You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dzień z życia w korpo- byłam korpo biurwą.📠

in #work6 years ago

Pracowałem w jednej z sieci komórkowych - salon partnerski. Uwielbiałem te prace - kontakty z ludźmi, prosta robota i mnóstwo szans na zdobycie fajnych kontaktów do prywatnej dzialalnosci, o przysługach i podarkach od wdzięcznych za dobrą rade/pomoc/oferte/obsługę nie wspomnę.

I szczerze... powrot do Wrocławia oznaczać bedzie na pewno powrot do telecomu - z pewnością nie będzie to fiolet (za mało płacą względem poprzedniej i bywa niezly mobbing w salonach partnerskich).

Te prace trzeba lubic lub miec fajna zgrana ekipę, która pozwala przetrwać gorsze dni ;)

Sort:  

U mnie to był pomarańcz, który mnie po roku wykończył.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65128.68
ETH 3442.23
USDT 1.00
SBD 2.52