Sort:  

Hij is gelukt..... gebruik je niet de app Steemify?

Ik heb crypto in het algemeen en Steem in het bijzonder een tijdje links laten liggen. Mijn laatste posts deed ik met 'Steepshot' maar zie nu ik weer eens op steemit kijk ineens overal 'Partiko' voorbij komen. Steemify ken ik niet maar ga ik nu even checken.

Posted using Partiko Android

Zou ze naast elkaar gebruiken .... Partiko geeft credits voor posten steep niet😬 nou je bent wel op een top moment terug gekomen Steem staat lekker hoog 🤢

Vanwege de koers begin ik één en ander juist weer interessant te vinden. De lage prijs zie ik als goed voor de toekomst. Een kleine investering kan weer zinvol zijn met als gevolg betere spreiding van coins door de community.

Posted using Partiko Android

Das waar, nou hij staat super laag, koop je gek zou ik zeggen. En als je dan niet blogt zou ik mijn Steem delegeren 😉

Misschien toch maar een naar die meeting gaan want dat 'delegeren' snap ik helemaal niets van. Zelf bloggen is wel wat ik graag wil. Ik heb ook op minimaal 50 plekken door heel europa foto's gemaakt voor mijn (toekomstige) Steem blog. Alleen de discipline voor het uploaden ontbreekt soms nog een beetje. :)

Posted using Partiko Android

Nou dan is Partiko top, en Steemify geeft notificatie als iemand comment of vote bam klaar makkelijker dan ooit. Laat maar weten of je wilt , we doen het op 13-1 in Rotterdam met allemaal dutchies ......

Congratulations @holanda! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 50 comments. Your next target is to reach 100 comments.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Saint Nicholas challenge for good boys and girls

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @holanda! You received a personal award!

2 Years on Steemit

Click here to view your Board

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemWhales has officially moved to SteemitBoard Ranking
SteemitBoard - Witness Update

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @holanda! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 3 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68608.97
ETH 3280.67
USDT 1.00
SBD 2.74