Sorular

in #tr5 years ago

20190310_220247.jpg
İyilik neydi? İyi olmak kime göreydi ve istemeden yapılan iyilikler iyilik miydi? Yoksa yapan kişinin kendi vicdanını tatmin etmesi miydi? Bir kişinin istemediği ama bizim yardım olduğunu düşündüğümüz şeyi yapmak ona bir iyilik sayılır mıydı? Birini intiharın eşiğinden kurtarmak ne kadar iyilikti? Ne kadar doğruydu? O kişinin beklemediği iyiliği görmesi mümkün müydü? Fedakarlık gerçek miydi? Fedakarlık insani miydi, ruhani mi? Neyin izin verdiği kadar fedakar olabilirdik? Kimlere yaptığın iyilikler fedakarlık sayılabilirdi? Ve insan neden ve ne zaman kendine iyilik etmeye başlardı? Ne zamana kadar yapabilirdi? Acı çeken ruhları sonsuz sessizliğe ve karanlığa gömmek doğru bir iyilik yöntemi sayılır mıydı? Bu soruları cevaplasam, soruyken oldukları kadar değerli kalırlar mıydı? 20190310_220308.jpg

20190310_220322.jpg

20190310_220337.jpg

Sort:  

Çok derinlerine dalmadan, bu soruların karşısında verilecek cevaplar genel olarak samimiyetsiz olacaktır. Vicdanen gerçek anlamda samimi yanıt verebilecek insan sayısı çok ama çok az olacaktır maalesef :(

Çizimler yine harika. Sorular ise her biri üzerine post yazılabilecek kadar değerli. Deneyebiliriz. :)

Posted using Partiko Android

Evet, her bir soru üzerine ayrı bir post yazılabilir, bence @yesimeren kendimizi sorgulamak adına güzel sorular bırakmış cevaplarını da bekliyoruz artık :) ...

Oysa ben @avina yazar diye düşünmüştüm. :))

Posted using Partiko Android

Bende öyle düşündüğünü düşünmüştüm, ama üzerime alınmıyor numarası yapayım dedim :)
Sadece bana söyleme, bak sorular hazır yarışma tadında bir şeyler yap sende, @edebiyat'ın değerlendirmesi gerekiyor böyle durumları :) ...

Ne güzel fikirler birikmiş buradaaa @edebiyat bence de sorular hazır etkinlik senden 😊

Ben @edebiyat'ın gazıyla bir post hazırladım ama yayınlasam mı bilemedim, sonuçta buradaki sorulardan yola çıktım...
🤔

Bakın bunu görmemiştim, iyi ki yayınladınız!

Çizimler inanılmaz sürüklüyor. İlk düşüncelerinimi belki ondan sonrakileri unuttum çizimlere bakarken.

Sorduğun sorular için de oturup saatlerce sohbet etmeliyiz ama vardığımız/varacağımız yer bize keyif vermeyecek.

Sanırım beni sormaya iten de cevapların bizi tatmin etmemesi, iyi hissettirmemesi oldu, çizimleri beğendiğinize çok sevindim, bir metrodaki insanlar hepsi, neredeler kim bilir :)

Congratulations @yesimeren! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 50 comments. Your next target is to reach 100 comments.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness and get one more award and increased upvotes!

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Hello yesimeren, welcome to Partiko, an amazing community for crypto lovers! Here, you will find cool people to connect with, and interesting articles to read!

You can also earn Partiko Points by engaging with people and bringing new people in. And you can convert them into crypto! How cool is that!

Hopefully you will have a lot of fun using Partiko! And never hesitate to reach out to me when you have questions!

Cheers,
crypto.talk
Creator of Partiko

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88