Dagens krypto er $WIF (dogwifhat) - 29. mars 2024

in #wif4 months ago (edited)

Det er langfredag, og det er en dag for å tenke på de store verdiene i livet. Men det er også mulig å tenke på dumhetene i livet, slik som at dogwifhat ($WIF) er et nummer én-token i kryptoverdenen de siste 24 timene. Ja, du har rett... enda en dum MEME-mynt på Solana blomstrer, og den er for tiden den TREDJE største memecoinen i verden, bak Dogecoin og SHIB. Med andre ord, den har utkonkurrert BONK, Floki, PEPE og mange andre mynter og er for tiden den #38 største mynten i kryptoverdenen.

wif.png

I går la jeg merke til en tweet fra Anthony Pompliano om hvordan USA har blitt et land av gamblere. Siden pengene er oppblåst, er folk satt ut til å bruke pengene sine, og det tvinger folk til å ta risiko, fordi en normal rente på 5 % ikke er nok til noe. En av konsekvensene er gambling, ikke bare i Las Vegas, men også å kjøpe krypto og alle slags ting i håp om raske gevinster.

Og kan du forestille deg at den offisielle nettsiden til dogwifhat ser verre ut enn den første nettsiden jeg opprettet selv i 1998? https://dogwifcoin.org/

Men vi vet at MEME-mynter er i stand til å rally nå til dags, og dette er nok et eksempel på det. Og nok en gang kjører den på Solana, akkurat som Book of Meme som var dagens tegn for et par uker siden. Men vær oppmerksom på... som jeg skrev om Book of Meme, var den omtrent #90 i markedsverdi, siden den gang har den falt til #130, så ting skjer raskt her.

Verdt å vite før du kjøper noe jeg nevner her...

Først og fremst skriver jeg om alle slags tokener basert på prisbevegelser de siste 24 timene. Jeg skriver ikke om tokens jeg elsker, heller ikke om tokens jeg tror på. Jeg skriver rett og slett om tokens som har hatt en stor bevegelse det siste døgnet. Dette er ikke økonomisk råd på noen måte.

Faktisk ender en brikke som har hatt en stor bevegelse de siste 24 timene ofte opp med å prestere dårlig etterpå (med mindre den er på et superløp), så en token med en flott kurve de siste 24 timene er ofte farlig fordi den kan lett falle tilbake. Nok en gang er dette ikke økonomisk råd.

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60589.35
ETH 2628.62
USDT 1.00
SBD 2.53