Steemitu a chcel flagovat "spammerov" ako ja, tak nech radsej ide davat lajky inym content creatorom a nemina si voting power na moje posty :D Boom dalsie tri flags :D No a odvtedy sme si nepisali len mi obcas hodi nejaky flag :D Je to na smiech ale keby ho stretnem, tak on by sa nesmial :D Tie flagy maju hodnotu 1 cent cize je to fakt jedno, len principialne mi to vadi. Ked ma chce flagovat, nech to robi, ale nech si nepyta paralelne k tomu odomna dalsie info ohladom toho airdropu. + nech flagne to co povazuje za spam a nie random 11 postov a komentov navyse :D

Nee :D Tohle se jako fakt stalo/děje? :D Tak to bude opravdu velký "vymítač zla" na Steemitu :D Nemluvě o tom, jak moc musí ty jeho jednocentové vlaječky všechny "padouchy" bolet :D Ale to, že tě na jednu stranu chce "zničit" a na druhou chce od tebe pomoct, napovídá, že by mohlo jít o nějakou rozdvojenou osobnost... no jo, virtuální svět je někdy drsný a nemilosrdný :D

Hezké. Rád jsem ti knihovnu připomenul. ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62668.27
ETH 3332.07
USDT 1.00
SBD 2.46