너도 괜찮다greentree (85)in #kr • 4 years ago 발걸음을 옮기다가 관공서 뒷편에 난 도로를 따라 심겨진 나무에 단풍이 노란색 빨강색으로 곱게 물들었다. 너도 괜찮다. 이렇게 말하고 싶다. #cm-pool #avle-pool #life
Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.
Wow! Red and yellow and blue colours! So beautiful. Your autumn is fantastic! We don’t have autumn here.
와~~ 진짜 괜찮네요..😃