Jeg kan ikke endre vindretningen, men jeg kan justere seilene for alltid å nå målet. (Jimmy Dean)

in #vind3 months ago

Er du en fleksibel person? Vi kan kontrollere hva vi gjør og hva vi sier, men vi kan ikke kontrollere hva andre sier og gjør. Det fører meg til konklusjonen at jeg ikke kan endre retningen på seieren, men jeg kan justere seilene mine slik at jeg fortsatt når målet.

Med andre ord, jeg vet hvor jeg skal, men hvis jeg møter motstand eller vanskeligheter, må jeg justere veien slik at jeg fortsatt når målet og målet mitt, men kanskje på en annen vei enn det jeg først antok.

_0e665a02-0d05-48d4-a052-1f7df9b9c265.jpeg

Livet blir ikke alltid slik vi trodde det skulle gjøre, og det kommer gigantiske overraskelser underveis. Midt i dette må vi vite hvor vi er på vei og bruke det som skjer rundt oss som en vind for å hjelpe seilene våre i riktig retning!

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57983.67
ETH 2465.71
USDT 1.00
SBD 2.41