"Hvis du ikke tror du kan gjøre det, så har du ingen sjanse i det hele tatt." – Arsene Wenger

in #visdom19 hours ago

Ettersom jeg spiller fotball mot både voksne og barn, er det interessant å se hvordan jeg ofte klarer å lure barna veldig bra, men når jeg spiller mot de voksne, har jeg plutselig ikke den samme suksessen. Hvorfor det? Selvfølgelig er det vanskeligere å spille mot voksne, men jeg tror mye av det er i hjernen min. Hva mener jeg?

Når jeg spiller mot barn, tror jeg at jeg er i stand til å løpe med ballen, utkonkurrere dem og vise frem med noen gode ferdighetstrekk. Men når jeg leker med voksne, mister jeg plutselig troen på meg selv, og som et resultat er jeg ikke i stand til å spille så godt som jeg vil.

Det er to sider av historien, men det er ganske åpenbart at med mindre du er i stand til å tro at du er i stand til å gjøre noe, vil du ikke være i stand til å gjøre det. Hva du tenker på innsiden er avgjørende hvis du ønsker å se suksess etablert i verden.

Hvis du ikke tror at du er i stand til å lykkes i næringslivet, vil du mest sannsynlig forbli en fiasko og ikke se mulighetene fremover.

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60569.85
ETH 2584.47
USDT 1.00
SBD 2.69