You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sorular

in #tr5 years ago

Çok derinlerine dalmadan, bu soruların karşısında verilecek cevaplar genel olarak samimiyetsiz olacaktır. Vicdanen gerçek anlamda samimi yanıt verebilecek insan sayısı çok ama çok az olacaktır maalesef :(

Sort:  

Çizimler yine harika. Sorular ise her biri üzerine post yazılabilecek kadar değerli. Deneyebiliriz. :)

Posted using Partiko Android

Evet, her bir soru üzerine ayrı bir post yazılabilir, bence @yesimeren kendimizi sorgulamak adına güzel sorular bırakmış cevaplarını da bekliyoruz artık :) ...

Oysa ben @avina yazar diye düşünmüştüm. :))

Posted using Partiko Android

Bende öyle düşündüğünü düşünmüştüm, ama üzerime alınmıyor numarası yapayım dedim :)
Sadece bana söyleme, bak sorular hazır yarışma tadında bir şeyler yap sende, @edebiyat'ın değerlendirmesi gerekiyor böyle durumları :) ...

Ne güzel fikirler birikmiş buradaaa @edebiyat bence de sorular hazır etkinlik senden 😊

Ben @edebiyat'ın gazıyla bir post hazırladım ama yayınlasam mı bilemedim, sonuçta buradaki sorulardan yola çıktım...
🤔

Bakın bunu görmemiştim, iyi ki yayınladınız!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 68029.30
ETH 3272.63
USDT 1.00
SBD 2.64